Giertje
|
Manfred, nieuw speeltje binnen. Dat ziet er gaaf uit. Maar ja je kan er ook drie keer voor naar Brazilië
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker bezig Bas !! Jammer dat de wind niet harder was toen we gefilmd werden, evengoed ben je toch nog door
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker Bas , doe je best op het tournament .... Je kan het . Ik kom je zeker aanmoedigen als he zover is
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Manfred, nieuw speeltje binnen. Dat ziet er gaaf uit. Maar ja je kan er ook drie keer voor naar Brazilië In de periode dat ik kan, zal dat net 1x zijn
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Gaaf Bas!! lekker... ff filmen en gewoon uitgenodigd zijn Nick, mooi gepixeld!
|
|
|
Bas vD
Logs: 0 | 90 uur
|
Op de valreep! Maar heul veel zin in! Zonder de mannen die me gefilmd hebben was dit natuurlijk nooit gelukt! Mijn dank gaat uit naar hun! En Tim natuurlijk voor het gebruiken van z'n camera Het is dat Tim niks ingestuurd had anders had hij uiteraard gewoon mee gedaan! Thx voor het plaatsmaken
|
|
|
|
@LaurenS
|
Vanmiddag weer een twintig knopiesvoorspelt uit NW. Maar ff naar Zandvoort denk ,de spot
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Vanmiddag weer een twintig knopiesvoorspelt uit NW. Maar ff naar Zandvoort denk ,de spot ik zie nu alleen maar mindere voorspellingen staan. 13-18 de meest positieve ervan. We gaan t zien!
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga zo toch maar ff naar Wijk,moet goed komen als ik op windfinder kijk
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik ga zo toch maar ff naar Wijk,moet goed komen als ik op windfinder kijk ik kom ook wel die kant op, ga deze keer maar eens bij de bunker
|
|
|
bredo
|
Ik ga na 17:00 richting castricum!!
|
|
|
@LaurenS
|
Weer ff lakker gevaren op Wijk,met zijn tweeen bij de Pier. Later werd het drukker met een klotsbak erbij. Weer tijd om in te pakken dus
|
|
|
|
bredo
|
na en uurtje weer weggegaan. Wat een stroming, branding en vlagerig windje, bah..
|
|
|
kiterunner
|
Was vandaag weer lekker op wijk aan zee bij de pier, van 3 uur tot 7 uur gevaren Tussendoor een cappucinotje en een pizza gegeten bij Aloha. Zonnetje was heerlijk en goede wind voor de 12 m2. Het kan niet op de laatste weken. Alle kites zijn de afgelopen week van stal gehaald van 5, 7 tot mijn 12 m2. Wijk aan Zee en Aloha maken het leven van een kitesurfer prachtig...
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
surfweer.nl verwacht eind van de middag een zeewind die opsteekt miss tot wel kleine windkracht 5
|
|
|
@LaurenS
|
surfweer.nl verwacht eind van de middag een zeewind die opsteekt miss tot wel kleine windkracht 5
Zeewindje uit NO kan mij niet bekoren ,tenminste niet in Noordelijk Holland......
|
|
|
Tim_GTS5
|
Aflandige WimT taferelen vandaag Als er al wind komt ga dan naar het ijsselmeer of naar zeeland waar het sideshore is...alhoewel dat misschien ook aflandig kan worden.
|
|
|
|
|