Strand Horst, wie gaat wanneer kiten?

LOEN

Berichten: 767
Antwoord #200 Mei 13, 2008, 05:37:05
edit2Rapporteer  
He Marko,

Je kan tot de vaargeul staan, en dat komt mooi uit want daar mag je niet komen  Wink (ook niet oversteken)
De vaargeul staat aangegeven met rode boeien, kan niet missen. De vaargeul ligt bij het kite strand (1e strandje) ongeveer paralel aan het strand, maar dan 400m(?) uit de kant.

Ligt een beetje aan de windrichting hoe ver je dan kan varen.
Als hij schuin aanlandig is kun je dan natuurlijk langere rakjes maken dan dat hij sideshore is.

Maargoed als je er bent spreekt het voorzich, overal waar mensen varen kun je staan.
(of er moet weer een eigenwijze aap bezig zijn die toch de vaargeul over steekt ThumpDown)
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #201 Mei 13, 2008, 14:10:09
edit2Rapporteer  
Bedankt Lorenz

Er is dus daar wel een lekker groot stuk waar je kan varen Smiley daar ben ik wel blijf mee moet ik ook maar een kijkje komen nemen op horst.

Michien aanstande wiekend. Als er wind staat ben ik er zekker.

riesie

Berichten: 111
Antwoord #202 Mei 14, 2008, 05:25:23
edit2Rapporteer  
to: Vinnie/matjas

Nog gevaren de afgelopen dagen? Met no moet het toch wel gaan??
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #203 Mei 14, 2008, 13:27:11
edit2Rapporteer  
Ik heb gister avond gevaren was een drama. De constande wind was heel zacht en de vlagen waren hard.

LOEN

Berichten: 767
Antwoord #204 Mei 14, 2008, 14:47:14
edit2Rapporteer  
Gister avond drama op horst Huh

Gister avond was het TOP, misschien wel een van de beste sessies ooit daar!
Toen ik om 5 aankwam ging iedereen een beetje van het water, want zou niets zijn.
Toch maar gegokt en prima kunnen varen met vin en was een prima wind, toen het 20 min ff minder, maar toen ging hij me toch aan!
Van half 7 tot 9 echt dik geknalt daar! iedereen was happy volgens mij...
 Joepie


Vin: nog pijn in de spiertjes???  Grin
Ik als een malle!
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #205 Mei 14, 2008, 15:19:57
edit2Rapporteer  
Met welke kite voer jij gister?? ik heb alleen maar een 9 binnen kort komt er een 12 bij. Michien heb je mij wel gezien die kite die steeds naar beneden viel doordat hij gewoon geen goednoeg wind ving .

Michien zaterdag
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #206 Mei 14, 2008, 18:20:18
edit2Rapporteer  
Was echt de beste sessie die ik daar ooit heb gemaakt!
Super kunnen knallen met big airs en heb mijn eerste unhookt kiteloop gemaakt.

Ik was bezig met een blauwe/bruine slingshot Fuel. Eerst mijn 15 maar toen er opeens uit het niets kopjes op het water kwamen toch maar snel mijn 11 gepakt Tongue

@lorenz, dude mijn hele body doet pijn Grin ik ben mega verkouden Grin maar het was het 3x waard Grin

to: Vinnie/matjas

Nog gevaren de afgelopen dagen? Met no moet het toch wel gaan??

Gister avond, en NO is perfect!
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #207 Mei 14, 2008, 19:06:11
edit2Rapporteer  
Met welke kite voer jij gister?? ik heb alleen maar een 9 binnen kort komt er een 12 bij. Michien heb je mij wel gezien die kite die steeds naar beneden viel doordat hij gewoon geen goednoeg wind ving .

Michien zaterdag

Met een geel/blauwe boxer sle 12m.
Ik weet niet wat je weegt maar een groot deel van de avond had ik prima met me 9 kunnen varen. Was alleen onzeker of hij zo door bleef blazen dus het maar bij de 12 gehouden, wat soms aardig trappen was. misschien staan je instellingen niet goed of was je dicht bij het strand?

Ik weet niet of ik je gezien heb.

