jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
Al issie ZZW, dan kun je rustig naar de bunker toe, is de wind al een stuk constanter  Ga ik morgen in elk geval doen alsie ZZW blijft.
|
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
Radio zegt dat er 's morgens zon is en 's middags regen. Ga ik toch maar ff in de morgen naar Swoody denk ik.
smiddags moet je zeker oppassen op die kleine, 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Radio zegt dat er 's morgens zon is en 's middags regen. Ga ik toch maar ff in de morgen naar Swoody denk ik.
smiddags moet je zeker oppassen op die kleine,  Nuuuhh, Hermie wil wss smiddags zijn Elementjes in de handjes gedrukt krijgen... om dan nog een keer te kunnen varen 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
weersverwachting morgen:
Morgen begint met zon maar overdag vallen er verspreid over het land ook enkele buien. Lokaal met onweer. Tussendoor ook zonnige perioden. Langs de kust blijft het overwegend droog. Bij een stevige zuidwestenwind wordt het 17 tot 20 graden.
|
|
|
|
|
@LaurenS

|
Yeeehhh ...Ben om 15.00 uur ook op Schell...  Doe us gek  ,doe ik ut ook op Wijk 
|
|
|
the littleman

|
(bazuin_kitesmiley)schellie natuurlijk ben er 14.00 uur.
|
|
|
|
Tim_GTS5

|
Toch maar naar Wijkiki dus morgen, uurtje of 12 denk ik.
|
|
|
|
mocem

|
Ik heb mezelf ook een aantal uren eerder vrij gegeven. Ik hoop rond een uur of 6 op Castricum of Wijk te zijn. Ik heb er zin in. 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Gezellig Marco !!
|
|
|
onderaqua

|
Morgen schellie rond 12 zonnebrand mee.
|
|
|
|
Morres

|
geen reclame als je er niks aan verdiend! 
|
|
|
|
|
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
|
Veul plezier mannuh!  Ik ben zelf een weekendje zeeuwsvlaanderen/belgie aan het aandoen met m'n skoonouders.....heul veul belgisch bier drinken!  Kiteset gaat niet mee. Ik vind de wind te aflandig in cadzand 
|
|
|
|
|
|
|