Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #33450 November 03, 2012, 18:20:11
edit2Rapporteer  
Het was weer lekker op Schell...Grin...na de regen (in Purmerend) klaarde het goed op en het waaide ook nog eens lekker ..
Goed met mijn 9 mtr kunnen varen ..het was niet erg druk mannetje of 6 maar nadat Richard en Manfred eraf gingen kwam er nog een ploegje jongens en ik heb door gevaren tot een uurtje of 16.15 toen begon het weer te regenen/hagelen.. Undecided
Kijk morgen wel even wat het wordt ... Grin
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #33451 November 03, 2012, 18:20:54
edit2Rapporteer  
tja zoals harinkie al vaker zegt beter x keer voor jan l%l rijden dan één goede sessie gemist....  ThumpsUp

wel vandaag was zo'n sessie....  schater schater


fantastische wind, lekker constant, heerlijk gevaren op het hoogtepunt waren er 12 kites op het water, vollgens mij is het door de weeks drukker.  InLove InLove InLove Joepie Joepie

vanavond feessie in de rijp  Grin, dus ik hoop morgen niet te brak  Undecided, want dan mogen we weer los   YeSS YeSS
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #33452 November 03, 2012, 18:27:26
edit2Rapporteer  
Lekker dat jullie weer genoten hebben, op wijkiki zijn ze nu nog lekker bezig  ThumpsUp
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #33453 November 03, 2012, 18:34:57
edit2Rapporteer  
Hey Aloha, spots hadk natuurlijk allang gechecked...

Alleen bij ijmuiden zeggen ze ook dat zuid niet kan terwijl het wel mogelijk is dussss...
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #33454 November 03, 2012, 18:43:42
edit2Rapporteer  
@mauikiter...met de windrichting Z/O is op Schell. nog goed te kiten zeker als je wat verder het water opgaat..
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #33455 November 03, 2012, 18:57:15
edit2Rapporteer  
Volgens mij shop jij iedere dag .......goed voor onze economie, keep on going.

Yup, shoppen was ook weer lekker. Ik zorg wel dat de economie draaiende blijft hoor. Vooral je helemaal gek laten maken door de media en je poen op de bank houden. Daar hebben we wat aan. Uitgeven die handel. Je leeft maar één keer. YeSS ListenToMe
markymarc

Berichten: 296
Logs: 0 | 488 uur
Antwoord #33456 November 03, 2012, 18:57:55
edit2Rapporteer  
 (up_kitesmiley)Zwafra, thanks voor je reactie. Ik vaar zeer geregeld op Schellie, dus had al een vermoeden....

Vandaar....

Maybe tomorrow dusss!
 ThumpsUp



So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #33457 November 03, 2012, 18:58:33
edit2Rapporteer  
Ik heb geen idee wie ik allemaal gezien en gesproken heb vandaag op Schell, maar Littleman en Jantjuh in ieder geval heel erg bedankt voor jullie hulp en tips Grin heb weer veel geleerd vandaag.

Waterstart van 2 meter gemaakt ipv 1, toch weer progressie haha
mocem

Berichten: 874
Antwoord #33458 November 03, 2012, 19:13:22
edit2Rapporteer  
Zijn je ballen er niet afgevroren? aangezien je de hele dag in het water heb gelegen.
franco

Berichten: 874
Antwoord #33459 November 03, 2012, 19:14:44
edit2Rapporteer  
hee daar so surreal komt allemaal goed, als je zelf maar ook blijft nadenken!!
dan word het een leuk spel met de elementen, pfff draaf door haha. ps. ik denk dat ik je kite heb opgelaten? groteneus krullen(mijn profiel) loser oja en zo als ries zecht die gek op het vorem ListenToMe ListenToMe
hahahaaaaaaaaa dat is zeker een goede vraag, want was koud!!!!(droogpak geen probleem warme ballen) Joepie YeSS maar laat nu niet iedereen meteen naar de winkel rennen ListenToMe en dan ook een droogpak kopen,anders word het weer zo druk!! gun de ouwe rotten van het kiten hun winter, en na de winter is iedere beginnenling natuurlijk weer welkom!!!

geintje iedereen altijd welkom Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #33460 November 03, 2012, 19:19:47
edit2Rapporteer  
Citaat
oja en zo als ries zecht die gek op het vorem   
 

En Zo is Dat !!!!!!!!!!!!!!!!!   ListenToMe  ThumpsUp Cool Joepie YeSS

Citaat
tja zoals harinkie al vaker zegt beter x keer voor jan l%l rijden dan één goede sessie gemist
 
 
En zo is Dat !!!!!!!!!!!!!!!  ListenToMe ThumpsUp Cool Joepie YeSS

Citaat
Waterstart van 2 meter gemaakt ipv 1, toch weer progressie haha
Goeie zaak er is progessie  ThumpsUp, blijfe oefene  ThumpsUp. Waarom heb je trouwens een Zeekoe gekocht, vaart niemand mee op schel, dus je kan er ook weinig aan iemand iets over vragen.

