Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23475 Augustus 16, 2011, 19:40:10
edit2Rapporteer  
Goeie zaak pee Wee ThumpsUp   ThumpsUp, kon helaas niet zo lang blijven i.v.m. andere afspraken. Heb vanmiddag toch wel weer wat bruikbare tips gehoord i.v.m. het looopen. Je mot je bar verticaal duwen op het hoogste punt en dan gaat de rest vanzelf  Cool ThumpsUp 


Wordt het morgen nog wat ?????  ThumpsUp       ThumpDown
mocem

Berichten: 874
Antwoord #23476 Augustus 16, 2011, 19:46:20
edit2Rapporteer  
de stroming stond de verkeerde kant op Tim.
Ik heb net het golfsurfboard van me vriendin getest. was wel ff chill
joosie

Berichten: 967
Antwoord #23477 Augustus 16, 2011, 21:11:48
edit2Rapporteer  
was weer ff lekker van 1600 tot 1930 schel  met de 11,5 kahoona(kitehigh_kitesmiley)
wind was echt pas lekker rond 1730 trok nog ff lekker aan
nu houd het wel even op donderdag naar LOWLANDS weer 4 dagen naar de klote op een heel leuk festival Tongue en maandag weer naar huis.
Ziet er voor vrijdag wel goed uit voor jullie ThumpsUp
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #23478 Augustus 16, 2011, 22:09:49
edit2Rapporteer  
Goeie zaak pee Wee ThumpsUp   ThumpsUp, kon helaas niet zo lang blijven i.v.m. andere afspraken. Heb vanmiddag toch wel weer wat bruikbare tips gehoord i.v.m. het looopen. Je mot je bar verticaal duwen op het hoogste punt en dan gaat de rest vanzelf  Cool ThumpsUp 


Wordt het morgen nog wat ?????  ThumpsUp       ThumpDown
zal je dat nou wel doen op je ouwe dag??
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23479 Augustus 16, 2011, 22:35:45
edit2Rapporteer  
Citaat
zal je dat nou wel doen op je ouwe dag??
 
   
 Ben weer toe aan een nieuwe uitdaging  ThumpsUp   ThumpsUp   ThumpsUp

Die dijk van schel uit de lucht kan ik bijna wel dromen, dussssssssssss !!!!!!!  Cool

Ben me trouwens alleen nog maar aan het visalueren,  Grin
audi

Berichten: 752
Antwoord #23480 Augustus 16, 2011, 22:47:00
edit2Rapporteer  
Probeer eens een dubbel backrol loser
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23481 Augustus 16, 2011, 22:53:01
edit2Rapporteer  
Probeer eens een dubbel backrol loser

het kan ook te gek he, wor ik een beetje misselijk van al dat gedraai
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #23482 Augustus 16, 2011, 22:58:19
edit2Rapporteer  
Hier op La Ballena ook weer een topdag qua wind en zon. 's Middags weer zo rond de 18 knopen en strakblauw. Ik weet het..........het wordt een beetje eentonig, maar ik moet het toch met iemand delen. Morgen maar weer zo'n dag.
Jiiiiiiihhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #23483 Augustus 16, 2011, 23:53:10
edit2Rapporteer  
vandaag weer heerlijk gevaren in st pere. Joepie Joepie

mocht een keertje op het superboard van erwin de flyboard 160, woooh, dat board verkoopt zichzelf..... Grin Grin.

ik hoop dat eddie van versusshop voor mij net zo' n mooie aanbieding heeft als voor erwin, want dan is ie denk ik verkocht.... schater


maar goed voorlopig maar even dromen van zo een lekker boardje voor weinig wind. Tongue
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #23484 Augustus 17, 2011, 00:14:37
edit2Rapporteer  
Hier op La Ballena ook weer een topdag qua wind en zon. 's Middags weer zo rond de 18 knopen en strakblauw. Ik weet het..........het wordt een beetje eentonig, maar ik moet het toch met iemand delen. Morgen maar weer zo'n dag.
Jiiiiiiihhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Het is niet dat ik het je niet gun maar ik baal er van
Michael van der Hoek

Berichten: 404
Antwoord #23485 Augustus 17, 2011, 07:12:19
edit2Rapporteer  
heeerlijk gevaren op julianadorp. Vanaf 2 uur volop zon, lekker windje voor de 12 en de wind bleef staan tot 8 uur!

