Kiters uit Rotterdam , meld je!

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50925 Mei 11, 2015, 04:12:11
edit2Rapporteer  
Spot Slufter is echt een mooie  spot alleen wat een mannetjes kite daar....Lekker met een select groepje dik doen in de poel vinden ze het leuktst en dat moet je niet verpesten natuurlijk want anders...
Zelf trouwens nooit problemen gehad daar maar de sfeer is vaak volle ballen macho mannen niet echt mijn smaak laat ik maar zeggen:D

Het is gewoon schijt irritant dat mensen die net amper heen en weer varen daar in de poel gaan kloten. Wanneer je dat doe ga lekker naar het Autostrand, iedereen die daar wel vaart en ook echt een beetje kan varen houd rekening met iemand anders. Dan is er helemaal niets aan de hand!
vroeger was dat de norm!!! Eerst autostrand en als jij daar je ding goed beheerste mocht je door naar slufter.
ronny

Berichten: 357
Antwoord #50926 Mei 11, 2015, 06:45:14
edit2Rapporteer  
eergister heb ik een akkefietje gehad op de slufter en zijn me lijnen door gesneden.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #50927 Mei 11, 2015, 07:22:05
edit2Rapporteer  
Citaat
Eerst autostrand en als jij daar je ding goed beheerste mocht je door naar slufter.
Wie bepaald dat ? Ik kan al zelfstandig helemaal alleen mijn leading edge op pompen, met de struts heb ik wat meer problemen. Ook het uitlopen van de stuur lijnen gaat prima.  Met die andere 2 lijnen heb ik wat meer problemen en vraag altijd hulp aan iemand die er er een beetje verstand van heeft en ze kan vastmaken aan mijn kite.
Ben ik al rijp voor de slufter ?  Cool



Citaat
Spot Slufter is echt een mooie  spot alleen wat een mannetjes kite daar....Lekker met een select groepje dik doen in de poel vinden ze het leuktst en dat moet je niet verpesten natuurlijk want anders.
Ik moet er toch eeen keer gaan kiten als ik in de buurt ben of worden gelijk dan gelijk dan al mijn lijnen doorgesneden omdat ik dan niet bij het selecte groepje hoor ?  Grin



Wel een zoot agressieve opmerkingen over de slufter, lijkt me niet echt een ontspannen  spot als ik dit allemaal zo lees  ThumpDown of valt dat wel mee ?  Cool
Swordie

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #50928 Mei 11, 2015, 08:31:10
edit2Rapporteer  
Lijnen doorsnijden, lekker professioneel. Dacht dat men zich niet zou verlagen. XD
ronny

Berichten: 357
Antwoord #50929 Mei 11, 2015, 08:51:24
edit2Rapporteer  
ja is echt niet normaal maar gebeurt helaas wel ;(
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #50930 Mei 11, 2015, 09:05:22
edit2Rapporteer  
Vertel de situatie ronny
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50931 Mei 11, 2015, 09:45:42
edit2Rapporteer  
Zo lang je niet loopt  te kite kloten: (niet goed weten waar je mee bezig bent, waterstart oefenen, na waarschuwingen midden in de poel blijven keren, met een boardleash aan, in het natuurgebied blijft varen, anderen geen ruimte geven, de voorrangs regels niet in acht neemt, alleen maar met jezelf bezig bent, niet om je heen kijkt) is er niks aan de hand, dan is het een happy familiy.

