MEGALOOPBEUN

|
heb dinsdag vroege dienst dus kom zeker naar schell toe misschien effe naar vdberg effe vragen om de taboe te testen
|
|
|
|
|
|
Retard

|
Iemand al zin in dinsdag
|
|
|
@LaurenS

|
Wat een feest volgens surfabc
Eind deze week weerkaarten waar je als golfsurfer van droomt, maar eerst is het woord aan de wind. Het gaat vanaf maandagavond waaien tot en met vrijdagochtend en af en toe goed hard ook. Gelukkig zitten er een paar rustigere momenten in om met een gemiddelde kitegroote niet in problemen te komen. Maandag begint nog erg rustig. Aan het eind van de middag is een grote kite het proberen met een ZW 4 bft in Belgie en windkracht 5 in Noord-Holland. Dinsdag blijft de wind uit ZW komen en trekt aan tot dik 6 bft langs de gehele kust. In het binnenland iets minder wind, maar nog net genoeg. Overdag op en top surfweer, echter s’avonds vliegen we uit de warme sector en gooit een koufront roet in het eten. Niet dat de wind weg is, nee integendeel, die wordt alleen maar harder. Het zijn met name de buien en windstoten die het knap moeilijk maken. Na het front klaart het wel weer op, maar of het dan nog lang genoeg licht blijft is de vraag. Zie daarvoor teletekst 707 of anders is het gewoon woensdagochtend weer het water op. Er zijn dan nog wel buien, maar deze worden met name later in de ochtend actiever en het meest actief op de wadden. Daar is het surfweer wellicht idealer om te windsurfen, tenzij je wilt vliegen of je leven er vanaf hangt. Donderdag draait de wind naar pal west. Alweer ruim voldoende wind, ook in het binnenland en het verschil met de kust is niet eens zo groot. Vrijdag wel een behoorlijke windafname, met name in het zuiden en het midden. In Noord-Holland blijft het genoeg waaien. Voor volgend weekend is de verwachting nog onduidelijk, maar wat betreft de golven wordt het dan wel goed feest.
|
|
|
wouterb

|
Ik heb een nieuwe 7!! Ik heb een nieuwe 7!! Ik heb een nieuwe 7!! Ik heb een nieuwe 7!! Nooit meer vrij nemen en met een 10 aan de kant blijven!!
|
|
|
@LaurenS

|
Ik heb een nieuwe 7!!
Wat is het geworden???
|
|
|
wouterb

|
Deze:   heb uit betrouwbare bron dat 't een goeie is.....
|
|
|
|
|
|
@LaurenS

|
Dat doe je goed Bredo , alleen zullen je familieleden het wat minder naar de zin hebben met dat hondeweer 
|
|
|
|
|
Retard

|
@ Laurens gaan jullie nog de downwinder maken van Scheef naar ijmuiden ?? misschien dat we dan met ze alle de oversteek kunnen maken  en dat wij nog verder gaan als het kan  we regelen zelf vervoer
|
|
|
@LaurenS

|
Nop ,gaat hem niet worden morgen.Moet wel leuk blijven.Sooitje pisweer op komst.Blijf wel op een of andere spot hangen. Ik ga later in de week nog ff aanzien of het gaat gebeuren  2000 berichies ,waar haal ik de tijd vandaan 
|
|
|
PeeWee

|
Nop ,gaat hem niet worden morgen.Moet wel leuk blijven.Sooitje pisweer op komst.Blijf wel op een of andere spot hangen. Ik ga later in de week nog ff aanzien of het gaat gebeuren  2000 berichies ,waar haal ik de tijd vandaan  2000 berichten, je bept gewoon als een oud wijf. Vanmiddag een uurtje eerder van mijn werk, half 5 op Schellie, Lekker Hoorrrrrr Trouwens, afgelopen weekend mijn reis naar Cumbuco definitief gemaakt. 16 dagen Windtown ;-) See joes (dus ook in Brasillll)
|
|
|
@LaurenS

|
Doe je goed Peter,we gaan knallen en feesten in Brazil.Ik kom ook naar Schell vanmiddag,Drie uur op de spot......kunnen we vast voorpret hebben  ,toch windtown? is idd beter als je meissie ook nog komt,is wat relaxter 
|
|
|
Retard

|
Ijmuiden kan je nu al aan de slag  17-21 .. Taxi komt er zo aan zie wel waar ik strand 
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Zoals het er nu uit ziet kan ik morgen eerder weg van me werk, hoop rond een uurtje of 13.00 op Swoody te zijn.  Misschien ook effe naar VdB om te kieken of ze nog wat leuk testspul binnen hebben. 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Wat een raar windje op Schel , kon er geen hoogte van krijgen letterlijk en figuurlijk haha.
|
|
|
martijnc

|
Denk het ook, want dat spul van mij is alweer 10 maanden oud. Eigenlijk is het op.  Weet nog wel iemand die ze over wilt nemen of eventueel ruilen tegen 2 fantastische Ocean Rodeo kites
|
|
|