Strand Horst, wie gaat wanneer kiten?

LOEN

Berichten: 767
Antwoord #225 Mei 15, 2008, 03:23:31
edit2Rapporteer  
He Lorenz, lees dat jij ook een 12 Boxer SLE vaart.
Hoe bevalt ie jou ?? Heb m 2 weken geleden ook gekocht, maar nog niet kunnen
uitproberen. Ga donderdag/vrijdag avond ook maar eens kijken op Horst bij goede wind,
maar jullie berichten te lezen hebben jullie de laatste dagen toch aardig kunnen varen daar.

sow druk hier ineens Grin

Kees, hij bevalt mij erg goed,
ben begonnen met een wat oudere C en ben toen vrij snel overgestapt naar de boxer
en ging leterlijk met sprongen vooruit!

In de eerste instantie kocht ik hem omdat ik 9 vd 10 keer op horst vaar en het daar vaak vlagerig is, dit wilde ik overlappen met deze kite en voldoet goed Smiley
Wel ook snel erna een 9m bij gekocht en die is helemaal super.
Je gaat er vast plezier aan beleven, wel even de bar op 1:1 zetten Wink
ikeman

Berichten: 41
Antwoord #226 Mei 15, 2008, 03:32:39
edit2Rapporteer  
hey horst-kiters,

zijn er ook kiters uit de buurt van arnhem die op horst gaan kiten of die in de buurt van de route van arnhem na strand horst wonen. Ben namelijk een student en woon in anrhem. Reis altijd met de trein na mn kamer en heb dus geen auto ter beschikking en met de trein is het ruim 2 uur rijden.Sad. That really sucks. Ik ben nog n redelijke beginner en ga meestal op mirns kiten maar dat is helemaal niet te doen met de trein en de populatie in gelderland die daar gaat kiten is klein.
Wie o wie voelt zich geroepen om zijn passagiers stoel te verhuren aan een mede kitesurferr??Tongue

grtz ike



Je mag me altijd bellen als je wilt kiten. Als er wind is en ik kan varen, dan ga ik. Maar dan moet je wel de trein nemen naar Barneveld Centrum, van daar kan ik je oppikken. Ik woon nl. in B'veld.

Kijk eens aan, dit ging snel..Op dat aanbod ga ik graag in.. en barneveld ligt precies goed met de trein, net ff gechekt en is ma 45 mintjes reizen, dus goed te doen. Materiaal en dergelijke passen ook in de auto?

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #227 Mei 15, 2008, 03:34:28
edit2Rapporteer  
hey horst-kiters,

zijn er ook kiters uit de buurt van arnhem die op horst gaan kiten of die in de buurt van de route van arnhem na strand horst wonen. Ben namelijk een student en woon in anrhem. Reis altijd met de trein na mn kamer en heb dus geen auto ter beschikking en met de trein is het ruim 2 uur rijden.Sad. That really sucks. Ik ben nog n redelijke beginner en ga meestal op mirns kiten maar dat is helemaal niet te doen met de trein en de populatie in gelderland die daar gaat kiten is klein.
Wie o wie voelt zich geroepen om zijn passagiers stoel te verhuren aan een mede kitesurferr??Tongue

grtz ike

Ik zit op kamers in Velp, maar ik reis ook altijd met de trein.
Verder heb ik een brommer met aanhanger, maar daar heb jij allemaal niets aan.
Ik hoorde dat er in Arnhem ook 2 kitespots liggen, geen goeie maar ze zijn er wel. Zal vanavond even het topic opzoeken.
ikeman

Berichten: 41
Antwoord #228 Mei 15, 2008, 03:36:28
edit2Rapporteer  
Ik zit op kamers in Velp, maar ik reis ook altijd met de trein.
Verder heb ik een brommer met aanhanger, maar daar heb jij allemaal niets aan.
Ik hoorde dat er in Arnhem ook 2 kitespots liggen, geen goeie maar ze zijn er wel. Zal vanavond even het topic opzoeken.




Hoe lang doe je erover dan met de trein of met de brommer?
kees69

Berichten: 280
Antwoord #229 Mei 15, 2008, 03:52:40
edit2Rapporteer  
Lorenz, 1:1 is het eerste dat ik heb gedaan. De 9m komt later voor op de vakantie wel. Eerst eens ff kijken hoever ik met de 12m betreffende low- en highend kom. Wat ik gelezen heb over de Boxer moet ie vrij goed zijn dus heb nog geen haast. Ben ook begonnen met C-kites, CO2's. Best prima kites maar wat gedateerd. Nadat ik op vakantie met de rebel heb gevaren wist ik dat ik aan andere kites toe was.
Kom je nog wel een x tegen op Horst, is voor mij door de week de beste spot om te kiten.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #230 Mei 15, 2008, 04:33:47
edit2Rapporteer  
Ik zit op kamers in Velp, maar ik reis ook altijd met de trein.
Verder heb ik een brommer met aanhanger, maar daar heb jij allemaal niets aan.
Ik hoorde dat er in Arnhem ook 2 kitespots liggen, geen goeie maar ze zijn er wel. Zal vanavond even het topic opzoeken.





Hoe lang doe je erover dan met de trein of met de brommer?


Nou, als ik naar Horst ga doe ik dan vanuit Nijkerk. Bij mijn ouders vandaan zeg maar.
Van Arnhem naar Nijkerk met de trein is ongeveer een 5 kwartier. Maar je kan beter door naar Harderwijk, dan ben je een anderhalf uur bezig denk ik. Maar hoe je van het station naar Horst komt? Misschien dat iemand je daar kan oppikken?

