PeeWee
|
Net te laat op Schellie, wind was op. Jammer. Ik had wel zin in een avond sessie See joes
|
|
|
Langbeest
|
Sorry Peter, we hadden alles opgemaakt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer gezellig op schel met een heerlijk zonnetje en zelf 3 nieuwe bankies
|
|
|
|
joosie
|
Heerlijke middag op schellinkhout, na 15:00 nam hij nog flink toe, kon met de 9m heerlijk varen Zelfs Haring zat mooi in de zon en ook de enige echte Coos sok was aan t knalle op t water Roeland met je 11m kan je morgen zeker in het zonnetje ff varen
|
|
|
@LaurenS
|
Ja kwam aan om drie uur, kon meteen aan de bak op schel
|
|
|
|
GetHigh
|
Was gister voor het eerst weer eens op het water na een blessure, had geen beter dag kunnen uitkiezen! Nog niet al te druk (van 11.00 tot 15.00) en prima weer voor de 12m. Zonnebrand is inmiddels aan te raden!!! Had ik nog effe niet aan gedacht....
|
|
|
|
Langbeest
|
Kom net terug van Schell, was niet veel.
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Van 13 zon 1,5 uur op schell geweest was wel lekker met 11 meter te doen. Wel weer stukken lopen want eerste keer dit jaar, geen hoogte en paar mooie crashes haha. Lekker rustig was het hoor
|
|
|
keessie
|
Vanavond Noordoost, welke spot is het slimst om te bezoeken? Medemblik, of Andijk?
|
|
|
@LaurenS
|
Vanavond Noordoost, welke spot is het slimst om te bezoeken? Medemblik, of Andijk?
Allebei dikke prima met NO,ik wacht nog ff af tot morgen
|
|
|
joostelias
|
ik ook tot morgen....Edam homespot :-)
|
|
|
mocem
|
Ben benieuwd wat de wind dit weekend gaat doen.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben benieuwd wat de wind dit weekend gaat doen. Vrijdag komt eerst Morgen maar eens kijken wat de wind doet, ik voel weer een fijne sessie aankomen met de 14m
|
|
|
Erik_v_R
|
Ik zit aan Edam te denken, vanaf een uurtje of 4. Zijn er nog meer mensen van plan die kant op te gaan?
|
|
|
joostelias
|
uurtje of 6 ben ik er ook.....was heerlijk gisteravond tot half8.....
(bazuin_kitesmiley)staat een prullenbak op t strandje rechts van de Zuiderzeesluis waar je prima je kite mee de lucht in krijgt......let wel: voor de geoefende,....probeer dit niet zelf voor t eerst!!!!!
|
|
|
maartenot
Geen avatar
|
Ben ook van plan om rond 4 uur naar Edam te gaan. Wel de eerste keer op Edam, zijn er nog tips voor de spot?
|
|
|
Laurence
Geen avatar
|
Advies voor Edam: Schoentjes aan! Schelpen, stenen en schapenstront.
|
|
|
|
joostelias
|
strandje rechts is iets chiller om je kite op te laten maar wel hondendrollen ipv schapenkeutels :-)
|
|
|
|
|