Azrael
Gast
|
Top zeg! Ik poste hier net een reactie over dat ik dit graag zou willen zien.
Vooral het taalgebruik en het gedrag erger ik mij vaak ook aan. Ik vind het goed dat hier op gelet wordt voortaan.
|
|
|
Emma

|
Ik ben het helemaal met je eens, behalve bij kitelounge. Daar gaat het allemaal een beetje om de lol, en is geen enkele bijdrage echt nuttig.
|
|
|
Maurits

|
Idd it's about Time! Het begint hier en daar soms een btj een rommeltje te lijken.
|
|
|
xray

|
We hebben het hier over nieuws...
|
|
|
sjembek

|
Waarom niet gewoon een simpele leeftijdsrestrictie?
|
|
|
diederik.,
Gast
|
zat er (na zeker drie jaar trouw aan kitehigh) zelfs aan te denken om te stoppen met posten (en bezoeken) maar kan het niet laten.
Dit berichtje geeft weer hoop! Ik heb dit forum altijd gezien als een gezellig medium waar leuke nieuwtjes, tips en ideeen werden uitgewisseld... De laatste tijd lijkt het jammer genoeg meer op een; "wie weet het beter" of; "ik vertel je wat je wel en niet moet doen forum". (zie topic: ga niet met oostenwind het water op).
greetings to all....
|
|
|
wasbeer

|
ligt gwn aan de leeftijd ofwel zijn dit mensen zonder respect tegenover de andere kiters
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Prima dit!
Is het ook niet een idee om een sticky topic te maken voor beginners?? Waarin de meest voorkomende reacties staan die mensen krijgen die hier voor het eerst komen als ze vragen hebben. Zoals: Les, zoekfunctie, enz. Binnen die topics ontstaat ook de meeste irritatie volgens mij.
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Idd. het niveau rolde naar beneden. Af en toe dacht ik even dat 'brei' hier actief was... 
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Prima dit!
Is het ook niet een idee om een sticky topic te maken voor beginners?? Waarin de meest voorkomende reacties staan die mensen krijgen die hier voor het eerst komen als ze vragen hebben. Zoals: Les, zoekfunctie, enz. Binnen die topics ontstaat ook de meeste irritatie volgens mij.
Dit is al eerder aan de orde geweest, lijkt mij ook een prima idee.
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
wat een gezeur weer jongens, dit zal ongetwijfeld worden gezien als een onvolwassen, kinderachtige, niet onderbouwde opmerking...
af en toe een beetje slap gelul maakt een forum juist leuk! we zitten niet op een paboforum....
dus lekker af en toe een niet onderbouwd antwoord blijven geven, dit lokt weer reacties uit en maakt het des te spannender.
my 2 cents!
|
|
|
Merc
Gast
|
Waarom niet gewoon een simpele leeftijdsrestrictie?
Motiveer 
|
|
|
Merc
Gast
|
Prima dit!
Leuk bedacht zodat de mensen die alleen maar kunnen reageren met zoekfunctie! Dan hebben ze alles op een pagina. Nee laat het zoals het is. En help elkaar daar is tenslotte het forum voor.
|
|
|
Azrael
Gast
|
Sticky topics is helemaal geen slecht idee. Prakties elk fatsoenlijk forum heeft zo'n optie omdat je van beginners simpelweg vaak dezelfde vragen krijgt. Dat zorgt voor minder nieuwe topics op je forum en zorgt voor duidelijke informatie.
|
|
|
¦Tim¦

|
wat een gezeur weer jongens, dit zal ongetwijfeld worden gezien als een onvolwassen, kinderachtige, niet onderbouwde opmerking...
af en toe een beetje slap gelul maakt een forum juist leuk! we zitten niet op een paboforum....
dus lekker af en toe een niet onderbouwd antwoord blijven geven, dit lokt weer reacties uit en maakt het des te spannender.
my 2 cents!
als je over onzin wil lullen ga dan naar het fok forum ofzo ik bedoel het blijft hier natuurlijk wel een KITE forum. oh even over de kitelounge ik stel voor dat je als je een leuk plaatje heb of een leuk filmpje je het in de leuke plaatjes/filmpjes topic zet... houd het echt wel overzichtelijker hoor want elke dag 10 topics erbij vind ik persoonlijk heeeeel onnodig
|
|
|
Jacob 81.
Geen avatar
|
Prima dit!
Leuk bedacht zodat de mensen die alleen maar kunnen reageren met zoekfunctie! Dan hebben ze alles op een pagina. Nee laat het zoals het is. En help elkaar daar is tenslotte het forum voor. Oke maar geef dan ook antwoord op een beginners vraag , en dan bedoel ik niet "ZOEKFUNCTIE" zoals je vaak ziet.
|
|
|
xray

|
Dat is prima maar een beetje zelfredzaamheid mag ook wel eens...
|
|
|
|
zo is het nu eenmaal met de jeugd van tegenwoordig  *uche uche*, eerst vragen en dan zoeken (tong_kitesmiley)
|
|
|
larssmits
Gast
|
wat wel irritant is dat als je de zoekfunctie gebruikt dat je dan overal leest: gebruik de zoekfunctie...
heb ik hier niet zoveel last van omdat ik eigenlijk nooit zoek hier, maar op sommige andere sites wel en dan zijn die: gebruik de zoekfunctie reacties wel irritant
|
|
|
Maurits

|
wat wel irritant is dat als je de zoekfunctie gebruikt dat je dan overal leest: gebruik de zoekfunctie...
heb ik hier niet zoveel last van omdat ik eigenlijk nooit zoek hier, maar op sommige andere sites wel en dan zijn die: gebruik de zoekfunctie reacties wel irritant
Kan je je het misschien een btj voorstellen? Als je als topic nummer 1101 zoveel krijgt weer dat een beginner weer met steeds dezelfde vraag komt, die een dag daarvoor in een soortgelijk topic al is beantwoord. Dan is het wel logisch.
|
|
|
Tuur!

|
Een goede start lijkt mij door Pbeter te bannen van dit forum !  Die gast komt mij al een tijdje de keel uit door zijn bijdehante gezwats !
|
|
|