MEGALOOPBEUN
|
zo zo petalobeun is weer terug uit het warme zuiden was een weekend in zeeland op camping port zelande was druk aan het kitestrand daar maar geen wind wel mooi weer wat een drukte daar zeg stonden langs de brouwersdam zeker geteld wel 400 andere petalo's zonde dat er geen wind stond vanmorgen wel maar kwam ook een beetje onweer en regen aan dus aan de kant blijven is het hier nog wat geweest ? effe kijken waar mijn bussie mij volgende week weer naar toe rijdt volgens mij is dit het slechtste voorjaar ooit om te varen zonde maar ja je kan nie alles hebben
|
|
|
TBK
|
Hé Coco, Ik maak eruit op dat je toch weer genoten hebt ondanks het gemis aan wind Goed om te horen. Morgen SH , ben je ook nog van de partij ? Als er wind is ben ik ca 10uur at the spot.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee frank morgen gaat nie lukken kan wel in de namiddag maar zit met de ring hier hoe druk het is was wel heel lekker downunder mooie kitespot en een ruimte frank nie normaal is ook heel leuk om naar toe te gaan met dekitekings camping is vlakbij en je hebt er ook alles om zonder kite de uren door te komen tis wel geweldig zo'n camper je ziet nog wel eens wat van je eigen land kan nie wachten tot ik aan de beunkitetour europa kan beginnen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Tim_GTS5
|
Iedereen maakt ze ouwelullen dagen op zeker Morgen moet je er vroeg bij zijn en na het werk kan ik dus niet meer kiten zo te zien, wat een k u t jaar waar is die wind nou !
|
|
|
@LaurenS
|
Die wind die komt wel, zuidwest is altijd goed. De voorspellingen voor de downwinder zien er goed uit !! Beun en Ride liggen jullie spullen al klaar voor zaterdag ??
|
|
|
TBK
|
Zijn we al wakker ? Het waait hier al lekker aan het Hoornse Hop. Ik ga zo naar Schellie. Wie nog meer ? (Dat wordt een heftig ochtendje met de 12, de 9 is nl nog niet binnen en de 7 is denk ik te klein !)
|
|
|
-Tony-
Geen avatar
|
Ik stond om half zeven al op het water en ben net thuis, lekker heel Schellinkhout voor mezelf! Was perfect te varen met 10.5! Nu maar eens aan de arbeid
|
|
|
Vloot
|
Ik ga om 11uur naar schelli
|
|
|
360
|
|
|
|
Michael van der Hoek
|
pfff.. heeft iedereen vrij op maandag ofzo Gaat er iemand morgen nog varen? Als de wind het toelaat dan? Ik wil wel een keertje naar ijmuiden, Werk op het gemeentehuis daar dus het is n klein stukje voor mij. Alleen wordt het wel de 1e keer op zee dus heb ik graag wat hulp van iemand. Wie kan / wil me dan helpen? greetsz
|
|
|
Tim_GTS5
|
En was het nog wat vanochtend ?
Eind v/d week ziet er (nu) goed uit, kijken wat er van over blijft.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellinghout ....ik was er om een uurtje of half 12 en het zag er toen niet echt lekker uit ,de wind was al wat gedraaid naar W/NW ... maar ....Het kwam helemaal goed de wind draaide weer terug naar West en het de hele middag goed kunnen varen met mijn 12 mtr ... En om een uurtje of 16.00 was het helemaal over ...
|
|
|
Nazar
|
lol ik heb eerst aan mijn 7 gehangen, dan aan mijn 9 en ook heel ff met mijn 11 gevaren. kom net terug, want was echt helemaal kapot
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dacht jij dat ik het hier over kiten had dan ? peter heb het over mijn schroefies
|
|
|
@LaurenS
|
Weet ik toch poekie ,zaterdag ziet er goed uit hansie Ze moeten alleen de richting van de downwinder veranderen van scheef naar hoek of er een upwinder van maken ,de wind is NW
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
we gaan los zaterdag ben er klaar voor gezellig we moeten er al heel vroeg zijn dus mogen wel heeeeeeeeeeeel vroeg weg vanwaar zetten we de auto neer ?
|
|
|
TBK
|
Zaterdag West 2 bft dat wordt een topper die downwinder. Doe maar een zwemvest aan ! Zie teletekst nos.
|
|
|
@LaurenS
|
He kale ,smoel houe.... gun ons ook is een pleziertje Topwoei gaat het worden
|
|
|
|
|
360