Mark-Fizzer

|
Hebben we er weer een Waroo'er bij!!!!!! Morgen verjaardag, dus helaas, maar heb nog een week vakantie, dus ik blijf hopen op 9 meter-weer! 
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Maandag? Hoe wat waar en waneer... en hoeveel knopen Zwaan?
Give it to me!!!!!! Maak me gek, ik heb zin. Om te kiten hè ;-)
|
|
|
Haring High Richardt

|
zogenaamd voor zijn dochter ,maar als hij er eenmaal mee heeft gevaren ruilt hij al die Naish kites van hem in voor Waroo,s... Dacht het niet ???? Hoe ging de eerste les met je zoon ???? Heb pie talent ??? Hebben we er weer een Waroo'er bij!!!!!! Wat erg he,  Ik ben gebrainwaveded door al die gasten die tegen mij aan zaten te ouwe hoeren. WAROO WAROO WAROO :  :  Volgens mij is het een sekte waarin ik beland ben ???
|
|
|
roeb
Gast
|
@Frank, gelukkig heeft ie niet jouw kapsel ;-) Mooie nieuwe kite BTW, mazzelaar!!!  @Roberto Velucci, Neej, maar zag laatst een docu... wat een monstertje. Was onder de indruk, vandaar. Spanwijdte/Diameter van een dinerbord... oftwel 30 fucking centimeters. Had wel pythons vroeger. Ik hield me nog in, ik wilde ht zelfde zeggen over Frank  Maar ik heb eerst ook reptielen gehad (wat hagedissen), binnenkort miss. weer Phelsuma's 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Gaan er nog mensen kiten vandaag ? het lijkt wat te waaien hier ,ik will eigenlijk even gaan kijken op Andijk ...de voorspellingen zijn 10-15 knp net als gisteren ,en gisteren ging het ook best lekker met mijn 14...
|
|
|
roeb
Gast
|
zogenaamd voor zijn dochter ,maar als hij er eenmaal mee heeft gevaren ruilt hij al die Naish kites van hem in voor Waroo,s... Dacht het niet ???? Hoe ging de eerste les met je zoon ???? Heb pie talent ??? Hebben we er weer een Waroo'er bij!!!!!! Wat erg he,  Ik ben gebrainwaveded door al die gasten die tegen mij aan zaten te ouwe hoeren. WAROO WAROO WAROO :  :  Volgens mij is het een sekte waarin ik beland ben ??? Ben je niet toevallig laatst jarig geweest, dus je hebt de IK-BEN-NU-BEST-KITER-LEEFTIJDSGRENS gepasseerd? Maar je kan je windsurfspullen nu wel verkopen, nu kan je tot 35k knallen  p.s. Hier in Bovenkarspel zie ik wel de takken een beetje bewegen, maar ik stel me er niet te veel van voor. Actuele wind: http://www.knmi.nl/actueel/images/windffgmt.png
|
|
|
Bossy

|
net op workum geweest......wat een K""#$# plaats zeg... Allemaa duitsers die nergens rekening mee houden.......... En tot overmaat van ramp wind zomaar weg poef.... effe me frustratie eruitgegooid guys 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Gaan er nog mensen kiten vandaag ? het lijkt wat te waaien hier ,ik will eigenlijk even gaan kijken op Andijk ... Was vanmiddag op andijk met de family  Eerste lesje gegeven aan dochter met de waroo7  Was net ff te kort wind en ze had een shorty aan die te koud was. Ze vond het heeeeel leuk maar had het koud  Volgende keer een beter pak en ff meer wind  Was wel lekker rustig op andijk je had kunnen komen Frank met de je famely en les kunnen geven aan je zoon 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Vanmiddag ff kijken op Wijk aan zee????? uurtje of 3 geven ze 15 knopen af...
Wie nog meer? of misschien ergens anders?
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ok, is natuurlijk ook een optie. Ik wil die kant wel opkomen, als ik maar ff lekker kan varen!!! Is het wel wat met Noordwest daar???? En hoe laat ben je er dan?
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
tja Mark ,Het is een beetje twijfelachtig ,Andijk is met N/W een goede locatie maar als er teveel west inzit dan is het beter om naar schellinkhout te gaan .. ik zie dat hij in de middag weer naar west gaat draaien . lokale tijd ma, 27-08 middag W 4 avond NW 3-4 ik ga om een uurtje of 12.30 ? rijden ,ik denk eerst even naar schel. en als het daar niet goed is rij ik door naar Andijk... Maar ik ben net even naar buiten geweest,maar het waait nu nog voor geen meter ... 
|
|
|
roeb
Gast
|
Hier in Medemblik (op mn werk) ziet de wind er troosteloos uit... geen wind dus..
|
|
|
Haring High Richardt

|
Richard, ik wil niet met mijn zoon is dat vervuilde meertje oefenen ,voordat je het weet heb je daar een oorontsteking waar je weken last van hebt... meertje ben ik ook niet geweest  gewoon het ijselmeer op  kite school was er ook met lessers dus wel erg druk  Nog gevaren vandaag Frank 
|
|
|
|
Idefixe

|
Eigenlijk DIEP DROEVIG (cry_kitesmiley) Terwijl de Dutchies op Wereldniveau op dit moment echt super presteren, hebben onze media het thuis over kitesurfers die in tuintjes poepen............
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Damn, ik wou gewoon nog even een relaxte dag op S'Hout voor schoool begon.. geen wind..  Vandaag weer les gehad.. Wanneer kunnen we weer eens op S'Hout??? =( Greetz Lucas
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Als het meezit van het weekend naar de kust...  Heb vandaag me nieuwe boardje binnen dusz die moet gedoopt worden. 
|
|
|
roeb
Gast
|
Er is wind op komst (althan dat zeggen de sites nu).. Morgenmiddag/avond hopelijk nog een leuke sessie eruit persen 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Dan wordt het Enkhuizen..  Probeer de auto morgen te ritselen bij me meissie en kom dan als het waait na mijn werk rond een uurtje of drie.. 
|
|
|
roeb
Gast
|
Dan wordt het Enkhuizen..  Probeer de auto morgen te ritselen bij me meissie en kom dan als het waait na mijn werk rond een uurtje of drie..  Wat ga jij in Enkhuizen doen dan, sprookjes wonderland??? Het zal wel lekker rustig zijn daar, met de N-NW wind 
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
N-NW is andijk toch? damn, weer geen vervoer op donderdag =( Waarom waait het nooit op de goede dagen  Greetz Lucas
|
|
|