Vanuit Nijkerk met de brommer is het 30 min. en met de auto 15 min.
Hier is het topic over Arnhem: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,30518.0.html
ikeman

Berichten: 41
Antwoord #231 Mei 15, 2008, 04:51:19
edit2Rapporteer  
Nou, als ik naar Horst ga doe ik dan vanuit Nijkerk. Bij mijn ouders vandaan zeg maar.
Van Arnhem naar Nijkerk met de trein is ongeveer een 5 kwartier. Maar je kan beter door naar Harderwijk, dan ben je een anderhalf uur bezig denk ik. Maar hoe je van het station naar Horst komt? Misschien dat iemand je daar kan oppikken?


ohzo zit dat, dat gaat hem idd niet worden.
En dat rijkswoerdse plassen lijkt me ook niet zo ideaal, ben jij er al eens geweest? Ik las wel iets over lathem en daar waren ze wel positief over ook lekker dicht bij velp, misschien kunnen we er ns afspreken om te kiten lijkt me wel n fijne spot!

LOEN

Berichten: 767
Antwoord #232 Mei 15, 2008, 05:30:50
edit2Rapporteer  
Lorenz, 1:1 is het eerste dat ik heb gedaan. De 9m komt later voor op de vakantie wel. Eerst eens ff kijken hoever ik met de 12m betreffende low- en highend kom. Wat ik gelezen heb over de Boxer moet ie vrij goed zijn dus heb nog geen haast. Ben ook begonnen met C-kites, CO2's. Best prima kites maar wat gedateerd. Nadat ik op vakantie met de rebel heb gevaren wist ik dat ik aan andere kites toe was.
Kom je nog wel een x tegen op Horst, is voor mij door de week de beste spot om te kiten.


Aha oke,
Ja zoals je gelezen hebt zit het met de lowend wel goed. High end ook trouwens maar ligt natuurlijk ook een beetje aan je kunnen.

In het weekend ga ik wel eens verderop kijken maar omdat ik in de buurt woon ben ik door de week als het waait meestal wel op horst te vinden (lekker dicht bij) Dus kom je vast en zeker tegen.
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #233 Mei 15, 2008, 14:31:10
edit2Rapporteer  
Horst is een hele mooie plek met het water en de diepte er licht niet veel op de bodum. Maar de wind is alleen zo vlagerig dat is jammer.

Kom laten we er een turbine bowen
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #234 Mei 16, 2008, 16:42:35
edit2Rapporteer  
Zaterdag gaat er goed uitzien Joepie
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #235 Mei 16, 2008, 19:19:28
edit2Rapporteer  
zekker dan kan ik varen met een 9 Smiley
boeki

Berichten: 34
Logs: 0 | 18 uur
Antwoord #236 Mei 17, 2008, 03:30:53
edit2Rapporteer  
Ben d'r zeker bij,

nu hopen dat de voorspellingen blijven kloppen,

wordt het weer knallen! Joepie Joepie Joepie
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #237 Mei 17, 2008, 15:28:44
edit2Rapporteer  
Volgens mij is het ook al aardig droog aan het worden.
Ik zit te twijfelen tussen mijn 15 en mijn 11... 15 is wel lache voor de big airs Roll Eyes
HE

Berichten: 33
Antwoord #238 Mei 17, 2008, 18:23:24
edit2Rapporteer  
Waait het nu op Horst??
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #239 Mei 17, 2008, 18:58:29
edit2Rapporteer  
Ja
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #240 Mei 17, 2008, 19:41:56
edit2Rapporteer  
hoeveel knopen?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #241 Mei 18, 2008, 03:59:43
edit2Rapporteer  
Ene keer ruim voldoende, andere keer (voor de meeste) net te weinig.
Toch blij dat we in de regen daar de keuze hebben gemaakt om het water nog ff op te gaan.
riesie

Berichten: 111
Antwoord #242 Mei 18, 2008, 16:26:45
edit2Rapporteer  
het waait 10-12 knoopies volgens meteo zeewolde. Ik ben er over een uurtje. Nog meer liefhebbers?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #243 Mei 18, 2008, 18:44:58
edit2Rapporteer  
Half 3 aanwezig.
ikeman

Berichten: 41
Antwoord #244 Mei 20, 2008, 22:27:12
edit2Rapporteer  
nog mensen die ook donderdag vrij hebben en gaan kiten met goeie woeii?
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #245 Mei 21, 2008, 04:09:09
edit2Rapporteer  
Ben in de middag wel vrij, maar de woei is ver te zoeken als ik het zo zie.
Word dus maar hard aan school werken zodat ik het weekend tijd heb om te knallen. Grin
(Als het dan wel wat word Undecided)
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #246 Mei 21, 2008, 05:08:16
edit2Rapporteer  
De wind stelt echt geen ... voor word er helemaal gek van heb al 3 weken geen lekkere sessie gehad.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #247 Mei 21, 2008, 05:46:24
edit2Rapporteer  
Ghehe, dan moet je wat vaker komen, dinsdag avond, zaterdag (even in de regen) en zondag avond echt de meest perfecte winden die je maar kan vinden op Horst. Komt niet vaak voor, die zalige sessies van de afgelopen dagen.

Donderdag word niets met oosten windstil..
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #248 Mei 21, 2008, 07:52:01
edit2Rapporteer  
Ghehe, dan moet je wat vaker komen, dinsdag avond, zaterdag (even in de regen) en zondag avond echt de meest perfecte winden die je maar kan vinden op Horst. Komt niet vaak voor, die zalige sessies van de afgelopen dagen.


Pff zeg dat! top dagen gehad, nu nog spierpijn  Joepie
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #249 Mei 21, 2008, 15:52:42
edit2Rapporteer  
maar ook met een 9? Ik heb nog geen 12 na de zomervakantie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.