review droogpak Gul Enforcer

Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #675 Maart 15, 2009, 17:53:23
edit2Rapporteer  
nee hoor vinni heb hier ook last van heb ook geen stierenek en als ik geen tegen maatregelen neem loop ik via mijn nek ook helemaal vol. Heb mijn oude steamer verknipt en daar een extra nekseal van gemaakt.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #676 Maart 15, 2009, 18:36:35
edit2Rapporteer  
Boven krijg ik echt geen water binnen  ThumpsUp ThumpsUp alleen bij mijn handen een klein betje

Heb dan volgens mij een dikke nek  loser

dimitri
Gast
Antwoord #677 Maart 15, 2009, 19:16:31
edit2Rapporteer  
amper water naar binnen gehad

Amper versta ik een beetje onder  loser ik hoop voor je dat je niets bedoeld.  Roll Eyes
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #678 Maart 15, 2009, 19:54:35
edit2Rapporteer  
nee hoor vinni heb hier ook last van heb ook geen stierenek en als ik geen tegen maatregelen neem loop ik via mijn nek ook helemaal vol. Heb mijn oude steamer verknipt en daar een extra nekseal van gemaakt.


Dat is een goeie! Lorenzo had het er ook al over, gewoon een stuk latex over je nekseal heen trekken. Doe jij dat stuk streamer over de nekseal of eronder?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #679 Maart 15, 2009, 23:22:41
edit2Rapporteer  
Citaat
Amper versta ik een beetje onder   ik hoop voor je dat je niets bedoeld. 


Betje klam

Meeste water bij de handen rest blijft droog (klam)
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #680 Maart 16, 2009, 14:24:55
edit2Rapporteer  
Ik heb er ook een beetje last van Vinni, ben ook vrij mager en pezig. Af en toe zijn begin van de mouwen een heel erg klein beetje nat. Merk het meestal pas als ik uit het pak kom...
Dappie

Geen avatar

Berichten: 30
Antwoord #681 Maart 16, 2009, 14:53:26
edit2Rapporteer  
Ik heb smalle enkels, daar komt het bij mij denk ik naar binnen, ondanks dat strakke latex. Gister had ik er een semi-wetsuit van gemaakt Tongue
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #682 Maart 16, 2009, 18:51:18
edit2Rapporteer  
Heb je de latex dan wel goed ver naar boven gehad? Je moet ze boven die bobbels op je voeten hebben!
kootsie

Berichten: 444
Antwoord #683 Maart 16, 2009, 20:08:22
edit2Rapporteer  
Hier nog zo'n magere. Je moet inderdaad alles goed checken. zorg dat er geen onderkleding of haar tussen de seals zit. Ook ik doe in ieder geval een capuchon erbij over mijn nek. Gisteren een paar harde klappers gemaakt, maar toch droog gebleven.

Wel denk ik eraan om latex sokken eraan vast te laten maken. Nu heb ik nog natte en koude voeten. Die sokken wil ik wel aangepast aan mijn magere voeten. Iemand hier ervaring mee?
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #684 Maart 16, 2009, 23:08:22
edit2Rapporteer  
Ik heb gelukkig nergens last van.

Wat betreft die voeten moeten die sokken goed strak zitten lijkt me Grin
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #685 Maart 17, 2009, 00:24:12
edit2Rapporteer  
Citaat
Wel denk ik eraan om latex sokken eraan vast te laten maken. Nu heb ik nog natte en koude voeten. Die sokken wil ik wel aangepast aan mijn magere voeten. Iemand hier ervaring mee?

Ik had ook kouwe voeten maar dat lag aan mijn oude schoentjes  ThumpDown dus gelijk maar even een paar nieuwe warme schoentjes gekocht bij v.d. berg.   
De mutant van o Neil.  ThumpsUp ThumpsUp Heb geen koude en natte voeten meer   ThumpsUp   
   
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #686 Maart 17, 2009, 10:22:09
edit2Rapporteer  
nee hoor vinni heb hier ook last van heb ook geen stierenek en als ik geen tegen maatregelen neem loop ik via mijn nek ook helemaal vol. Heb mijn oude steamer verknipt en daar een extra nekseal van gemaakt.


Dat is een goeie! Lorenzo had het er ook al over, gewoon een stuk latex over je nekseal heen trekken. Doe jij dat stuk streamer over de nekseal of eronder?

