Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
ga ik morge ook naar muiderberg, weet je zeker dat het goed word? word namelijk 10 uur gedropt en 6 uur opgehaald xD
Zeker weten doe je natuurlijk nooit iets, maar volgens Windfinder 's morgens 20 knoopies aflopende in de middag naar 18 knopen. En dat alles N-NO. Mooi windje dus. Ik ben er al vroeg, denk een uurtje of 9.
|
|
|
martijnc

|
ok toppie ben er om half 10
lekker knalle met de jekyll 10
|
|
|
Ride

|
Zie je morgen op het water. Heb een blauwe Waroo 11 en een oranje 7m, al zal morgen de 7m wel niet uit de tas komen.
|
|
|
@LaurenS

|
Is edam een beetje te doen met NNO ? Morgen ben ik daar ff bezig denk
|
|
|
Michael van der Hoek

|
Jaa met schoentjes ga ik altijd daar, rot schelpen. Maargoed dan kunnen we daar mooi ff te oefenen. Tenminste ik kan oefenen op het springen en me maatje op t varen.
veel kiteplezier morgen mannen!!
|
|
|
PeterKite

|
Hmmm, wat was het lekker op Andijk zeg!! Super rustig in de kom en voluit die kite rondknallen yeehaaa!!
Iemand op de 16e een trapeze laten liggen bij andijk?????
Laat ff weten, 't is niet mijn maat ;-)
groente, Peter
|
|
|
Ride

|
Sta nu op Muiderberg naar het water te kijken en het is nog niet veel soeps. Windfinder geeft 20 knopen aan, maar dat is het bij lange na niet. Eerder een knoopie op 7.
|
|
|
@LaurenS

|
Kzie het,alleen aan de kust ,met name zeeland en good old ijmuiden staat momenteel 6 bft.Daar maar heen dan 
|
|
|
Ride

|
Ride, Waneer ga je naar zee????
Nou langbeest, Muiderberg is bagger. Zie op het forum dat Wijk pier 22 knopen geeft. Is het met deze windrichting een beetje te doen de eerste keer op zee, want anders rijd ik zo naar wijk.
|
|
|
@LaurenS

|
Niet naar wijk met noord,ijmuiden is een betere optie9redelijk vlak achter de pier|),zeker als het je eerste keer is op zee.Of je mot naar de bunker gaan off-course.Klotsbak denk ik.
|
|
|
|
Ride

|
Gaan er nog peeps naar muiderberg vandaag?
Kom net van Muiderberg, maar er staat vrijwel geen wind. Vlag in het haventje hangt bijna stil. Misschien dat de wind vanmiddag nog aantrekt.
|
|
|
Gerard
Gast
|
Kzie het,alleen aan de kust ,met name zeeland en good old ijmuiden staat momenteel 6 bft.Daar maar heen dan  Hé Peter, welkom terug. Lekkere vakantie gehad? 25 weken of zoiets was het toch?  6 bft in IJmuiden?? Daar is dan niet veel meer van over:  De windsnelheid 10m. op 17 oktober 2009, 09:20 uur is 4.5 m/s De windstoot op 17 oktober 2009, 09:20 uur is 6.8 m/s Volgende week wordt een stevige NO verwacht. Tijd voor een sessie Edam in droogpakkie! 
|
|
|
Ride

|
Niet naar wijk met noord,ijmuiden is een betere optie9redelijk vlak achter de pier|),zeker als het je eerste keer is op zee.Of je mot naar de bunker gaan off-course.Klotsbak denk ik.
Ok,dank. Dan laat ik Wijk pier voor wat het is. IJmuiden doet ook niet veel knopen meer. Denk dat het voor vandaag over gaat, tenzij de wind vanmiddag nog aantrekt, maar daar ziet het er nou niet echt naar uit. Nou ja, douchen dan maar en met mijn meiden de stad in. Ook gezellig.
|
|
|
PeeWee

|
Buien lijken hier (Hoorn) over te zijn. Wind trekt ook weer wat aan.
Toch even naar Andijk?
See joes(?)
|
|
|
Ride

|
Ja, kom net weer binnen en zie dat de wind hier in Almere ook aantrekt. Ga zo toch nog even een kijkje nemen in Muiderberg.....
|
|
|
|
|
Idefixe

|
Enkhuizen was lekker. Voldoende wind om makkelijk hoogte te houden en met de buien ging die iedere keer lekker aan
|
|
|
Michael van der Hoek

|
was een lekker dagje varen @ medemblik Sochtends stelde t weinig voor maar daarna trok ie lekker aan. jammer dat ie ook net zo snel weer in mekaar zakte rond 3e. Me nieuwe kite is iig goedgekeurd  :D
|
|
|
RH

|
Nog wel lekker kunnen varen op IJmuiden met de nieuwe Bandit III. Draait en reageert sneller in vergelijking met de voorgangers. Goeie verbeteringen. Nadeeltje, en dat ligt niet aan de B3, is dat toen ik terugkwam op het strand de nieuwe F-one leash uit de tas verdwenen was. Kan de eerlijke vinder zich melden??
|
|
|
martijnc

|
aah heb ik toch met je staan praten ride, was degene met de zwart gele jekyll toen jij wegging kon ik nog even 20 minuutjes varen en toen was het echt over en uit  dinsdag word het goede wind alleen wel ZO, weet niet of dat gunstig is voor muiderberg.
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag een Meet And Great van de La Ballena kiters op Noordwijk ..  en het was weer lekker ....een Noordelijke wind van ongeveer 20 knp en behoorlijke golven van soms wel enkele meters hoog .. 
|
|
|
Ride

|
aah heb ik toch met je staan praten ride, was degene met de zwart gele jekyll toen jij wegging kon ik nog even 20 minuutjes varen en toen was het echt over en uit  dinsdag word het goede wind alleen wel ZO, weet niet of dat gunstig is voor muiderberg. Ja, hebben we toch staan praten. Mooi dat je nog even kon varen. ZO is niets voor Muiderberg. Zou ik een andere spot kiezen.
|
|
|