review droogpak Gul Enforcer

hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #875 Oktober 09, 2009, 07:22:59
edit2Rapporteer  
@ Richard
Ik ben 1,88 en een beetje en heb hier een L liggen die te veel in mijn kruis trekt naar mijn zin!! Ik heb dan wel lange benen verhoudingsgewijs dus ik heb nog een xl besteld en stuur 1 van de 2 terug!

suc6
Retard

Berichten: 782
Antwoord #876 Oktober 09, 2009, 08:40:32
edit2Rapporteer  
Oké

Ik heb ook erg lange benen dus dan ga ik denk ook maar voor een XL, Maar hoeveel weeg jij dan want ik weeg 70 kilo wordt die omvang dan niet veel te groot ?

Het terug sturen hoe werkt dat precies ?



Hopelijk heb jij ook besteld bij westuit outlet .
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #877 Oktober 09, 2009, 17:57:14
edit2Rapporteer  
XL is de juiste maat voor jullie
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #878 Oktober 09, 2009, 18:03:04
edit2Rapporteer  
88 kg maar vond de L niet super ruim hoor en idd bij WO besteld

If you need to return any items for size change or refund please do so within 14 days, just enclose your invoice with a note of what you would like us to do. During the Christmas period this has been extended to the 18th January. The Post Office is probably the cheapest and easiest way to do this and we recommend using a signed for service. If a replacement is urgent you are best to submit a new order online and then return for a refund, this is the simplest way for you.
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #879 Oktober 11, 2009, 22:50:08
edit2Rapporteer  
Mannen!
Zoveel pagina's over de Enforcer....heb 'm nu zelf ook, bevalt uitstekend, maar toch een 3-tal probleempjes cq minpuntjes waar ik niet blij mee ben:

1) met een heup trapeze (Mystic warrior), kruip de trapeze omhoog en neemt een deel van het pak mee, waardoor die irritant strak tussen m'n bilnaad trekt.....iemand een oplossing????? (buiten een zittrapeze)

2) undergear is op polsen en enkels goed vochtig; ik kan niet goed bepalen of dat zweet danwel inkomend water is: iemand een tip???

3) pak is ruim zat, kan ik goed in bewegen; underfleece is goed oversized, maar ik kan daarin haast niet met m'n handen m'n tenen raken, niet comfi dus...iemand daar ervaringen mee??? heb op deze manier geen zin om dat fleeceding onder het pak aan te doen....

Thanks.
Danny
Nou eh, ik heb oa. Jeroen zijn tips ter harte genomen, en het is als volgt:
1) trapeze iets losser gezet, en het trekken tussen de billen is een stuk minder, top dus.

2)ben vandaag nog natter uit het pak gekomen dan de eerste sessie, ben daar niet blij mee!!! wat moet dat in de winter worden?????
als volgt: undergear wat verder opgetrokken, bij benen droog gebleven, alleen armen en rug zeiknat: ben 3 keer flink op mijn toeter gegaan en als reflex steek je dan je hand uit, waardoor het water via de handmanchet naar binnen spuit!!! ik heb gemerkt dat de manchet van de enkels van rubber is, en die van de polsen van neopreen!!!!
zou dat het prbleem kunnen zijn???
iemand tips of een advies?

gr danny
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #880 Oktober 11, 2009, 23:27:36
edit2Rapporteer  

Zowel de manchet van de pols als die van de enkels zijn van rubber.
Je moet idd het rubber gedeelte op trekken tot boven de knokkels van je pols en enkels.

In de winder vaar je met handschoenen, cap en schoentjes en zul je dus droog blijven.

Afgelopen winter heb ik het GUL pak op veel manieren getest zoals: zwemmen, bodydragen door de branding, harde crash en moet zeggen dat ik bijna altijd droog was.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #881 Oktober 12, 2009, 12:55:52
edit2Rapporteer  
Zelfde hier.
Ben altijd droog gebleven
SirComeAlot

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #882 Oktober 12, 2009, 16:11:59
edit2Rapporteer  
Nou, heb mijn astro gister ook voor het eerst getest en het onderpak was echt wel overal nat.

Had wel schoentjes, maar geen handschoentjes of cap. Had onderpak ook opgetrokken en rubber manchetten ook.

Ik denk dat het voornamelijk bij de polsen lekt, maar weet het niet zeker.

Nu al handschoenen en cap is echt te warm.

We zullen zien.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #883 Oktober 12, 2009, 16:20:32
edit2Rapporteer  
Mannen is het geen zweet?????
Met dit weer een droogpak dragen .....ik weet het  niet
Retard

Berichten: 782
Antwoord #884 Oktober 12, 2009, 16:23:21
edit2Rapporteer  
Gewoon lekker nu nog in je wetsuit kiten pas als het tegen de 5 · graden is moet je droogpak pakken en ALLES aan doen !

Persoonlijk koop ik ook een nieuwe omdat soort redenen + de garantie
SirComeAlot

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #885 Oktober 12, 2009, 16:24:45
edit2Rapporteer  
Had het niet overdreven warm, was te nat en geen zweet.

Wilde het pak proberen voordat het echt koud is.

Moet zeggen dat het niet te warm was, maar misschien komt dat wel omdat het onderpak nat was.

Even voor het idee, wat kosten nwe mancheten?
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #886 Oktober 12, 2009, 16:43:05
edit2Rapporteer  
Had het niet overdreven warm, was te nat en geen zweet.

