|
@LaurenS

|
Morgen ff aankijken wat de wind doet met ZZW ,wel weer zin in IJmuiden
|
|
|
bushmaster

Logs: 0 | 7 uur
|
Nou ik ga straks mijn geluk weer even op schell proberen. Gister heerlijk een uurtje helemaal alleen gevaren. Na 10.00 lijkt het veel te gaan regenen.
|
|
|
bredo

|
In de loop van de ochtend ff naar Castricum aan zee! Hoop dat het meevalt met de regen..
|
|
|
@LaurenS

|
Wind is Z ,en schell heeft de meeste wind..... 21-25 knopjes momenteel ,nu nog zin maken 
|
|
|
|
bushmaster

|
Tja sta nu op schell. Wind is er wel maar het regent nu ook aardig. Maar even afwachten.
|
|
|
TBK

|
Wind genoeg , maar ook een zootje baggerweer in aantocht !  Nat wordt je toch dus ga zo maar ff kijken.
|
|
|
|
|
KappuhH

|
Halverwege de middag misschien nog even naar Schell. Volgens WG pro vanaf 14u droog...
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Theo nog knalle vandaag ??? Er is wind zat Ik vind het best, zit nu aan me ontbijtje  Ik zie op 10 min meer wind op Schel als op zee wind is zuid 
|
|
|
TBK

|
Bij jou schijnt toch altijd de zon?
|
|
|
flipse
Geen avatar
|
Probeer vanmiddag Schell nog te halen. Is t nog te doen zonder handschoenen en cap?
|
|
|
|
roelandp

Logs: 0 | 2 uur
|
ik spring zo ook in de auto nog even opwarmen onder de douche. 11 uur daar hoop ik. en dan maar bikkelen.
|
|
|
|
Ondabeach

|
Wordt het nog wat in Schell?
|
|
|
bushmaster

|
@roelandp. Beetje late reactie maar er kwamen nog twee kiters bij. Gelijk maar pompen en kite de lucht in. Anders had ik hem aan een info bord vastgemaakt en zo gelauncht. Prima kunnen varen van 09.30 tot 11.30 uur. Daarna kwam de regen weer en ben ik vertrokken.
@waterragger. Ik denk zondag rond de middag nog even naar schell. Zaterdag zie ik geen wind.
|
|
|
|
|
|
Langbeest

|
Dacht het wel Frank
|
|
|