Wie Argeles Sur Mer?

svenpronk

Berichten: 188
Juli 14, 2008, 11:15:01
edit2Rapporteer  
Ik ben een vakantie aan het plannen die kant uit!
Maar mag er gekite worden op de stranden van Argeles Sur Mer? En hoe zit het met het stappen daar?

Of kan ik beter doorrijden naar de baai van Rosas?

Bedankt alvast Sven
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Juli 14, 2008, 11:38:11
edit2Rapporteer  
->travel
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Juli 14, 2008, 22:50:41
edit2Rapporteer  
Hoi,

ben net terug van Argeles sur mer , je mag bij plage nord kiten , ben er 14 dagen geweest en heb 5 x kunnen kiten.  Niet echt heel veel kiters daar en het is op het strand redelijk druk . Spot is niet echt heel gechikt voor beginnners we waren meestal met een man of 8 aan het kiten . Vaak aflandige wind , maar als hij aanlandig is kun je bijna altijd kiten . Heb alleen maar met mijn 11 m gekite ( 92 kg ).

Stappen heb ik niet echt gedaan , was met vrouw en kind , maar volgens mij kun je er wel een leuk feestje bouwen

have fun
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #3 Juli 15, 2008, 08:25:49
edit2Rapporteer  
sven!!

argeles is inderdaad niet heel ged om te kiten. ben er ook een paar jaar geweest. Stappen kan je daar wel leuk! zitten 3-4 discotheken ofzo. vanaf argeles kan je wel in een half uurtje naar leucate rijden waar je wel weer super kan kiten!
svenpronk

Berichten: 188
Antwoord #4 Juli 18, 2008, 13:07:03
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de reacties floris en huhtamaki1!!
Volgende ga ik kijken in Argeles Sur Mer en als het me niet bevalt rij ik door naar Leucate!

florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #5 Juli 18, 2008, 19:04:36
edit2Rapporteer  
argeles ligt voorbij leucate Wink
florisvw

Geen avatar

Berichten: 1062
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #6 Juli 21, 2008, 12:44:51
edit2Rapporteer  
mocht je het nog lezen... waar ik het gister over had heet cap agde. daar kan je erg goed stappen en ligt nog een stkkie van een binnen meer af. dat heet geloof ik marseillan plage ofzo,
xxedguyxx

Berichten: 443
Antwoord #7 Augustus 14, 2008, 01:28:07
edit2Rapporteer  
sven!!

argeles is inderdaad niet heel ged om te kiten. ben er ook een paar jaar geweest. Stappen kan je daar wel leuk! zitten 3-4 discotheken ofzo. vanaf argeles kan je wel in een half uurtje naar leucate rijden waar je wel weer super kan kiten!


Noujaa.. leuk stappen... HEEL veel franse zitten daar, dus je moet er maar net mee overweg kunnen  Undecided
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.