Citaat
Maybe tomorrow dusss
Morgen is het toch wel windstil hopenlijk, na 4 dagen achter elkaar op Schelli hebben gevaren ben ik helegaar kapot ski  loser Cool
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #33461 November 03, 2012, 19:29:49
edit2Rapporteer  
Zooo hé, journaal gaf net 4 bft af voor morgen en gaat toenemen tot 8bft. Windvlagen van 100km per uur.  Oohja en een bak regen erbij. Het zonnetje wat ze gisteren er nog bij hadden staan, hebben ze ook maar weggehaald ThumpDown
Dat maakt je waterstart wel erg makkelijk so_surreal. Hoeft alleen je kite op 12 uur te houden en wordt vanzelf gelift Grin Grin

Nog wat gescoord in de stad John??
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #33462 November 03, 2012, 19:42:07
edit2Rapporteer  
Paar schoenen, paar broeken, mutsies, sloffies en een paar truien. Ik ben klaar voor de winter. Kom maar op met die kou. YeSS
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #33463 November 03, 2012, 19:45:40
edit2Rapporteer  
Zijn je ballen er niet afgevroren? aangezien je de hele dag in het water heb gelegen.
Haha nee had het echt niet koud in mijn wetsuit, alleen mijn handen begonnen koud te worden en met omkleden was het een hel natuurlijk.

Heb echt die stopper nodig Sad
Mijn kite viel opeens toen het even windstil was naar beneden, en vervolgens kwam er een rukwind waardoor de war uit mijn handen getrokken werd, maar zonder die stopper schoot die zover door dat ik d'r niet meer bij kon en dus richting die rotsen getrokken werd.

Toen de wind weer even 2 seconde wegviel kon ik gelukkig snel mijn bar weer pakken en de kite relaunchen, toen ben ik maar naar de kant gegaan.
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #33464 November 03, 2012, 19:55:14
edit2Rapporteer  
Hoeft alleen je kite op 12 uur te houden

HO STOP...niks op 12 uur houden. 12 uur is mijn specialiteit. Waag het niet om dit te doen anders klaag ik je aan. Ik heb hier patent op.  schater
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #33465 November 03, 2012, 20:02:52
edit2Rapporteer  
Paar schoenen, paar broeken, mutsies, sloffies en een paar truien. Ik ben klaar voor de winter. Kom maar op met die kou. YeSS


Kijk, dat doe je weer goed. Ga je er mss een keer netjes uitzien Shocked

Jij moet niet piepen Pieno, in el Gouna hield je je er ook niet aan en ging je gekke dingen doen met die kite. Superhoopertroeperbackroll- headfirst strandflip. Mooi dat jij die titel van 12 uur kiter kwijtbent vriend!!! Tongue
Dennisairtime

Berichten: 328
Antwoord #33466 November 03, 2012, 20:04:27
edit2Rapporteer  
Vandaag heerlijk gekite op Wijk. Was eerst  ThumpDown maar tegen een uur of 14.00 ging het los. Heerlijk met de 7M bijna geen kiters en super mooie golven. Was aan t eind zeker 30 knopen.

Eind van de dag was even zo  ThumpDown toen een beginnend kiter zijn 9M veel te veel in de power zone op liet. Hij kon hem moeilijk houden en eventjes leek het er op dat het goed kwam totdat hij van schrik een rare stuur manoevre maakte en door de lucht vloog om vervolgens met een smak tegen de duinen aan te knallen. Ik schrok me rot en rende gelijk op hem af. Gelukkig viel het allemaal mee veel zand in zn ogen niks gebroken en het belangrijkste hij leefde nog.
Ik heb hem naar zijn auto gebracht omdat hij niks meer zag met al dat zand in zijn ogen. En zijn maat heeft hem toen naar het ziekhuis gebracht want hij heeft hoogst waarschijnlijk een hersenschudding want hij kon zich bijna niks meer herinneren.