@ Vin Haha  schater voel het ook wel aardig ja
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #208 Mei 14, 2008, 19:08:54
edit2Rapporteer  
Trouwens vanavond nog Vin? (en andere natuurlijk)
Iloon was jaloers naar de verhalen van gister, dus die wil vanavond nog gaan.

Lijkt een beetje het zelfde verhaal als gister te worden  Joepie
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #209 Mei 14, 2008, 19:23:23
edit2Rapporteer  
oke ik heb je gezien met je blauw gele boxer Smiley sle.

Bij mij lukte het helemaal niet ben er al na 15 min mee gespot. De kite was heel onzeker en bleef gewoon niet in de lucht als ik wou instuuren Wink.

Morgen scheind er savonds harde wind te komen.

Ik was met iemand die vaarde met een 12m en doet het al 2 jaar en hij vond er ook minimale wind staan. Wij waren er ongeveer om half 9.

Ik was met een rood zwarte gaastra spyder sle 9m.

Volgend sizoen heb ik genoeg geld voor een 12m.

Owjah ik weeg 66 kilo ben 16 jaar. Heb het net 2 keer gedaan en kan al 1 kant goed varen (word een klein talentje genoemt zij mijn leraar toen, schork daar van )

Maarjah donderdag heb ik er weer.

Lorenz jou heb ik gezien dacht ik jij stond vlak naast ons ik was met een club van 2 jongens en 2 vrouwen. We zaten bij die broodbus . Je vriend vroeg nog aan ons of wij hem wouden helpen met de kite oplaten een vel groene met wit.

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #210 Mei 14, 2008, 19:25:00
edit2Rapporteer  
Ghehe heb wel super zin om nog zo'n avondje te doen!
Ff kijken of ik ook van m'n ouders mag, omdat ik vandaag thuis ben gebleven omdat ik behoorlijk ziek wakker werd.
Maar ik voel me nu op de lichamelijke pijntjes na wel weer prima.. Ik ga proberen om er te zijn Grin

Owja, mijn hele benen zijn ook verbrand loser
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #211 Mei 14, 2008, 19:28:10
edit2Rapporteer  
oke ik heb je gezien met je blauw gele boxer Smiley sle.

Bij mij lukte het helemaal niet ben er al na 15 min mee gespot. De kite was heel onzeker en bleef gewoon niet in de lucht als ik wou instuuren Wink.

Morgen scheind er savonds harde wind te komen.

Ik was met iemand die vaarde met een 12m en doet het al 2 jaar en hij vond er ook minimale wind staan. Wij waren er ongeveer om half 9.

Ik was met een rood zwarte gaastra spyder sle 9m.

Volgend sizoen heb ik genoeg geld voor een 12m.

Owjah ik weeg 66 kilo ben 16 jaar. Heb het net 2 keer gedaan en kan al 1 kant goed varen (word een klein talentje genoemt zij mijn leraar toen, schork daar van )

Maarjah donderdag heb ik er weer.

Lorenz jou heb ik gezien dacht ik jij stond vlak naast ons ik was met een club van 2 jongens en 2 vrouwen. We zaten bij die broodbus . Je vriend vroeg nog aan ons of wij hem wouden helpen met de kite oplaten een vel groene met wit.



Die broodbus was van guus en z'n pa, en als die groen met witte kite een naish was, is dat guus zelf geweest.
Maar minimale wind? Niets van gemerkt loser

Ik heb jullie volgens mij wel bezig gezien, helemaal op het eind van het strand, het laatste stukje moesten jullie terug lopen?
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #212 Mei 14, 2008, 22:10:33
edit2Rapporteer  
Ziet er triest uit op horst.
Wind is gedraaid naar zuid  Huh

Maar ff afwachten dus...
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #213 Mei 14, 2008, 22:12:47
edit2Rapporteer  
Zuid? hoe kom je daarbij dan, alle site's geven nog NO aan (windguru en vliegerweer).
Ik zal er straks even langsrijden om te kijken of het wat is. Maar het waait hier al weer aardig harder dan gister middag iig.
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #214 Mei 14, 2008, 22:20:51
edit2Rapporteer  
UHm surfenophorst windmeter Hwijk


Hmmz oke beter dan! Grin
Nog voor elkaar gekregen met je ouders? lekker gekookt beetje stofgezogen etc?