Wilde het pak proberen voordat het echt koud is.

Moet zeggen dat het niet te warm was, maar misschien komt dat wel omdat het onderpak nat was.

Even voor het idee, wat kosten nwe mancheten?

Heb je misschien smalle polsen?
In dit pak kunnen geen latex manchetten geplaatsd worden denk ik.
Zat er niets tussen je nek seal?
Die seals en ritsen moet je echt goed controleren en onderhouden!
vervelend voor je...ik hoop dat alles goed komt!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #887 Oktober 12, 2009, 17:18:00
edit2Rapporteer  


Even voor het idee, wat kosten nwe mancheten?


http://www.wetsuitoutlet.co.uk/index.php?cPath=24
SirComeAlot

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #888 Oktober 12, 2009, 17:28:21
edit2Rapporteer  
@ spoon: thanks, komt wel goed:) bepaald geen smalle polsen nee, en nek seal was clean.

@ mini-me: Thanks voor de link, maar dan moeten ze er nog op en dat zal ook wel wat kosten en daar doelde ik eigenlijk op. Zal wel duur zijn:/

Eerst maar eens verder testen voordat ik het pak afkraak....

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #889 Oktober 12, 2009, 20:03:36
edit2Rapporteer  
HIER kun je gewoon in Nl terecht voor alles wat met seals enz te maken heeft. Op de site zelf vind je een uitgebreide handleiding voor het vervangen van seals en je kunt het daar ook laten doen.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #890 Oktober 13, 2009, 14:05:39
edit2Rapporteer  
Nou het gaat voor mij toch XL worden na een pas en meetsessie dat  zit met mijn lange benen toch iets prettiger!!

Er ligt hier dus nog een GUL enforcer maat L met underfleece als er een liefhebber is pb dan ff anders gaat het setje dit wknd retour UK.
SirComeAlot

Geen avatar

Berichten: 13
Antwoord #891 Oktober 13, 2009, 16:44:12
edit2Rapporteer  
HIER kun je gewoon in Nl terecht voor alles wat met seals enz te maken heeft. Op de site zelf vind je een uitgebreide handleiding voor het vervangen van seals en je kunt het daar ook laten doen.


Thanks Idefixe,

Zal nog wat gaan testen met het pak en hoop dat het droger word, moch het nodig zijn dan weet ik waar ik de seals kan laten vervangen.


LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #892 Oktober 13, 2009, 18:19:58
edit2Rapporteer  
Ziezo....weer een GUL-dude erbij ThumpsUp

1 x Gul Astro Drysuit Kitesurf / Waterski 08 XXL only () = £199.00
 Colour Black/Silver
 Sizes XXLarge


Een minpuntje.....geen bretels! Angry

Ik probeer die gasten van wetsuiteoutlet al een tijdje via mail te bereiken maar ze lijken van de aardbodem verdwenen te zijn. Misschien maar ff bellen.... Undecided
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #893 Oktober 13, 2009, 21:06:19
edit2Rapporteer  
Mannuh!!!

Net ff het pak uitgeprobeerd onder de douche. Alles was droog, maar in de nek en aan de polsen een beetje klam. Ik denk dat het zweet is (wat ik al snel doe... Tongue).
Echt een pak bedoeld voor de winter en niet voor een warme douche loser

Anyway.....contact gehad met Peter van wetsuiteoutlet i.v.m. het ontbreken van de bretels bij het ASTRO 2008 model:

Hello Leon,

thank you for your email,
the 2008 Astro did not come with the Braces, 2009 model does,

regards
Peter www.wetsuitoutlet.co.uk


Is dit waar??? Hebben meerdere dudes onder jullie die de ASTRO 2008 hebben aangeschaft ook geen bretels???

Mzzl,
LB
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #894 Oktober 13, 2009, 22:15:10
edit2Rapporteer  
Leon, denk je nou echt dat het niet waar is????
Peter zegt het toch!!!
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #895 Oktober 14, 2009, 08:33:09
edit2Rapporteer  
Tsja, ik ben wat kritisch misschien, ik geloof niet iedereen op "z'n mooie blauwe ogen" Tongue
Ik vind het raar wanneer het pak is uitgerust met ophangpunten bedoeld voor bretels terwijl ze niet meegeleverd zijn.

Voor de rest ben ik zeeeeeer tevreden met de GUL ASTRO. Zeker voor die prijs!
 ThumpsUp
Shooter

Berichten: 57
Antwoord #896 Oktober 14, 2009, 09:31:28
edit2Rapporteer  
Als er al ophangpunten in het pakzitten is het toch snel gefixed om er een bretels erin te hangen? Voor 200 pond nog steeds een mooi prijsje!
LeonB

Berichten: 2087
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #897 Oktober 14, 2009, 09:40:49
edit2Rapporteer  
Klopt, ga ik ook doen.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #898 Oktober 14, 2009, 09:49:05
edit2Rapporteer  
Heb de bretels trouwens uit mn 2009 pak gehaald. Vind zonder fijner varen.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #899 Oktober 14, 2009, 09:50:51
edit2Rapporteer  
Ik heb nog bretels liggen en je kan er gelijk een underfleece en Enforcerpak bij kopen!! Grin

Wel snel zijn anders retour UK zaterdag

Oja vrijdag passen en halen niet mogelijk of je moet naar slufter komen of als het donker is!!  Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.