Impressie Bandit Dos afgelopen dagen

Micky

Berichten: 4101
Antwoord #25 Oktober 09, 2008, 00:51:37
edit2Rapporteer  
Goede reviews! Leest lekker weg, wil er ook wel een keer aan hangen Mick  ThumpsUp

Iemand die 4000 en 1 bericht heeft gepost en ook nog jonkheer is kan ik toch niets weigeren...  Tongue
Duimen voor wind....ik wil ook wel ff aan die 7m hangen....  Joepie
RH

Berichten: 298
Antwoord #26 Oktober 12, 2008, 22:18:03
edit2Rapporteer  
Voor wie geinteresseerd is, na vorige week de Dos 9 te hebben getest heb ik gisteren mijn nieuwe 10 kunnen testen bij zo'n 14-16 knopen wind.

De eerste impressie van de 10 is dat deze ook erg soepel stuurt en verbazingwekkend makkelijk unhooked vaart. Qua low-end power is deze een stuk beter dan de oude 9 en doet hij helemaal niet onder voor de oude 11. Hij stuurt een stuk beter dan de oude 11, die ik altijd wat log en langzaam vond en al snel een soort sleurhut (vanaf zo'n 18 knopen).

De 10 is duidelijk merkbaar een grotere kite dan de Dos 9 (dus: duidelijk meer power maar wat langzamer sturen). Waar je de 9 tussen de 'kleinere kites' kan scharen is de 10 toch echt meer een lichtweerkite. Een hele goede overigens die weer het oude '12m C-kite gevoel' doet herleven. Alleen dan zonder ernaast nog een grote lichtweerkite te moeten hebben.

Met redelijk veel stroming kon ik met de Dos 10 ook als de wind wat wegviel makkelijk hoogtelopen. Tricks gingen makkelijk met voldoende power.

Ik ben zeer tevreden met de Dos 10 als grootste kite voor dit jaar. F-one bedankt!
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #27 Oktober 15, 2008, 00:30:01
edit2Rapporteer  
Voor wie geinteresseerd is, na vorige week de Dos 9 te hebben getest heb ik gisteren mijn nieuwe 10 kunnen testen bij zo'n 14-16 knopen wind.

De eerste impressie van de 10 is dat deze ook erg soepel stuurt en verbazingwekkend makkelijk unhooked vaart. Qua low-end power is deze een stuk beter dan de oude 9 en doet hij helemaal niet onder voor de oude 11. Hij stuurt een stuk beter dan de oude 11, die ik altijd wat log en langzaam vond en al snel een soort sleurhut (vanaf zo'n 18 knopen).

De 10 is duidelijk merkbaar een grotere kite dan de Dos 9 (dus: duidelijk meer power maar wat langzamer sturen). Waar je de 9 tussen de 'kleinere kites' kan scharen is de 10 toch echt meer een lichtweerkite. Een hele goede overigens die weer het oude '12m C-kite gevoel' doet herleven. Alleen dan zonder ernaast nog een grote lichtweerkite te moeten hebben.

Met redelijk veel stroming kon ik met de Dos 10 ook als de wind wat wegviel makkelijk hoogtelopen. Tricks gingen makkelijk met voldoende power.

Ik ben zeer tevreden met de Dos 10 als grootste kite voor dit jaar. F-one bedankt!

ik lees alweer dat ik weer ffies moet sparen en van de bandit uno over moet naar de dos  Smiley
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #28 Oktober 15, 2008, 01:24:17
edit2Rapporteer  
Je moet niks...  Cheesy maar het is de moeite waard....  Grin Joepie
Lees dit maar ook van de hand van RH: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33113.0.html
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.