KITEKAR af!!!!!

Mich

Berichten: 138
Antwoord #25 September 01, 2007, 06:08:22
edit2Rapporteer  
On TOPIC:

Daan, ik vind het een superkar!!!  ThumpsUp
Alles past erin, en hij doet alles wat ie moet doen.

Trek je niets aan van mensen die 'm niet mooi vinden   ThumpDown
Bass`

Berichten: 235
Antwoord #26 September 01, 2007, 15:05:36
edit2Rapporteer  
Kgeef het toe, Hij is niet super mooi (grinnik_kitesmiley),
Maarja boeie als het er maar in past en gaan met die banaan  Joepie
Gwensio

Berichten: 728
Antwoord #27 September 01, 2007, 16:03:00
edit2Rapporteer  
ik zat te denken aan zo aluminium kist (zie foto) en dan een paar wielen der onder

maar waar kan je die kist halen?

daan

Berichten: 426
Antwoord #28 September 01, 2007, 17:22:13
edit2Rapporteer  
@ gwensio: die kan je halen op marktplaats gewoon skelterwielen of bolderkar wielen;)
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #29 September 01, 2007, 17:38:30
edit2Rapporteer  
ik zat te denken aan zo aluminium kist (zie foto) en dan een paar wielen der onder

maar waar kan je die halen?



jezus, nou, die kist kost je rustig een paar honderd euro
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #30 September 01, 2007, 17:53:47
edit2Rapporteer  
@ Lord.: Dat is natuurlijk onzin, niemand wil alleen maar complimenten krijgen, tis geen kleuterklas hiero. Dus als iemand iets negatiefs over je brouwsel zegt, dan moet je er mee leren leven, misschien leer je er zelfs iets van. Maar je hoeft niet te gaan lopen bokken dat je gekwetst ben o.i.d.
Er is op jouw boards vast ook wel eens commentaar op iets geweest, bv ontwerp. Als iemand roept: "ik vind het design lelijk.", dan is dat ook niet constructief. En dan hoef je daar dus niet over te lopen zeiken, want dan had je het in 1e instantie niet moesten posten op een forum.

@ Fre, niet alles wat je post gaat iedereen aan. Naish..what else denkt voor de 2e keer te moeten zeggen hoe ik wel of niet moet reageren. Dat is een zaak die alleen mij aan gaat.
Lees overigens ook even wat ik tegen lord. zeg, dit forum hoeft niet louter positiefe reacties te hebben.
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #31 September 01, 2007, 19:00:18
edit2Rapporteer  
@ Lord.: Dat is natuurlijk onzin, niemand wil alleen maar complimenten krijgen, tis geen kleuterklas hiero. Dus als iemand iets negatiefs over je brouwsel zegt, dan moet je er mee leren leven, misschien leer je er zelfs iets van. Maar je hoeft niet te gaan lopen bokken dat je gekwetst ben o.i.d.
Er is op jouw boards vast ook wel eens commentaar op iets geweest, bv ontwerp. Als iemand roept: "ik vind het design lelijk.", dan is dat ook niet constructief. En dan hoef je daar dus niet over te lopen zeiken, want dan had je het in 1e instantie niet moesten posten op een forum.

@ Fre, niet alles wat je post gaat iedereen aan. Naish..what else denkt voor de 2e keer te moeten zeggen hoe ik wel of niet moet reageren. Dat is een zaak die alleen mij aan gaat.
Lees overigens ook even wat ik tegen lord. zeg, dit forum hoeft niet louter positiefe reacties te hebben.

tuurlijk mag je zeggen dat je hem niet mooi vind maar het had wat suptieler gekund

en volgens mij bedoelde je die surfplank die achter die kar lag of niet

--------

vind die car wel vet

michien een accu erin en een paar boksen zodat je een lekker muziekje kan luisteren opweg naar de wind
Joel

Berichten: 83
Antwoord #32 September 01, 2007, 19:02:14
edit2Rapporteer  
jezus wat een lelijk ding Grin

Citaat
jezus, nou, die kist kost je rustig een paar honderd euro
Citaat

@morres: wat je er ook van vind en hoe je ook denkt te moeten reageren, let aub wel een beetje op je woordgebruik. Lijkt me volkomen overbodig en voor sommige mensen kwetsend..... Zeker als MOD zou je dit moeten laten. Hier zal je ook wel weer een 'briljant' weerwoord (laatste woord) op hebben, maar het moest er even uit! Doe er mee wat je wil.....
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #33 September 01, 2007, 19:07:11
edit2Rapporteer  
jezus is kwetsend?
@ mich, wat een vette avatar
Joel

Berichten: 83
Antwoord #34 September 01, 2007, 19:07:44
edit2Rapporteer  
jezus is kwetsend?

