After the Exam!

emieck

Berichten: 503
December 17, 2007, 14:34:55
edit2Rapporteer  
Yoo,

ik ben dit jaar lekker vroeg klaar met school omdat ik in me eindexamen jaar zit van de Havo. Nu wil ik na mijn examen lekker naar het buitenland om te kiten voor een week of twee weken iets in die richting. Vorig jaar zomer was ik al me een groep naar El Gouna - Egypte gweeest en dit is me super bevallen! Nu was mijn vraag of er meerdere mensen zijn die vroeg klaar zijn en met mij mee willen naar een warm land om te kiten!

de landen en plaatsen waar we heen kunnen staat totaal nog niet vast maar ik zat te denken aan rhodos of misschien weer el gouna..

laat maar wat weten als je ook intresse hebt!
kan een hoop in kosten schelen!
Arnie26736

Berichten: 790
Antwoord #1 December 17, 2007, 22:39:41
edit2Rapporteer  
Ik ben ook lekker vroeg klaar met school. ook havo...

WEat is ongeveer t kostenplaatje ?
emieck

Berichten: 503
Antwoord #2 December 18, 2007, 00:42:55
edit2Rapporteer  
heey arnie,
lijkt me gezellig! en als je met ze tweeen gaat word het echt een stuk voordeliger om te gaan.
als we bijv. naar el gouna gaan heb je al een reis voor ongeveer 635 euro all inclusive 10 dagen, en voor 8 dagen is het 575 euro all inclusive, je krijgt dan nog 20 euro ofzo dat je moet betalen voor je visium. en dan 14 euro voor je injectie van je spuit zodat je beschermt bent voor een bepaalde ziekte. dit is opzich niet nodig maar raden ze wel aan. verder heb je dan nog kosten aan drankjes enzo en voor de tok tok maar dat kost ook amper wat!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 December 18, 2007, 00:48:11
edit2Rapporteer  
Citaat
en dan 14 euro voor je injectie van je spuit zodat je beschermt bent voor een bepaalde ziekte

   Shocked     AUTSCH  schater
reinout

Berichten: 554
Antwoord #4 December 18, 2007, 01:29:35
edit2Rapporteer  
ik doe nu ook eindexamen havo en wil ook zeker weten kiten na mijn examens!!!

Als je nog meer ideeen hebt;)?
Geen

Berichten: 559
Antwoord #5 December 18, 2007, 02:13:32
edit2Rapporteer  
hier nog een eindje aan de havo aan het breien,
ga ook ckers te weten
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #6 December 18, 2007, 02:24:14
edit2Rapporteer  
Geen examens, maar wel vroeg klaar met school. Als het lowbudget gaat gebeuren heb ik ook wel interesse. All inclusive egypte voor rond de 400 lijkt me top!  Laat maar horen wat de plannen zijn.
reinout

Berichten: 554
Antwoord #7 December 18, 2007, 04:24:12
edit2Rapporteer  
lijkt mij opzich ook wel vet om echt ver weg te gaan. Of ben ik daar de enige in?
emieck

Berichten: 503
Antwoord #8 December 18, 2007, 04:47:33
edit2Rapporteer  
haha nee zeker niet, maar denk wel dat je de enige bent die ook centjes hebt voor ver weg
ik heb al gekeken voor combuco, brasilie maar je betaald je gewoon scheel man! en zoveel merk je niet hoor, of je nou aan t kiten bent in egypte of brazilie t water is ongeveer even warm:P

ik denk dat we gewoon een groep moeten maken en dat we gewoon moeten kijken of we te weten kunnen komen wanneer de herexamens zijn en dat we gewoon daarna plannen.

misshien is t ook leuk om al beetje informatie over jezelf te geven, ik zal dan ook beginnen:

ik ben emieck de goede, ben 17 jaar, woon in castricum, dat is vlak bij wijk aan zee en egmond aan zee, op dit moment ben ik bezig met hooked loopen en ben ik beetje bezig met sponsors, ik ben afgelopen zomer al in el gouna geweest en weet dus eigenlijk wel where to go enzo.
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #9 December 18, 2007, 05:15:54
edit2Rapporteer  
hooked loopen? en dan sponser zoeken... ik kan ook wel is gaan zoeken dan schater
ow nee ben alweer te oud loser

nee ff serieus, ik wilde ook wel weg rond juni ThumpsUp el gouna trekt mij eigenlijk totaal niet. heb de reisgidsen gezien en wat ziet dat er vreselijk uit ThumpDown

ik zat zelf te denken, of weer ver weg en dan of weer naar isla coche, of naar brazilie of nog iets anders.

of toch dichter bij huis en dan naar frankrijk, port leucate dat lijkt me ook wel super.
lekker met de auto, tent mee super goedkoop en super spot daarzo ThumpsUp
emieck

