Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
|
hé uitslover, stopeens met dat spammen.  woon je daar tegenwoordig of zo?  woon er jammer genoeg niet maar ik zou er wel aan kunnen wennen...  is erg vandaag nog lekker gebeuld in omgeving Rotterdam dame und heren?
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
hvh ja, wat een topspot is dat toch met NO:D wel zijn de bakken steeds hoger aan het worden hoe langer het uit het noorden blaast..
|
|
|
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
|
Yja..ik was van half 12 tot 2 op HVH, maar dat was 3x niks. Beetje vage wind, enorme bakken van golven en enorme stroming downwind. Was beetje jammer.
Ik was zo vroeg om nog ff in Rdam bij het EK Vert skaten te kijken, was zeker wel vet....maar zonde van de kitesessie...
@LAuw: heb ik je vast net misgelopen...
|
|
|
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
|
Pfffffff, wat een flutwind van 1200 tot 1500 op Polebeach maar daarna ging het los.  en hoe, waanzinnige harde vlagen van 25/28 knopen om soms weer terug te vallen naar 15/17 knoop of zo. das nie fijn.  vlagen tijdens lichte regen. maar ja beter dan niks, ben nu helemaal uit elkaar getrokken 
|
|
|
D@VE

|
Ben zelf helemaal kapot, ben ook al bijna een week goed verkouden en dat was ook vandaag weer goed te merken, wat een pruts sessie  . M'n vader heeft het echter wel goed gedaan en zowaar zijn eerste rakken gevaren 
|
|
|
Mriek

|
Bleehhh wat een vlagen vanmiddag op Playa zeg, zo heb ik het nog niet meegemaakt. Wind was sowieso raar, want zelfs de zachtste wind zat volgens AWD nog rond de 20 knopen, maar voelde zwaar underpowerd. Zal de richting en remming over land wel zijn. Hardste vlagen waren dan weer bijna niet te houden met de 10m. Leuke was wel dat toen m'n ouders kwamen kijken, er net een bui over kwam en ik na al dat gepruts even indruk kon maken met wat lekkere doorlifts, waarvan ook nog een heel netjes geland. Hoorde m'n vader in de verte iets van wow uitroepen. Dat doet je toch goed.  Kortom, was ondanks restanten van een griepje lekker om weer ff te varen.
|
|
|
Yoram

|
Wind ziet er aankomende dagen nog lekker uit. Zijn er aankomende dagen nog mensen op autoplaya te vinden die langs/uit de buurt van Z'meer komen en op een van die 'goede' dagen een lift willen geven? (Benzine kosten delen we dan). Ben zelf nog een redelijke beginner en vaar normaal gesproken op Zandvoort/Noordwijk en zo af en toe op autoplaya. Wil deze week weer is langs autoplaya, maar zit dus zonder auto  . Overige info man, tweeentwintig jaartjes jong en kom uit Z'meer en vlieg een Bandit Dos 10m. Als er iemand nog een plekje over heeft hoor ik het graag per pb of e-mail. (Had al een keertje wat uitnodigingen ontvangen, maar per ongeluk de pb bus geleegd)... Grt! Yoram
|
|
|
D@VE

|
He Mriek zijn jullie lang gebleven??
|
|
|
Mriek

|
Ik geloof tot een uurtje of half zes op het water. Stonden er rond twee uur op schat ik. Heb je helemaal niet gezien. Maar daar ben je geen uitzondering in  Nog even een aanvulling op het verslagje hierboven: er legde nog één of andere idioot z'n kite recht voor me neer terwijl ik aan kwam varen. Hop kites in elkaar. Goed afgelopen, maar nu snap ik waarom iedereen zo vit op die beginners. Grrrrrrr....
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Die show voor je ouders heb ik wel meegekregen zeg.....je leek wel een sprinkhaan op het water....je was nog niet geland of je gaf weer een heis aan die vlieger!!
@Mart Ik durf het bijna niet te zeggen, super was het niet maar stiekem wel een beetje!! Ik sluit me wat dat betreft bij Ron aan!
|
|
|
Mriek

|
Haha ja maar die vlagen waren ook wel errug lekker. Je hoefde niets te doen, insturen en vliegen maar!
|
|
|
richard

|
Op de terugweg van vrienden vandaag via Zeeland teruggereden. Even een kleine pitstop gemaakt van 2 uurtjes bij de Bdam. Helemaal top met de 10m banditdos tot 20.00 heerlijk gevaren en daarna een frietje gegeten bij windjump.  Op een of andere manier altijd trek in een frietje na een kitesessie. 
|
|
|
D@VE

|
Mriek ik zal volgende keer zwaaien totdat ik opval  (of op m'n bek ga) Buurman Richard heb ik nog wel effe gesproken. He groetjes en tot ziens!!
|
|
|
hijo del viento

Logs: 0 | 777 uur
|
Roept u maar...................nog liefhebbers voor vanmiddag na 16 uurik ben al in de buurt bij water maar welke hoek???
|
|
|
rocket man

|
wilde oorspronkelijk ook gaan, maar toen ik zag dat de wind tussen de 12 en 24 knopen schommelde toch maar thuis gebleven. Heb dit ook nog niet eerder meegemaakt
|
|
|
Spoon

|
Mriek, was jij met leon en cornuiten mee?
dan heb ik je ook gezien. ik heb je nog toegeknikd hehe..
maar wat was dat een ruk dag.. meer kites ontwijken en lijnen duiken.. bah..en dan niet te vergeten de hoeveelheid duitsers, lessers en mensen die hun kites midden in het windvenster oplaten..
maar goed.. volgende keer beter..
|
|
|
The O

Logs: 0 | 68 uur
|
Nog even een aanvulling op het verslagje hierboven: er legde nog één of andere idioot z'n kite recht voor me neer terwijl ik aan kwam varen. Hop kites in elkaar. Goed afgelopen, maar nu snap ik waarom iedereen zo vit op die beginners. Grrrrrrr....
Die idioot was ik :-) en had spoon ook bijna te pakken :-), vond het wel een mooie move eigenlijk. In de na middag zo wel 7m als 11m even in de lucht gehad maar ben na een uurtje ook naar huis gegaan.
|
|
|
|
Spoon

|
Die idioot was ik :-) en had spoon ook bijna te pakken :-), vond het wel een mooie move eigenlijk.
In de na middag zo wel 7m als 11m even in de lucht gehad maar ben na een uurtje ook naar huis gegaan.
Ben je sinds kort rodeo aan het rijden met je cowboy hoed en styl  op het water heb ik je niet gezien maar ik ben ook maar een uurtje op het water geweest... in die korte tijd heb ik 4 keer moeten relaunchen, 3 keer besloten om toch maar verder door te lopen door de drukte, 3 keer een kite voor me op het water geploft gekregen en 2 keer het pokke end terug gelopen...  ach anders word ik nooit zo goed als kevin 
|
|
|
Lauw
Administrator

|
wie wil met mij nu naar het strand..?? NU NU NU NU??
|
|
|
|
Lauw
Administrator

|
noordzee kust, als ik al die playa verhalen hoor, dan kan je beter naar plaatsen met cleane wind gaan! ouddorp is ook goed, alleen wel zo'n stuk rijden!
|
|
|
|
|