Ik ben benieuwd hoe het met hem is afgelopen. Hoop dat iemand dit weet.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #33467 November 03, 2012, 20:15:05
edit2Rapporteer  
Zo hè... Das een flinke afstand van het strand naar de duinen. Ff weggeweest is idd niet goed.
Mzzl gehad  nog. Beterschap.
BdB

Berichten: 479
Antwoord #33468 November 03, 2012, 20:23:37
edit2Rapporteer  
 Vanmiddag nog ander half uur gevaren op schell, niks lukte en had het koud morgen droogpak maar is aan begint echt koud te worden. Morgen hopelijk meer woei :-)

Die zeekoe is wel een opvallende verschijning op schell. Blijven oefenen stond vorige winter ook zo te klote voordeel dat het heerlijk rustig is
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #33469 November 03, 2012, 20:29:40
edit2Rapporteer  
Zijn je ballen er niet afgevroren? aangezien je de hele dag in het water heb gelegen.

Haha nee had het echt niet koud in mijn wetsuit, alleen mijn handen begonnen koud te worden en met omkleden was het een hel natuurlijk.


Moet je effies klikken op onderstaand linkie en die kopen. Heerlijk als je je aan het omkleden bent.

http://www.vandenbergsurf.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=6204&category_id=41&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=29

En anders lekker een droogpakkie kopen. Geloof me, als je die eenmaal aan gehad hebt tijdens de koude dagen, wil je niet anders meer. Maakt het ook minder uit als je veel in het water staat.  InLove

Ben je er morgen ook of moet je de hele dag bijkomen van de kou vandaag. Grin
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #33470 November 03, 2012, 20:51:13
edit2Rapporteer  
Zijn je ballen er niet afgevroren? aangezien je de hele dag in het water heb gelegen.

Haha nee had het echt niet koud in mijn wetsuit, alleen mijn handen begonnen koud te worden en met omkleden was het een hel natuurlijk.


Moet je effies klikken op onderstaand linkie en die kopen. Heerlijk als je je aan het omkleden bent.

https://www.vandenbergsurf.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=6204&category_id=41&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=29

En anders lekker een droogpakkie kopen. Geloof me, als je die eenmaal aan gehad hebt tijdens de koude dagen, wil je niet anders meer. Maakt het ook minder uit als je veel in het water staat.  InLove

Ben je er morgen ook of moet je de hele dag bijkomen van de kou vandaag. Grin

Ik blijf morgen thuis, ik wil eigenlijk pas weer gaan totdat ik die stopper heb.
Ik vind het anders niet echt veilig.
Heb morgen ook weer familie verplichtingen, dus denk dat het sowieso erg krap zou worden.

Vanmiddag nog ander half uur gevaren op schell, niks lukte en had het koud morgen droogpak maar is aan begint echt koud te worden. Morgen hopelijk meer woei :-)

Die zeekoe is wel een opvallende verschijning op schell. Blijven oefenen stond vorige winter ook zo te klote voordeel dat het heerlijk rustig is
Een opvallende verschijning omdat ik zo aan het klooien was Sad ?
BdB

Berichten: 479
Antwoord #33471 November 03, 2012, 20:59:42
edit2Rapporteer  
Nee dat niet hoor, die zeekoe zelf is een opvallende verschijning ziet er wel mooi uit.

Ik vaar al me kites zonder stopper, dus ik zou zeggen gewoon lekker naar schell en blijven oefenen
franco

Berichten: 874
Antwoord #33472 November 03, 2012, 21:04:27
edit2Rapporteer  
en zo als ik al uitlegde voor het op laten, zonder stopper valt de kite uit de lucht, als je de bar los laat.
verder niks mis mee, gewoon bar vast houden  InLove  ListenToMe hahaha, maar een stopper is wel fijn in het begin. Joepie Joepie
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #33473 November 03, 2012, 21:37:01
edit2Rapporteer  
Zit er een clamcleat op jouw setje of een depowerstrap? Mocht je clamcleat hebben, dan kan je die verplaatsen, waardoor je powerlijnen korter worden en je bar dus lager komt te staan. Of heb je gewoon van die korte armpies?? Grin
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #33474 November 03, 2012, 21:38:08
edit2Rapporteer  


Moet je effies klikken op onderstaand linkie en die kopen. Heerlijk als je je aan het omkleden bent.





Heb ik al,vooruitziende blik voor als we terug komen haha

Nog ff een pica,krijgen jullie het warm van.....ennuh de wind laat het hier een beetje afweten.Veel oefenen met de directional en de 11....Keren met overstappen gaat steeds sneller   Joepie YeSS Joepie
Kitekings on tour was erbij   ThumpsUp ThumpsUp

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.