goedkope ticket naar Tarifa

kitechick

Geen avatar

Berichten: 3
Juli 08, 2008, 09:33:15
edit2Rapporteer  
Ik heb me laten vertellen dat je via eindhoven goedkoop kunt vliegen naar zuid spanje.
Kan iemand me helpen aan meer informatie en weet iemand ook hoe de spots daar zijn (vlak water etc.)??

Als iemand nog tips heeft, heel graag !

Greetz Kitechick
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #1 Juli 08, 2008, 09:47:34
edit2Rapporteer  
tarifa is tegek alleen uberharde wind vaak (wij ''moesten'' met een grote maaat (9) varen dus hadden we ''pech'') ik vloog vanaf charoloi (belgie) weet even neit meer hoe je het schrijft
soulkiter

Geen avatar

Berichten: 106
Antwoord #2 Juli 08, 2008, 11:12:25
edit2Rapporteer  
tarifa is tegek alleen uberharde wind vaak (wij ''moesten'' met een grote maaat (9) varen dus hadden we ''pech'') ik vloog vanaf charoloi (belgie) weet even neit meer hoe je het schrijft

charleroi  loser
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Juli 08, 2008, 11:41:32
edit2Rapporteer  
ik heb een tijd geleden gekeken, toen was vanaf rotterdam het goedkoopste.
Overigens zou ik gewoon bij een of andere site Malaga (dichtstbijzijnde vliegveld) als bestemming invullen en dan krijg je we lresultaten.
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #4 Juli 08, 2008, 13:34:26
edit2Rapporteer  
Sevilla is ongeveer net zo ver als Malaga... en vaak goedkoper vliegen!
Bene

Geen avatar

Berichten: 45
Antwoord #5 Juli 08, 2008, 14:26:39
edit2Rapporteer  
Ben afgelopen mei ook naar Sevilla gevlogen; van daaruit huurautootje (300 euro 16 dagen incl alle kilometers, geen eigen risico en onbeperkt kilomters) naar Tarifa. Ticket was niet heel goedkoop (240 retour) met Transavia vanaf amsterdam. Tis wel goedkoper te doen vanuit Duitsland en Belgie geloof ik, maar ja de tijd, moeite en geld die e dan extra kwijt bent is zeker ook wat waard.

Enjoy!
Ben
LEAF

Berichten: 826
Antwoord #6 Juli 08, 2008, 14:28:18
edit2Rapporteer  
www.vueling.com heeft soms leuke aanbiedingen waar andere maatschappijen niet aan kunnen tippen vanaf Schiphol.
Jozef

Geen avatar

Berichten: 25
Antwoord #7 Juli 08, 2008, 17:19:14
edit2Rapporteer  
Afhankelijk van waar je in NL woont is Duitsland een goedkopere optie. Ik ben zelf naar Jerez gevlogen, goedkoper en dichterbij Tarifa dan Sevilla en Malaga.

Tarifa is wel heel druk in deze en de komende periode, veel spots naar het westen en oosten zijn relatief rustiger, rij gewoon langs de kust, bv. Barbate in het westen. Poniente, schuin aanlandig vaak met golven en wind kracht matig tot krachtig. Levante schuin aflandig, dikke poeier 35+ (5 en/of 7 meenemen) choppy.
kitechick

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #8 Juli 14, 2008, 12:58:59
edit2Rapporteer  
Jozef, jij weet veel he?

Ik wil half september gaan vliegen naar Jerez of Malaga.
Welke spots kun je me adviseren aan de oost of westkust?
Ik hou van cruisen en niet bepaald van golven aangezien ik het 8 jaar doe.

Ik twijfel of ik nu met auto op de bonnefooi of een vaste plek in een hotel. Kortom zijn er genoeg spots waar ik me zou kunnen vermaken?
Ik hoop dat je me van info kunt voorzien, thanks!

Ps. Welke spots heb jij al bezocht en vond je geweldig?
(ik ben al naar Cabarete en El Gouna (is lekker vlak water) geweest!)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.