sjef

|
Ben hard leers! Heb je het filmpie toegezonden analiseer het even wil je, haha
Kameraden hebben er wel oren naar, alleen dit jaar word het ehm niet want maart is al geboekt en het geld is op.
Veel kijk plezier!
|
|
|
|
Vinni

|
Morgen snowkiten op de secret spot sjef! Kan je mooi foto's maken  Haha sorry, succes met herstellen, is echt klote!
|
|
|
der Torch

|
sjef das ruk ouwe!!!
net met the matti terug uit valtho...
Ik heb 24gig aan beeldmateriaal... eerst editen en gij zult zien... (no 360's ouwe). Helaas geen Fresh Pow gehad.... laatste dag kwam het wel met volle bakken uit de lucht.... aight!!
|
|
|
darky001

|
lijkt me gaaf dat snow kiten
kan dat ook met je normale board trouwens ?
|
|
|
der Torch

|
sjef, net je filmpje gezien waar je je nek breekt ongeveer hehe... gvd dat ziet er niet lekker uit. Volgende keer wel over je schouder blijven kijken he... en nooit je polsjes vooruit steken bij de val geghehgehg... goed herstel ouwe!!
p.s. Mofo had nog zo gezegd.... probeer eerst de backside 360... niet meteen de frontside haha!
darky001... je kiteboard gebruiken bij snowkiten lijkt me geen goed plan haha
|
|
|
darky001

|
dan gaan we wel ijs kiten ;-))
|
|
|
sjef

|
Eej vinni benje nog gegaan? Wil best filmen! weet je toch.
El b das wel jammer had wel gedacht dat het dikke bakken zal sneeuwen toen jij er was, mooi ruk! Ben bezig met het filmje van ons leggen we ze naast elkaar lijkt me lache!
Maar heb niet wat gebroken zag wel een flits na de klap en heb mn ribbetjes gekneusd en de monnikskap(pees) spier is rukt up! kan al een biertje vastpakken dus niks aan het handje!
We wachten de Movie af Gegroet
|
|
|
Vinni

|
Ja, eerst naar Hulckensteijn. Daar ff lekker bezig geweest, was echt cool. Toen besloten we naar Lelystad te gaan omdat er een beetje te weinig sneeuw lag. Daar zijn we echter nooit goed bezig geweest i.v.m. boze boeren  Maar dat je al een biertje vast kan pakken is natuurlijk goed nieuws! Moet je natuurlijk wel goed mee trainen 
|
|
|
|
gnijzink

|
Alvast gelukkig nieuwjaar gasten....... Mag 2010 weer een top kiteseizoen worden.
|
|
|
Vinni

|
Zo is dat! Op de vele uren (op het water) 
|
|
|
darky001

|
gelukkig nieuwjaar iedereen die op horst vaart en bekende vrienden ook uiteraard. veel vaar plezier en veel wind toegewenst voor 2010 !
|
|
|
sjef

|
Beste mensen beste wensen!!! 2010 We'll Meet again!
|
|
|
sjef

|
El B en the Mattie Nog snowkiten 1 deze dagen? Hoor het wel
|
|
|
Dennisairtime

|
Allemaal de beste wensen voor 2010.
En dat er dit jaar maar weer heerlijk gekite kan worden en zonder ongelukken. Want dit jaar was voor Horst toch zeker een zwart jaar.
|
|
|
Vinni

|
Zeker weten! Beste wensen en voorzichtig an.
|
|
|
sjef

|
snowkiten vrijdag en/of zaterdag , wie gaat
|
|
|
|
sjef

|
Vinni flying dutchman, Heb u al contact gehad met onze personal fotograaf?
Heb de film net op de pc gedropt en zal ehm effe in elkaar fixen zou leuk zijn met een paar pica's erbij!
|
|
|
sjef

|
Eej Vinni heb je morgen nog tijd om te kiten?
|
|
|
Arnold

|
sjef, waar ga je kiten dan? ik ben morgen vrij 
|
|
|
sjef

|
Volgens mini-me kun je bij zeewolde kiten ivm oosten wind en dat er sneeuw heen geblazen word vanaf horst, dat lijkt me wel wat!
|
|
|
Arnold

|
staat daar wel wind genoeg met ZO?
|
|
|