Vinni ik doe deze er overheen.
Eronder heeft geen zin
Dappie

Geen avatar

Berichten: 30
Antwoord #687 Maart 17, 2009, 14:53:07
edit2Rapporteer  
Heb je de latex dan wel goed ver naar boven gehad? Je moet ze boven die bobbels op je voeten hebben!

Ik doe het latex altijd zo laag mogelijk zodat mijn schoentjes er overheen vallen. Ik zal het de volgende keer hoger proberen, ben benieuwd.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #688 Maart 17, 2009, 18:45:03
edit2Rapporteer  
@ dappie,
dat is dan het probleem ;-) Je moet hem gewoon een stukje boven je enkels doen, en dan kunnen je schoentjes er nog gemakkelijk overheen!

@ Dinges,

Oke! Ga ik volgende keer proberen. Ben benieuwd.
Nick Altena

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #689 Maart 17, 2009, 18:59:09
edit2Rapporteer  
Astrootje binnen! Blij dat ik geen large heb besteld bij 1.81 meter.

Nou... na veel lezen hier (28 pagina's) besloten ook maar eens de bank aan te spreken.
1.81 , vrij mager dus ook maar een M bestellen dan.
Ik wil er eigenlijk 2 bestellen want mun dochter zal het vast ook wel willen dragen.
Wel besloten dat IK niet voor het rodemarsmannetjespak ga maar voor de grijze.
Maar nu het probleem waardoor ik nog even wacht met bestellen:

Kijk, als man zijnde kan ik het grote voordeel van die rits aan de voorkant wel inzien , maar hoe denken de vrouwen er over dat die waarschijnlijk toch best vrij stugge rits zo tot over de schouder loopt ?

Want eigenlijk heb ik daarover nog niets zien passeren op al die pagina's.
Ik neem dus maar even aan dat hier alleen mannen geschreven hebben.

Mochten er nu vrouwen aanwezig zijn dan hoor ik graag hun ervaring over die rits voorop.
Mochten die niet aanwezig zijn dan kunnen de vrouwen van de mannen die hier wel zijn misschien ff passen en zien/voelen of dit problemen opleverd ?
Mijn dochter zal jullie er dankbaar voor wezen en ik ook , anders moet ik het ruilen straks  Roll Eyes

Owja voor ik het vergeet... over enig zelfkennis beschikken we wel:
Wij zijn beide nog beginners , liggen dus meer in het water dan gemiddeld waarschijnlijk de bedoeling is van kiten.... en we zijn ook beide verschrikkelijke koukleumen.
We hebben wel een wetsuit....maar die gaat dus pas weer aan als het water weer een wat aangename temperatuur heeft.
Vanwegen die kou zitten we dus nu tot die tijd aan de kant of elders behalve in dat water of op dat plankje.
Deze droogpakken zullen dan ook zeker niet pas volgend jaar gebruikt worden en daarnaast ook zeer vaak gebruikt gaan worden.

Klein vraagje dus nog , hoe zit het met slijtage op het zitvlak ? we gebruiken beide een zittrapeze.
Slijt dat niet erg snel dan door het evt. schuren / verdraaien van je trapeze (want hoe strak dan ook aangespannen...iets beweging zit er altijd wel in)

Iedereen verder bedankt voor het delen van de ervaringen in deze (en vergelijkbare) lijn(en) , hier heb je als beginner echt wel wat aan !
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #690 Maart 17, 2009, 20:40:55
edit2Rapporteer  
Nu weet ik niet wanneer ik m'n droogpak weer moet opbergen
Zo lekker ..
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #691 Maart 17, 2009, 21:19:28
edit2Rapporteer  
Bij wetsuitoutlet.co.uk hebben ze ook vrouwen wetsuits maar die zijn allemaal met sokken, niet echt handig volgens mij. Over de rits aan de voorkant/achterkant. Zelf ben ik voor de rits aan de achterkant gegaan. Plasje doe ik voor en na de sessie wel even en dan weet je zeker dat je er geen last van hebt icm de trapeze. Aangezien je als vrouw niet echt het plasvoordeel van een rits aan de voorkant hebt zou ik gewoon voor de Enforcer gaan met rits aan de achterkant.