kortom dit zijn simpele dingen die het leven zo gemakkelijk maken. Hou jij je niet aan een van de boven genoemde regels (wat eigenlijk gewoon common sence is, dan is de slufter te klein en de consequenties oh zo groot (denk aan 7 oktober 2014) en niet alleen dat, de slufter wordt nogsteeds met sluiting bedreigt. om dat te voorkomen hebben sommigen besloten om maar proactief aan de slag te gaan. Mijn zegen hebben ze (ik ga ze niet helpen maar tegen houden doe ik ook niet). Doen zij het niet dan doet de slufter het zelf wel met alle ellende van dien (denk dus aan al die keren dat de knrm, bandweer, ambulances, en helicopters zijn uitgerukt.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #50932 Mei 11, 2015, 10:02:04
edit2Rapporteer  
Zo lang je niet loopt  te kite kloten: (niet goed weten waar je mee bezig bent, waterstart oefenen, na waarschuwingen midden in de poel blijven keren, met een boardleash aan, in het natuurgebied blijft varen, anderen geen ruimte geven, de voorrangs regels niet in acht neemt, alleen maar met jezelf bezig bent, niet om je heen kijkt) is er niks aan de hand, dan is het een happy familiy.

kortom dit zijn simpele dingen die het leven zo gemakkelijk maken. Hou jij je niet aan een van de boven genoemde regels (wat eigenlijk gewoon common sence is, dan is de slufter te klein en de consequenties oh zo groot (denk aan 7 oktober 2014) en niet alleen dat, de slufter wordt nogsteeds met sluiting bedreigt. om dat te voorkomen hebben sommigen besloten om maar proactief aan de slag te gaan. Mijn zegen hebben ze (ik ga ze niet helpen maar tegen houden doe ik ook niet). Doen zij het niet dan doet de slufter het zelf wel met alle ellende van dien (denk dus aan al die keren dat de knrm, bandweer, ambulances, en helicopters zijn uitgerukt.

Ben het niet vaak met je eens maar deze keer 100%.
thijs77

Berichten: 165
Antwoord #50933 Mei 11, 2015, 10:06:38
edit2Rapporteer  
mijn lijnen zijn doorgesneden, kite in 2 stukken geknipt en board door midden gebroken... tuig daar  loser
JokerB

Geen avatar

Berichten: 270
Logs: 0 | 56 uur
Antwoord #50934 Mei 11, 2015, 12:28:39
edit2Rapporteer  
eigen rechter spelen mag ook niet. ben het eens met de voorrangsregels, maar basis dingen zoals het oefenen van het waterstarten ect. waarom mag dat niet?
juist om de reacties van fora's ga ik dus niet naar slufter het heet niet voor niks slufter hufters..
waar zijn jullie begonnen? juist ook bij 0 en hebben jullie ook kennis moeten op doen en moeten leren hoe het allemaal werkt.
en wie betaalt de kapotte lijnen en kites van de mensen waar jullie zo stoer over doen..
ronny

Berichten: 357
Antwoord #50935 Mei 11, 2015, 12:35:13
edit2Rapporteer  
nou ik ben het ook zat ik ga voortaan lekker naar het autostrand is veel gezelliger en nog eens vlak water ook !!!!!!

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50936 Mei 11, 2015, 13:27:17
edit2Rapporteer  
eigen rechter spelen mag ook niet. ben het eens met de voorrangsregels, maar basis dingen zoals het oefenen van het waterstarten ect. waarom mag dat niet?
juist om de reacties van fora's ga ik dus niet naar slufter het heet niet voor niks slufter hufters..
waar zijn jullie begonnen? juist ook bij 0 en hebben jullie ook kennis moeten op doen en moeten leren hoe het allemaal werkt.
en wie betaalt de kapotte lijnen en kites van de mensen waar jullie zo stoer over doen..

ooit op slufter geweest? Heb je dan wel goed gekeken hoe veel ruimte er is (poel en op het strand)? Als je dat weet en inziet zou je deze vraag niet stellen.
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #50937 Mei 11, 2015, 13:35:35
edit2Rapporteer  
eergister heb ik een akkefietje gehad op de slufter en zijn me lijnen door gesneden.


Zijn ze serieus doorgesneden? En je weet door wie of niet?
ronny

Berichten: 357
Antwoord #50938 Mei 11, 2015, 15:34:38
edit2Rapporteer  
eergister heb ik een akkefietje gehad op de slufter en zijn me lijnen door gesneden.