Helemaal gesloopt Grin

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23486 Augustus 17, 2011, 10:11:44
edit2Rapporteer  
Lekker gasten op la ballena  ThumpsUp   ThumpsUp   ThumpsUp

Gelezen op hang los dus je ben gewaarschuwd bij de bunkert

http://www.hanglos.nl/forum/272654/kiteforum-weer-auto-opengebroken-wijk-aan-zee-bunker.html

Tekst van "prademak":
"Gisteren prachtig zonnig dagje op wijk. Helaas wilde de wind net niet genoeg doorkomen om goed les te kunnen geven aan m'n vriendin, maar de zon maakte een hoop goed.

Helaas vonden we bij terugkomst m'n trouwe oude Suzuki Swift surfbakkie bruut opengebroken. De linkerdeur was aan de bovenkant opengebroken met een koevoet o.i.d., en vervolgens is met een stuk ijzerdraad het pinnetje van het slot opengeduwd. Ze hebben de telefoon van m'n vriendin (samsung galaxy s), haar jas en portemonnee (met een rijbewijs, nieuwe kost 85 euro), en mijn spijkerbroek meegenomen. M'n twee kites die nog in de auto lagen hebben ze gelukkig laten liggen. Verder is m'n linkerdeur dus helemaal naar de klote en moet ik daar een vervanging voor zien te vinden.

Er lagen overigens geen spullen in het zicht, het was vanwege het mooie weer vrij druk, en het is ook nog eens gebeurd op klaarlichte dag! Dit zegt wel iets over de brutaliteit van de daders...

Ik zie niet alles wat er voorbij komt op Hanglos, want als ik deze had gezien http://www.hanglos.nl/forum/270810/kiteforum-wijk-aan-zee-bunker-autos-opengebroken.html hadden we wellicht geen spullen laten liggen in de auto. (Maar of het strand zo veilig is...(?))

Vandaar deze post, er kunnen niet genoeg mensen gewaarschuwd zijn voor deze hufters!"
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #23487 Augustus 17, 2011, 10:28:57
edit2Rapporteer  
@ John
Top man dat je goede wind hebt. Ben er ook 2 keer geweest. 2007/2008 beide jaren goede wind gehad. See joes. Mijn vriendin wil volgend jaar weer met de sleurhut op vakantie. Misschien maar weer eens naar La Ballena.

Heb de post maar effe aangpast. Ik lees schijnbaar maar half.
Michael van der Hoek

Berichten: 404
Antwoord #23488 Augustus 17, 2011, 10:31:40
edit2Rapporteer  
euhm, volgens mij is dit een post van iemand anders.. richard bedoeld dit alleen als waarschuwing naar de andere kiters..

Het is wel echt ongelovelijk dat dit steeds moet gebeuren.. Wij hebben er (nog) geen last van gelukkig Smiley
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #23489 Augustus 17, 2011, 10:33:45
edit2Rapporteer  
Tekst is inderdaad van iemand anders, heb het daarom wat duidelijker gemaakt.
On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #23490 Augustus 17, 2011, 11:05:16
edit2Rapporteer  
Balen om te lezen dit, was gisteren op Wijk niets gezien of gehoord...

Wij halen tegenwoordig alles uit de auto en zetten het dashboardkastje open, zodat ze zien dat er niets in ligt, hopelijk slaan ze onze auto dan over...