Het zitvlak is verstevigd maar als ik op ondiepe spots vaar (zoals Workum/Mirns) dan draag ik er voor de zekerheid een boardshort overheen. Dan heb je minder risico dat je bij een crash een schelpje op de bodem raakt en je pak lek is. Ditzelfde zou je misschien bij een zittrapeze kunnen doen. Maar volgens mij zijn er meer mensen die het pak dragen icm een zittrapeze dus die kunnen je er waarschijnlijk wel wat meer over vertellen...
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #692 Maart 17, 2009, 22:45:07
edit2Rapporteer  
Heb zelf dat vrouwenpak van Gul met de rits aan de voorkant. Heb er echt totaal geen last van, ook niet i.c.m. m'n heuptrapeze.
Wat betreft de sokken die aan het pak zitten, niet ideaal maar via die weg komt er in ieder geval geen water binnen.. Verder gewoon schoentjes over die sokken dragen zonder split-toe dan is er echt niks aan de hand.

Ben er erg tevreden over, heerlijk warm zo in de winter! ThumpsUp
Nick Altena

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #693 Maart 17, 2009, 23:11:09
edit2Rapporteer  
@KappuhH
De vrouwen modellen met sokken zijn geen optie , we hebben schoenen met zo'n uh.... schotje tussen de tenen zeg maar... dus dat lijkt me wat lastig.
Verder niet zoveel winkels in de buurt om even heen te gaan voor andere schoenen (buiten dat dat zonde van het geld is) en schoenen moet je toch wel passen voor aankoop nmm.

@Sherida
Bedankt voor het delen van je ervaring als vrouwelijke gebruiker met de rits aan de voorkant.
Ik denk dat ik die dan toch maar gewoon bestel bij outlet als er tenminste nog/weer S maten zijn.
Momenteel zie ik die S maar nml. niet in die lijst daar dus kan ik die maat niet op geven bij een bestelling.
(ik weet het..... bij watersportswarehouse wel te vinden voor hetzelfde geld met ook een gratis termopak, maar daar kan ik niet met paypal betalen en ik heb geen creditcard)

Nah... nog ff wachten dus en dan hebben wij hopelijk ook geen winterstop meer nodig.
Benjooh

Berichten: 572
Antwoord #694 Maart 17, 2009, 23:38:53
edit2Rapporteer  
Ik vraag me sinds afgelopen zaterdag (1e x dat ik mn pak gebruikte) af of een Astro nu echt wel een voordeel heeft met de rits aan de voorkant. Bijna iedereen heeft toch een fleecepak  onder z'n droogpak aan die je ook nog grotendeels moet uittrekken voor je je blaas kunt luchten? Roll Eyes
stefanatix
Gast
Antwoord #695 Maart 18, 2009, 00:04:27
edit2Rapporteer  
Bij mijn gul fleece pak heb je twee ritssluitingen boven en onder .
Nog een voordeel van de Astro is de storm flap ik heb nooit zand op/tussen de rits .

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #696 Maart 18, 2009, 00:26:48
edit2Rapporteer  
Citaat
Bijna iedereen heeft toch een fleecepak  onder z'n droogpak aan die je ook nog grotendeels moet uittrekken voor je je blaas kunt luchten

Gaat heel makkelijk  ThumpsUp ThumpsUp Ritsen even naar beneden en lekker seiken  ThumpsUp

Citaat
Nog een voordeel van de Astro is de storm flap ik heb nooit zand op/tussen de rits .
Klopt en dus ook extra bescherming voor de rits.

Benjooh

Berichten: 572
Antwoord #697 Maart 18, 2009, 18:47:24
edit2Rapporteer  
Citaat
Gaat heel makkelijk  ThumpsUp ThumpsUp   Ritsen even naar beneden en lekker seiken  ThumpsUp
Ik heb een ander merk fleece, maybe dat dat dat het verschil is, zo heel erg ver kan de rits bij niet naar beneden  Roll Eyes
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #698 Maart 18, 2009, 18:50:44
edit2Rapporteer  
Mijn fleece heeft boven en onder een rits. Je kan er dus een gulpje van maken  maar hem ook van boven naar beneden open ritsen. Ideaal Tongue
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #699 Maart 18, 2009, 19:07:53
edit2Rapporteer  
Citaat
Mijn fleece heeft boven en onder een rits. Je kan er dus een gulpje van maken  maar hem ook van boven naar beneden open ritsen. Ideaal

En Zo Is Dat !!!!!  ListenToMe      ThumpsUp   ThumpsUp   ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.