zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Nee ,meer een irritatie van de zenuwen.Geen goede doorbloeding etc.Het geheel moet met oefeningen etc weer wat ontspannen en zo weer zoetjes aan gaan herstellen.Kan wel enige tijd overheen gaan.Met kiten belast ik het teveel waardoor het niet kan herstellen  Peter.. doe net als ik ..hou een winterstop ,en pak alleen de dagen die echt lekker zijn ..  dan kunnen die spieren?zenuwen even tot rust komen..
|
|
|
@LaurenS

|
Deze raad ga ik zeker opvolgen Frank.Ik mot nog langer mee  Ciao P
|
|
|
Bossy

|
Hey Peter vervelend om te horen  als je een goede fysio zoekt moet je me even PM-en. Wie komt nou hoe laat bij Schellink om te kiten? Heb het idee om s'middags nog even de Vegas 09uit te laten om een goede test te kunnen schrijven  . Langbeest ook beterschap man  . Sja we worden oud...behalve ries die lijkt wel van staal :)lol ik zie het wel hoe en wat ....
|
|
|
Langbeest

|
@Bossy Ries is niet te stoppen, maar ja wat wil met zo'n goddelijk lichaam. 
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Sja we worden oud...behalve ries die lijkt wel van staal En Zo Is Dat !!!!! Wat nou winterstop ?? Kiten todat je er bij neervalt  Peter.. doe net als ik ..hou een winterstop  Even alle gekheid op een stokkie maar je moet luisteren naar je lichaam en mijn lichaam zegt KITEN, en niks anders  Zomer of winter maakt mij niet uit. Maar voor Peter en Erwin blijf ik het kl...te vinden omdat ik weet dat ze ook graag het water op willen  Shit Happens nogmaals en anders niet  Wie komt nou hoe laat bij Schellink om te kiten Ga morgen waarschijnlijk met Theo (zwager teigertje) naar wijk aan zee in de ochtend. PS nog computer nerds op dit forum i.v.m. computer problems dvd,s zie ander bladzijdes ??? http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,23361.msg421478.html#msg421478
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ga morgen waarschijnlijk met Theo (zwager teigertje) naar wijk aan zee in de ochtend. Pier of bunker? Ik kom morgenmiddag.
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Heb net een topic op de homepagina geplaatst: Nemesis of Waroo.  Ik overweeg al ff om mijn Waroo 13 in te ruilen voor een Nemesis 12.  Richard: jij hebt toch ook een Nemi? Ik weet dat Hans wous is van zijn Nemi. Hoe kijk jij op basis van jouw ervaring tegen zo'n switch aan?
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Mot nog overleggen met teiger en die is nog te werk Hoi Hoi daar ben ik weer..  Morgen Wijk Ries dacht ik. Bij de pier denk ik. Die nemi is een prima kite Gerard gewoon kopen en niet lullen
|
|
|
Gerard
Gast
|
Die nemi is een prima kite Gerard gewoon kopen en niet lullen Vaar je 2008 of 2009? Maakt het echt verschil? Twister tech zegt me niet veel, is volgens mij zo'n nieuwigheidje dat volgend jaar weer is verdwenen. 
|
|
|
Bossy

|
Niemand schell:(
|
|
|
Teigetje

|
Vaar je 2008 of 2009? Maakt het echt verschil? Ik heb de 2008 de 7 en de 10. Die van 2009 heb ik niet gevaren maar ik heb van horen zeggen dat er weinig verschil in zit. Niemand schell:( Helaas Bossy, je moet naar de warme zee.
|
|
|
Haring High Richardt

|
Richard: jij hebt toch ook een Nemi? Ik weet dat Hans wous is van zijn Nemi. Hoe kijk jij op basis van jouw ervaring tegen zo'n switch aan Heb de waroo 13 2008 en de nemesis 10 2009. Dit zijn 2 verschillende maten en kan dus ook geen goed vergelijk maken. Ben met alle 2 kites zeer tevreden waarbij de nemesis een grotere bardruk heeft en een hogere hangtime. Verder vind ik de nemesis een stuk duurder dan de waroo  Morgen Wijk Ries dacht ik. Bij de pier denk ik. Betje op tijd weg want ik mot weer in de nachtdienst. Een uurtje of 09.30 uuur en mot ik rijden ???
|
|
|
Flyingtrunkie

|
teig en ries: ik kom in de ochtend dan ook wel naar Wijk, alhoewel ik liever naar Schel ga, maar ik kom jullie wel ff treiteren! 
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Eind van de middag op Schel denk ik!
|
|
|
Teigetje

|
Ik ben dr klaar voor Ries...  Niet te lang weg blijven he, anders ga je op de zwarte lijst...  Hij is er hoor we gaan inpakken en naar Wijk pier. 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Hij was weer lekkel op Wijk  heb wel eens lekkerder gevaren maar we waren weer even gelucht  Nog gevaren op schel woudie Marco ?? en was het nog wat ????
|
|
|
Bossy

|
ik heb met mijn 2e liefde gevaren  de vegas is zoooooo geweldig ik heb nog nooit met zoiets goeds gevaren:) heerlijk uurtje getuft op schellie, was top...toch.....robert??? 
|
|
|
|
Teigetje

|
Vanmorgen/middag vrij lekker gevaren op Wijk. Door de zuidenwind was het niet echt top. 
|
|
|
roeb
Gast
|
Lekker gevaren op Schellinkhout hoor! Alleen ze moeten of het waterpeil omhoog gooien, of baggeren... Nu was het bijna overal enkel-diep.. Je moet ook gewoon normale kites varen Marco, veel makkelijker dan die kites van de spagetti-boer 
|
|
|
360

|
@laurens : peter man, lekker rusten. alleen komen als het de moeite is. en in de Lente weer knalluh @ mezelf: Ik vandaag op Ijmuiden: lekker windje lekker omkleden lekker oppompen lekker mijn struts lek lekker niet lekker  poeet  is er morgen nog wat te varen.... ?
|
|
|