zucht....
litewave

Berichten: 607
Antwoord #35 September 01, 2007, 20:18:19
edit2Rapporteer  
Zogenaamde plaat voor de kop?? er zijn meerdere mensen die er zo over denken, ligt dat nu aan iedereen of aan jou?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #36 September 01, 2007, 20:25:19
edit2Rapporteer  
Iets met pot en ketel..
Iedereen is ook wel beejte overdreven he litewave
litewave

Berichten: 607
Antwoord #37 September 01, 2007, 20:37:00
edit2Rapporteer  
ook zucht....
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #38 September 01, 2007, 21:00:35
edit2Rapporteer  
Tsjonge jonge, kap nou een met dat geouwehoer. Als morres 1 x iets zegt, loopt heel d tent um af te zeike, 1 berichtje is genoeg or om hem af te zeiken.

Zown kist, kan k je vertelle kosten rete duur , kun je beter bij de fietse maker een fietskarretje halen. Is nog geodkoper dan zown kist
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #39 September 01, 2007, 21:10:51
edit2Rapporteer  
Van trespa kan je wel hele goede kisten maken, alleen das wel beetje aan de zware kant.

wat wel leuk project is, is om van glasvezel een mooie bak te maken, wel beetje arbeidsintensief
Gwensio

Berichten: 728
Antwoord #40 September 01, 2007, 21:20:11
edit2Rapporteer  
Van trespa kan je wel hele goede kisten maken, alleen das wel beetje aan de zware kant.

wat wel leuk project is, is om van glasvezel een mooie bak te maken, wel beetje arbeidsintensief

hmm dat kost ook een hoop. weet je hoeveel epoxy daar voor nodig is!

ps. zo kist van 110 bij 60 bij 60 cm ongeveer kost 75 euro, dan alleen nog wielen:D

maar wil der 1 waar me kite in pas zonder de struts leeg te laten lopen mag der ook uit steken, maar je snapt dat die dus groot moet zijnxD
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #41 September 01, 2007, 21:23:15
edit2Rapporteer  
wel ff onderstel maken nog, kost ook wat Wink

maar hoeft niet zo duur te zijn, kan ook van polyester gemaakt worden. Maar met epoxy hoeft het ook niet duur te zijn frame van hout oid, en dan panelen van polyester/epoxy
Joel

Berichten: 83
Antwoord #42 September 01, 2007, 21:24:29
edit2Rapporteer  
Of je bouwt zo'n kinderaanhanger om.
Voor een prikkie op Marktplaats, en dan heb je je onderstel en bevestiging iig goed voor elkaar..

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #43 September 01, 2007, 21:25:45
edit2Rapporteer  
nog slimmer, en minder werk.
Fré

Berichten: 393
Antwoord #44 September 01, 2007, 21:31:31
edit2Rapporteer  
wel ff onderstel maken nog, kost ook wat Wink

maar hoeft niet zo duur te zijn, kan ook van polyester gemaakt worden. Maar met epoxy hoeft het ook niet duur te zijn frame van hout oid, en dan panelen van polyester/epoxy

Indeed... Polyester kost maar 7euro/kg... is een derde van kostprijs epoxy...
En als weefsel pak je gewoon 't allergoedkoopste... hoeft niet duur, hé...

Voor mooie rechte panelen in glasvezel pak je gewoon een groot stuk plaat (iets groter dan een kant van je kist) en je overspant die helemaal met pe-folie. En dan maar lamineren...
Als je plaat dik genoeg is, gewoon effe doorboren en vastvijzen op je frame...
daan

Berichten: 426
Antwoord #45 September 02, 2007, 13:42:31
edit2Rapporteer  
dat van die boxen is wel een vet idee maar dan moet je wel spatwater bestendige boxen hebben denk ik
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #46 September 02, 2007, 14:17:16
edit2Rapporteer  
Daan boxen heb ik nog wel. Je weet wel dat boxje dat ik op die ouwe klote radio had aaangesloten. Daar heb ik er 2 van. spaterwater of niet ? who cares ....
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #47 September 02, 2007, 16:25:00
edit2Rapporteer  
gewoon autoradio kopen bij lidl/aldii ,et mp3 ondersteuning, of wat je nog beter kan doen, is zo'n speaker voor je mp3speler
daan

Berichten: 426
Antwoord #48 September 02, 2007, 22:39:10
edit2Rapporteer  
oude auto radio heb ik nog wel moeten we er dan eens effe in gaan bouwen arnold en dan rijden we in style:P
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #49 September 03, 2007, 19:02:45
edit2Rapporteer  
http://croozer.de/croozer_dog.html
http://croozer.de/croozer_cargo.html
je hebt ze ook wel goedkoper, zelfde fabriek levert onder verschillende namen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.