Hoop wel dat iedereen aangifte doet, zo krijgen die bonnenschrijvers een beetje een beeld hoe vaak het raak is, en dat wij dit graag opgelost zien...  Angry Angry Angry

Het is toch niet normaal meer...
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #23491 Augustus 17, 2011, 13:57:17
edit2Rapporteer  
GDVRGDVRRR!!!! Angry Ik kan hier zo kwaad om worden!!!!
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #23492 Augustus 17, 2011, 14:07:24
edit2Rapporteer  


Gelezen op hang los dus je ben gewaarschuwd bij de bunkert

[
Vandaar deze post, er kunnen niet genoeg mensen gewaarschuwd zijn voor deze hufters!"[/b][/i]

Bedankt Haring,nu sta ik weer een stuk minder relaxed op het water bij de Bunker  Roll Eyes Het zijn duidelijk amateurs geweest,anders hadden ze die kites ook wel mee gesnaaid.Toch typisch dat niemand wat opmerkt,best wel druk daar gister met komen en gaan van mensen en langsrijdend verkeer.Net in een stil moment slaan die T*ringlijers toe  ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Trouwens lekker gevaren gister,met die directional een stuk minder last van die stroming denk.......
Vrijdag kunnen we weer lossss  Joepie YeSS Joepie ,ben er vroeg bij op het zeetje (Ijmuiden ,Wijk) even kijken wat de wind precies doet uit West  Cool
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #23493 Augustus 17, 2011, 18:41:03
edit2Rapporteer  
Sta nu op de camping in  Langres Frankrijk
Morgen weer aanwezig dus maak je borst maar nat
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #23494 Augustus 17, 2011, 20:28:59
edit2Rapporteer  
Vandaag was de wind weer echt goed aan hier in Spain. De meesten stonden met een 9m, zelfs een aantal gezien met een 8m en dat waren geen kleine jongens. Vanaf een uurtje of 2 ging ie aan tot ongeveer 19.30.  Heerlijk gevaren totdat ik vrij hard crashde op het water en nu dus met een lichtelijk gekneusde rib zit. Fijn weer. Kijk morgen wel even hoe erg ie er aan toe is. Het wordt al wat minder, maar het is wel de rib die net ter hoogte zit van de bovenzijde van mijn trapeze. Ach ja, lekker belangrijk. Hoort erbij hè. Als ie maar weer in orde is als we straks naar El Gauwnaaaaaaaaaa gaan, want daar schijnt het vreselijk te gaan waaien als wij er zijn.  YeSS
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #23495 Augustus 17, 2011, 20:32:54
edit2Rapporteer  
@ John
Top man dat je goede wind hebt. Ben er ook 2 keer geweest. 2007/2008 beide jaren goede wind gehad. See joes. Mijn vriendin wil volgend jaar weer met de sleurhut op vakantie. Misschien maar weer eens naar La Ballena.

Heb de post maar effe aangpast. Ik lees schijnbaar maar half.

Jij waait ook met alle winden mee, ik dacht dat het Cumbuco of Mauritius zou
worden.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23496 Augustus 17, 2011, 20:42:31
edit2Rapporteer  
Citaat
Als ie maar weer in orde is als we straks naar El Gauwnaaaaaaaaaa gaan, want daar schijnt het vreselijk te gaan waaien als wij er zijn
o

En Zo Is Dat !!!!!![/size]  ListenToMe  ThumpsUp Joepie Cool YeSS
On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #23497 Augustus 17, 2011, 22:31:02
edit2Rapporteer  
Sterkte dan maar John, kan wel pijnlijk zijn hoor... zag het aan me maatje Klaas (die rib was dan wel gebroken) heeft er best wel lang last van gehad.

Drive safe Langbeest...  ThumpsUp

Kijken wat het vrijdag wordt @Lauren$, zal ook wel aan de kust moeten zijn... toevallig YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #23498 Augustus 17, 2011, 22:34:56
edit2Rapporteer  
john heeft al een mooie samenvatting gegeven, gewoon een super dag hier in spanje, sorry erwin, maar je hebt wat gemist, hele dag met 9 gevaren, fantastische golven.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #23499 Augustus 17, 2011, 22:59:52
edit2Rapporteer  
Doe je lekker John. ThumpDown ThumpDown zelf drie keer gekneusde ribben gehad....gaat wel wat tijd in zitten hoor. Kan beter een rib breken, dan kneuzen. Misschien dat je geluk hebt, omdat je al aan gaf dat het al minder werd. Impact vessie zeker niet meegenomen hè?! Bang dat je niet egaal bruin zou worden? Sterkte ermee iig!!! Voor jullie daar in het heerlijke Spaiiin, heel veel plezier nog daaro met lotssss of wind YeSS YeSS hier is het diep triest qua wind.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.