safety Xbow

@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50 Mei 21, 2007, 19:03:18
edit2Rapporteer  
Ja hoor, dit gebeurt alleen bij Claudia......:S Fuck that!

laat maar, zie dat je gewoon dat bericht van hanglos hebt gekopieerd....sensatiezoeker! Door mensen als jou komt het kiten in een kwaad daglicht te staan ja, mensen die van een mug een olifant maken! Er is helemaal niks gebeurd verder, toen niet en nu niet en jij gaat hier een beetje lopen mierenbibsen. Ik ga ook verder niet meer op je reageren nOOb!
Ik maak van een mug een olifant?????????? Ik vindt het nogal wat dat je je kite bij iemand anders in zijn lijnen parkeerd!!!! Ik hoop dat dat mij nog gaat gebeuren.
Claudia

Berichten: 502
Antwoord #51 Mei 21, 2007, 19:08:52
edit2Rapporteer  
ik vindt  schater hahaha, kijk maar uit dat ik mijn kite niet ff door jouw lijnen heen loop de volgende keer. Zal Arno wel ff vragen of ie je aanwijst!


...sjonge reageer ik toch, kon het ff niet laten met zo'n nobrainreactie! Bye bye (kiss_kitesmiley)
eelke

Berichten: 290
Antwoord #52 Mei 21, 2007, 19:09:00
edit2Rapporteer  
Tjonge jonge...

vrede op aarde....

Iedereen kan zijn kite een keer laten schieten, is niet cool voor andere maar ook niet cool voor diegene die hem laat schieten.
Een leash aan je chikenloop voorkomt dat. maar volgens mij staat daar al genoeg over in het topic (diegene die wel on-topic hebben gereageerd...)

geef elkaar maar een hand en dan is het goed
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #53 Mei 21, 2007, 19:14:20
edit2Rapporteer  
He jongens/mannen/kinders kan het ff normaal hier?
Ik heb dit topic niet geopend om elkaar zwart te maken of om mekaar af te blaffen!

Het enige dat ik wilde weten hoe dit nu mogelijk is dat dit kan gebeuren, aangezien ik alleen bekend ben met Flysurfers....
**NN**

Geen avatar

Berichten: 60
Antwoord #54 Mei 21, 2007, 22:07:36
edit2Rapporteer  
Ik heb het ook zo niet opgepakt zoals het topic nu wordt geinterpreteerd. Claudia dit is zekers geen aanval op jou zoals ik het zie maar meer hoe dit kan gebeuren met de huidige bows...
Zo prediken de meeste bow fabrikanten de veiligste kite te hebben... Idd misschien voor de gebruiker van hun kite maar wat met de medekiter???

Zo zijn er nu reeds bows die ultieme veiligheid garanderen voor de eigenaar alsook zijn medekiters.
Een voorbeeld hiervan is onder andere Core-kites, maar ook de Rebel, etc...
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #55 Mei 22, 2007, 03:36:37
edit2Rapporteer  
Ja oke maar ik ga niet unhooked en doe hem daar ook aan.
Maar het beste is eigenlijk om een touwtje vanaf het ringetje aan de powerlijn
naar je chickenloop brengen en dat dat touwtje aan je chickloop en je leash te
maken.

Ja..... doe jij lekker je leash zo dat als je aan je safety trekt, je hetzelfde effect hebt als wanneer je hem door de stopper drukt. Doeiiii! Ik heb het hier wel weer gezien, jammer van zo'n site!


Hoho, ik zit ook op hanglos! En het was maar een idee, en ik heb de leash er gewoon aan zitten dus als ik quick reseash gebruik heb ik mijn kite nog.


Maar voor de goede orde lijkt me dat hiet wel een slotje op kan.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.