(edit)Oke nu 4.9 | 8.5 mps  Joepie gaat de goede kant op
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #215 Mei 14, 2008, 23:07:05
edit2Rapporteer  
Hhaha, ja ik had even wat was opgevouwen voor mijn moeder en de motor van mijn pa nog iets opgepoetst. Nu kan ik als het goed is zonder problemen weg Tongue

Ben net even langs hulckensteijn gegaan, en daar waait hij nog steeds NO Smiley
kees69

Berichten: 280
Antwoord #216 Mei 14, 2008, 23:13:44
edit2Rapporteer  
He Lorenz, lees dat jij ook een 12 Boxer SLE vaart.
Hoe bevalt ie jou ?? Heb m 2 weken geleden ook gekocht, maar nog niet kunnen
uitproberen. Ga donderdag/vrijdag avond ook maar eens kijken op Horst bij goede wind,
maar jullie berichten te lezen hebben jullie de laatste dagen toch aardig kunnen varen daar.
kees69

Berichten: 280
Antwoord #217 Mei 14, 2008, 23:27:04
edit2Rapporteer  
ehhhhh wat betreft dat kiten do/vr.........ziet er niet echt hoopvol uit, tenminste als ik
de voorspellingen op de verschillende sites mag geloven
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #218 Mei 15, 2008, 00:06:36
edit2Rapporteer  
oke ik heb je gezien met je blauw gele boxer Smiley sle.

Bij mij lukte het helemaal niet ben er al na 15 min mee gespot. De kite was heel onzeker en bleef gewoon niet in de lucht als ik wou instuuren Wink.

Morgen scheind er savonds harde wind te komen.

Ik was met iemand die vaarde met een 12m en doet het al 2 jaar en hij vond er ook minimale wind staan. Wij waren er ongeveer om half 9.

Ik was met een rood zwarte gaastra spyder sle 9m.

Volgend sizoen heb ik genoeg geld voor een 12m.

Owjah ik weeg 66 kilo ben 16 jaar. Heb het net 2 keer gedaan en kan al 1 kant goed varen (word een klein talentje genoemt zij mijn leraar toen, schork daar van )

Maarjah donderdag heb ik er weer.

Lorenz jou heb ik gezien dacht ik jij stond vlak naast ons ik was met een club van 2 jongens en 2 vrouwen. We zaten bij die broodbus . Je vriend vroeg nog aan ons of wij hem wouden helpen met de kite oplaten een vel groene met wit.



Die broodbus was van guus en z'n pa, en als die groen met witte kite een naish was, is dat guus zelf geweest.
Maar minimale wind? Niets van gemerkt loser

Ik heb jullie volgens mij wel bezig gezien, helemaal op het eind van het strand, het laatste stukje moesten jullie terug lopen?

Nee we hoefden niet terug te lopen dat niet.
ikeman

Berichten: 41
Antwoord #219 Mei 15, 2008, 00:09:45
edit2Rapporteer  
hey horst-kiters,

zijn er ook kiters uit de buurt van arnhem die op horst gaan kiten of die in de buurt van de route van arnhem na strand horst wonen. Ben namelijk een student en woon in anrhem. Reis altijd met de trein na mn kamer en heb dus geen auto ter beschikking en met de trein is het ruim 2 uur rijden.Sad. That really sucks. Ik ben nog n redelijke beginner en ga meestal op mirns kiten maar dat is helemaal niet te doen met de trein en de populatie in gelderland die daar gaat kiten is klein.
Wie o wie voelt zich geroepen om zijn passagiers stoel te verhuren aan een mede kitesurferr??Tongue

grtz ike
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #220 Mei 15, 2008, 00:13:14
edit2Rapporteer  
hey horst-kiters,

zijn er ook kiters uit de buurt van arnhem die op horst gaan kiten of die in de buurt van de route van arnhem na strand horst wonen. Ben namelijk een student en woon in anrhem. Reis altijd met de trein na mn kamer en heb dus geen auto ter beschikking en met de trein is het ruim 2 uur rijden.Sad. That really sucks. Ik ben nog n redelijke beginner en ga meestal op mirns kiten maar dat is helemaal niet te doen met de trein en de populatie in gelderland die daar gaat kiten is klein.
Wie o wie voelt zich geroepen om zijn passagiers stoel te verhuren aan een mede kitesurferr??Tongue

grtz ike

Sory ik woon in dronten en ben 16 jaar anders had het echt gemogen;) succes met zoeken hoop dat het lukt Smiley
ikeman