Zijn ze serieus doorgesneden? En je weet door wie of niet?

nee heb geen idee wie het was maar 2 lijnen waren ineens door en dat kan toch niet zomaar ???

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50939 Mei 11, 2015, 15:35:41
edit2Rapporteer  
Een slufterhufter tegen gekomen Ronny?
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #50940 Mei 11, 2015, 15:37:08
edit2Rapporteer  
Asociaal ronny!  Ik denk dat ik gezien heb wie het was!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50941 Mei 11, 2015, 15:50:38
edit2Rapporteer  
Toch wel een beetje vreemd... omdat je niet helemaal een wild vreemde bent op de slufter. Gevalletje identiteits verwisseling?
ronny

Berichten: 357
Antwoord #50942 Mei 11, 2015, 15:57:34
edit2Rapporteer  
Toch wel een beetje vreemd... omdat je niet helemaal een wild vreemde bent op de slufter. Gevalletje identiteits verwisseling?


zou het misschien weet nu wel dat het een niet echt fijne spot is

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #50943 Mei 11, 2015, 16:05:21
edit2Rapporteer  
Ik vind het ... laat ik me mild uitdrukken ..... zeeeeer bedenkelijk dat er gasten rondlopen die vinden dat ze meer aanspraken op een kitespot kunnen maken dan wie dan ook ...  ThumpDown

Nog meer ... laat ik me nog eens mild uitspreken ..... bedenkelijk vind ik dat er gasten rondlopen die voor eigen rechter denken te kunnen spelen .....  ThumpDown ThumpDown

ronduit walgelijk vind ik gasten die materiaal van andere kiters ... om welke reden ook vernielen .... ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Dat ze dat dan ook nog eens stiekum doen zegt heel veel over deze gasten ....  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Volgens mijn opvatting en naar ik meen ook die van vele andere kiters is kitesurfen juist een sport waarin begrippen als chill, easy, cool, community en relaxed centraal staan. Bovenstaande staaltjes van idioot gedrag en ook enkele forumreacties staan daar haaks op ... Angry
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #50944 Mei 11, 2015, 16:45:36
edit2Rapporteer  
Toch wel een beetje vreemd... omdat je niet helemaal een wild vreemde bent op de slufter. Gevalletje identiteits verwisseling?
Je lijnen zijn toch doorgesneden terwijl je een kiteloop maakte
Zou
zou het misschien weet nu wel dat het een niet echt fijne spot is


Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #50945 Mei 11, 2015, 16:50:22
edit2Rapporteer  
Tja wat heb je fout gedaan dan Ronny? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
PieterK

Berichten: 264
Logs: 0 | 241 uur
Antwoord #50946 Mei 11, 2015, 16:59:25
edit2Rapporteer  
Tja wat heb je fout gedaan dan Ronny?
Huh pardon?
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #50947 Mei 11, 2015, 18:07:41
edit2Rapporteer  
Tja wat heb je fout gedaan dan Ronny? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

Was jij het?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50948 Mei 11, 2015, 18:43:46
edit2Rapporteer  
Ik weet wel dat je woensdag als een debiel aan het rond vliegen was. Zou dat misschien de aanleiding zijn. Marc die niet kon hebben dat je hoger en verder loopt?
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #50949 Mei 11, 2015, 18:50:05
edit2Rapporteer  
Ik was het niet Grin

Waren je lijnen niet gewoon versleten?
Heb je je Kite op het strand gelegd? Zou je zeggen dat je dat moet zien

Jammer dat ik er niet was had wil willen zien hoe de resterende lijnen een andere bestemming hadden gekregen bij die boefjes. Cool

Maar goed belangrijkste is niemand gewond en alleen een beetje portemonnee schade en ego schade wat ik uit het verhaal begrijp.

Kusje erop over en weer verder gaan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.