Top 3 ergste crashes/vervelende ervaring

Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #75 April 27, 2008, 03:30:30
edit2Rapporteer  
ik ben gelukkig zo vaak zo hard neer gekomen dat ik het eigenlijk niet meer herinner


Die zin vindt ik toch wel geniaal hoor.!!!! Toppert!!!! hahahah

En deze dan?
Het is eigenlijk net als kickboksen, een prachtige sport en je gaat heel anders over het leven nadenken...   Ja duh...Huh Huh Huh  schater schater schater schater  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #76 April 27, 2008, 03:34:28
edit2Rapporteer  
ik ben gelukkig zo vaak zo hard neer gekomen dat ik het eigenlijk niet meer herinner

ik lees hier wel veel verhalen die ik een beetje in twijfel trek. zo is 3m zomaar gelift worden erg lastig aangezien de meeste mensen hier op het forum niet eens 3m springen als ze willen. same story goes for 5m.

verder vind ik het en beetje zinloos topic dit. fouten maken we allemaal leer ervan en ga gewoon lekker door, vind dit topic toch een beetje patserig van kijk wat ik allemaal heb gehad. vandaar ook de overdreven verhalen.

zelfde reden dat ik mijn ervaringen hier niet neerzet.


michiel zet zijn stoeren verhalen wel ergens anders neer  Grin Grin

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #77 April 27, 2008, 03:36:59
edit2Rapporteer  
ik lees hier wel veel verhalen die ik een beetje in twijfel trek. zo is 3m zomaar gelift worden erg lastig aangezien de meeste mensen hier op het forum niet eens 3m springen als ze willen. same story goes for 5m.

Ben het met je eens dat de door de kiter zelf inschatte hoogte zeer subjectief is, en vaak net als bij de lengte van gevangen vissen in het voordeel wordt bijgeschroefd.

Maar met harde wind in vlagerige omstandigheden zijn zulke hoogtes makkelijk te bereiken louter door vlagen.

Toch denk ik dat je wel enigzins gelijk hebt over sommige hoogstes hier. Maar echt stoer vind ik de meeste verhalen niet, en ik vind het wel goed om te lezen dat er veel overeenkomsten zijn tussen kitemares.
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #78 April 27, 2008, 03:41:58
edit2Rapporteer  


michiel zet zijn stoeren verhalen wel ergens anders neer  Grin Grin



pure frustratie


IK WIL WIND!!!
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #79 April 27, 2008, 03:53:37
edit2Rapporteer  
Ghehe, en tegen mij zeggen dat loopen een van je minst leuke trick is Tongue
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #80 April 27, 2008, 03:56:48
edit2Rapporteer  
dan zie je hoe laag ik gedaald ben.

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #81 April 27, 2008, 03:57:46
edit2Rapporteer  
 Smiley
Havoc

Geen avatar

Berichten: 63
Antwoord #82 April 27, 2008, 16:06:37
edit2Rapporteer  
1 eerste keer dat ik bij ijmuiden ging varen, toen ik de sessie begon was het vloed dus geen strekdam te zien.
ff pauzeren en weer het water op, ben rustig upwind aan het varen en zag de strekdam te laat trek als reaktie mijn benen op en klap vol met mn kont erop.
Toch wel een hele week last van gehad hahaha. (kameraad was het vergeten te vertellen)

Verder niets spannends Smiley
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #83 April 27, 2008, 16:31:50
edit2Rapporteer  
Mijn kitemare was ook niet zo leuk.

Lekker aan het varen op hoek van holland maak een sprong maar pop totaal verkeerd, gevolg kite valt uit de lucht maar net voordat ie op het water komt komt de wind er weer in.
Gevolg 2 lijnen gebroken, kite in de branding ontploft me LE. Geen persoonlijke schade Grin.

P.s. tipje: kite controle is uiterstbelangrijk om bepaalde ongelukken te voorkomen en wat ook erg belangrijk is om niet in paniek te raken. Maar dit weet denk iedereen wel zo'n beetje.

diederik

Berichten: 908
Antwoord #84 April 28, 2008, 01:54:49
edit2Rapporteer  
na een sprong was ik eerder beneden dan mijn board, ik keek omhoog om te kijken waar hij bleef en op dat moment klapte mijn plankie op mn knar...dikke snee...veel bloed...een mooio litteken en brute verhalen aan over gehouden.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.