Berichten: 41
Antwoord #221 Mei 15, 2008, 00:18:18
edit2Rapporteer  
hey horst-kiters,

zijn er ook kiters uit de buurt van arnhem die op horst gaan kiten of die in de buurt van de route van arnhem na strand horst wonen. Ben namelijk een student en woon in anrhem. Reis altijd met de trein na mn kamer en heb dus geen auto ter beschikking en met de trein is het ruim 2 uur rijden.Sad. That really sucks. Ik ben nog n redelijke beginner en ga meestal op mirns kiten maar dat is helemaal niet te doen met de trein en de populatie in gelderland die daar gaat kiten is klein.
Wie o wie voelt zich geroepen om zijn passagiers stoel te verhuren aan een mede kitesurferr??Tongue

grtz ike

Sory ik woon in dronten en ben 16 jaar anders had het echt gemogen;) succes met zoeken hoop dat het lukt Smiley

hehe, iig bedankt..heb jij zulke lieve ouders die je brengen of ga je op de scoot?
Maar k denk dat er wel zat mensen uit de buurt zijn...toch??
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #222 Mei 15, 2008, 01:25:55
edit2Rapporteer  
hey horst-kiters,

zijn er ook kiters uit de buurt van arnhem die op horst gaan kiten of die in de buurt van de route van arnhem na strand horst wonen. Ben namelijk een student en woon in anrhem. Reis altijd met de trein na mn kamer en heb dus geen auto ter beschikking en met de trein is het ruim 2 uur rijden.Sad. That really sucks. Ik ben nog n redelijke beginner en ga meestal op mirns kiten maar dat is helemaal niet te doen met de trein en de populatie in gelderland die daar gaat kiten is klein.
Wie o wie voelt zich geroepen om zijn passagiers stoel te verhuren aan een mede kitesurferr??Tongue

grtz ike

Sory ik woon in dronten en ben 16 jaar anders had het echt gemogen;) succes met zoeken hoop dat het lukt Smiley

hehe, iig bedankt..heb jij zulke lieve ouders die je brengen of ga je op de scoot?
Maar k denk dat er wel zat mensen uit de buurt zijn...toch??

Ik denk het wel er zijn vast wel mensen die je willen mee nemen. Mijn ouders brengen mij af en toe en ik heb een vriend die vlak bij mij woont waar ik altijd mee mag rijden.

Ik ga het trouwens wel een keer proberen op de scooter ik heb er 1tje.

Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #223 Mei 15, 2008, 02:17:44
edit2Rapporteer  
hey horst-kiters,

zijn er ook kiters uit de buurt van arnhem die op horst gaan kiten of die in de buurt van de route van arnhem na strand horst wonen. Ben namelijk een student en woon in anrhem. Reis altijd met de trein na mn kamer en heb dus geen auto ter beschikking en met de trein is het ruim 2 uur rijden.Sad. That really sucks. Ik ben nog n redelijke beginner en ga meestal op mirns kiten maar dat is helemaal niet te doen met de trein en de populatie in gelderland die daar gaat kiten is klein.
Wie o wie voelt zich geroepen om zijn passagiers stoel te verhuren aan een mede kitesurferr??Tongue

grtz ike



Je mag me altijd bellen als je wilt kiten. Als er wind is en ik kan varen, dan ga ik. Maar dan moet je wel de trein nemen naar Barneveld Centrum, van daar kan ik je oppikken. Ik woon nl. in B'veld.
Hattori Hanzo

Berichten: 412
Antwoord #224 Mei 15, 2008, 03:00:26
edit2Rapporteer  
Was wel lekker dinsdag op horst....

Waren er wat later op de avond, wind was al een beetje afgezwakt maar toch effe lekker een uurtje kunnen varen.
Herkende horst bijna niet terug...lekker glad water....geen vlagen alleen af en toe een windgat......

@marko...die 9 was echt te weinig voor je....weekend maar even kijken of er ergens nog woei staat.....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.