Berichten: 503
Antwoord #10 December 18, 2007, 14:13:57
edit2Rapporteer  
ja maar ik kan dus zowieso niet auto rijden..het liefst ga ik ook wat verder maar ik weet niet of ik dat ga halen qua geld maar ik denk het wel. waarom spreekt el gouna je niet aan dan?
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #11 December 18, 2007, 18:58:31
edit2Rapporteer  
dat spreek mij niet aan omdat wat ik in de reisgids zag. en dat is: zand, steen, neergegooide hotels, massaal.

ik zat ernaar te kijken samen met reisgidsen naar: brazilie, venezuela: isla coche en fuerta ventura.
dat laatste is trouwens ook een mooie optie, hoeft ook niet erg duur te zijn.

jij heb geen auto, maar ik zie dat emiel ook wel wil en die kan wel auto rijden, en ik ook.



kom maar ideen wie weet komt er iets leuks van
emieck

Berichten: 503
Antwoord #12 December 18, 2007, 21:05:46
edit2Rapporteer  
maar wat wil je met de auto doen dan in isla coche of fuertaventura? kijk al gaan we naar frankrijk dan snap ik t. Frankrijk lijkt me ook wel erg vet, vooral als je op een mooi stukje zit waar dikke golven hebt maar ook lekker vlak water..juillie?
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #13 December 18, 2007, 21:27:47
edit2Rapporteer  
ik ben niet heel vroeg klaar ofzo...

Maar ik wil in de zomervakantie ook op vakantie. Liefst natuurlijk ook VER.
Denk dat ik dan moet denken aan een budget van rond 1200 euro.
Dan denk ik aan brazilie ofzo
emieck

Berichten: 503
Antwoord #14 December 18, 2007, 21:29:38
edit2Rapporteer  
maar ons plan is juist omdat we zo vroeg klaar zijn te gaan vanwege dat je het hoog seizoen ontwijkt (tenminste dit is juist mijn reden om bijna meteen na me eindexamen te gaan) ik weet niet wat de rest ervan denkt
Emielkruisdijk

Berichten: 808
Antwoord #15 December 18, 2007, 21:57:45
edit2Rapporteer  
Hm.. met de auto weg is wel lekker cheap. Eigenlijk wil ik het liefst naar een wavespot, maar ben bang dat bar weinig mensen het hiermee eens gaan zijn.  Heb even paar opties onder elkaar gezet, die voor mij bereikbaar (betaalbaar) zijn.
- Leucate

check die lagune  Shocked
- Guincho

- Rosas

- Klitmoller

- Hurghada


Mijn mening is dat je beter iets goedkoper langer weg kan gaan. Dus ipv 1 week egypte, 2 weken frankrijk. Windstatistiek voor egypte zijn ook niet zo heel briljant. Mij lijkt leucate/guincho het mooist..
emieck

Berichten: 503
Antwoord #16 December 18, 2007, 22:25:18
edit2Rapporteer  
ziet er zeker netjes uit ja, vooral die eerste foto! maar die tweede is ook wel leuk omdat je daar beetje met golfjes als schansjes kan gebruiken! maar emiel hoeveel heb jij dan ongeveer beschikbaar voor een reis?
emieck

Berichten: 503
Antwoord #17 December 18, 2007, 22:35:07
edit2Rapporteer  
maar emiel kunnen we niet een combinatie vinden tussen wave en vlak water? want mij lijkt het allebei erg vet! voorals als je beetje aardig golven tog hebt!
Geen

Berichten: 559
Antwoord #18 December 18, 2007, 22:47:28
edit2Rapporteer  
maar emiel kunnen we niet een combinatie vinden tussen wave en vlak water? want mij lijkt het allebei erg vet! voorals als je beetje aardig golven tog hebt!

slufter.....
emieck

Berichten: 503
Antwoord #19 December 18, 2007, 23:04:36
edit2Rapporteer  
woon ik totaal niet in de buurt:P
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #20 December 19, 2007, 00:35:54
edit2Rapporteer  
weet je wel heel zeker dat die eerste foto leucate is?

ik ben 1 keer in leucate geweest maar kan me niet herrinneren dat er zo'n berg naast ligt. ik dacht dat je binnenmeer had, dan plaatsje ertussen en dan de zee. misschien is dit van de anderekant af. zou ook best kunnen


@emieck: doe jij havo? dat zou je toch wel moeten weten dat het je niet gaat lukken om met de auto naar fuerta of isla coche te gaan;)
ik had het over frankrijk
emieck

Berichten: 503
Antwoord #21 December 19, 2007, 02:06:01
edit2Rapporteer  
@florisvw: je kan ook zelfs daar autos huren hoor;)
nee idd frankrijk is zeker te doen en volgens mij moet je daar tog echt mooie plaatjes hebben met dikke waves maar ook met lekker vlak water...
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #22 December 19, 2007, 02:08:59
edit2Rapporteer  
denemarken lijkt me ook heel vet.
emieck

Berichten: 503
Antwoord #23 December 19, 2007, 02:12:24
edit2Rapporteer  
maar wel koud tog?
daan

Berichten: 426
Antwoord #24 December 19, 2007, 03:10:51
edit2Rapporteer  
IK ben denk ik ook van de partij Grin ik ga dit jaar ook examen doen el gouna lijkt mij wel wat
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.