audi

|
morgen een van der berg test dag op schell komt dat even goed uit 
|
|
|
@LaurenS

|
Mmm,morgen veel zuid in de woei,dus strand is geen optie. Zal druk worden op schell.Lekker ver uitvaren dus met zuid voor de rust  ltrz
|
|
|
PeeWee

|
Ik zeg, Ochtendsessssieeee.  Hoe laat, of liever hoe vroeg gaan we? 8 uur, half 9 See joes
|
|
|
audi

|
he john kan ik twee tompoezen reserveren komt een maat van me mee. ik wil er best een vergoeding voor geven. wij zijn om 10 uur aanwezig.
|
|
|
@LaurenS

|
Ik ga voor de middagsessie van 2 tot 6, lekker rustig. Hoop ik 
|
|
|
TBK

|
Zo de tompoezen leggen al klaar nu nog om een uur of 7 mijn bed uit zien te komen. Wie zorgt er voor de koffie ?
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Lekker Frank, bewaar je r eentje.  Ben helaas wat later anders had ik koffie meegenomen... ben er rond 13.00 uur denk ik 
|
|
|
@LaurenS

|
We gaan toch kiten ??? Of houden we een theekransje dames ? 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Jey Pe, we gaan weer rammen en rousen.  Vandaag was ook lekker ben helemaal draaierig van de backrolls ook linksom ging ie lekkah  Zie wel hoe laat ik er morgen ben maar vast en zeker als de tompouchen en koffie op zijn. 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Lekker Theo was een mooi daggie vandaag om te kiten, nog met mijn ex kites gevlogen  ? Zit te twijfelen morgen droogpak op natpak denk dat ik nog maar ff voor een nat pakkie ga. 10:30 on the spot 
|
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Hoop maar dat het niet zo megadruk word. Nee Tim heb met me 12 gekite vandaag, misschien morgen 10m weer 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
morgen nog effe doorklussen maar zondag gaat het wel lukken denk eraan effe lekker naar ijburg veel plezier morgen gabbers
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
jij veel plezier morgen je krijgt wel veel regen morgen en zondag maar ach je word toch nat dus vaarze allemaal JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA debeun blijft nog effe beunen 
|
|
|
TBK

|
Ik ga zo naar Schellie, nog meer gasten al die kant op het poeiert al lekker ! 
|
|
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
ik vertrek met een halfuurtije uit zaandam, ik hoop de er nog ruimte is op swoody  mijn droogpakkie is onderweg, maar komt helaas na het weekeinde aan, dus vandaag ben ik nog een bikkel en al die gasten in drysuits zijn m**tjes 
|
|
|
Flintt

|
hoe is de wind op schel, is hett te doen met een 9? dan sta ik ook zo de auto in
|
|
|
Langbeest

|
GTVR het regend alweer hier
|
|
|
martijnc

|
Woehoe kites verkocht