Tuig & aso's vroeg actief in Oostvoorne

Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #25 Januari 19, 2009, 16:12:44
edit2Rapporteer  
tering, heb het zelfde meegemaakt op Wijk.
Balen
bitburger

Berichten: 316
Antwoord #26 Januari 19, 2009, 18:57:22
edit2Rapporteer  
t*ring man balen Angry
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #27 Januari 19, 2009, 19:06:30
edit2Rapporteer  
Ik, Wimt, heb nog wat staan lachen met wat lokale R`dammers; leuk volk, want ik was ook leuk; was niets gestolen. Vertelde hen, dat de tipgever vermeldde, dat het een man was met een blauwe muts.
En van dat gezelschap hadden er 3 een blauwe muts (lachen dus), vandaar mijn keuze daarop. Toen vroeg ik de naam, van 1 van de blauwmutsen; Benjamin; da`s toevallig, dat zei de tipgever ook (meer lachen). Achterbnaam? De Vries. Je gelooft het nooit (nog meer lachen). Toen ik een kusje a.d. 50+ dames vroeg, om mij te troosten, kwamen er 3 op mij afrennen, de daad bij het woord voegend, leuk toch?

Toen naar Maastricht, bij 2 graden, dus liet ik maar mijn droogpak aan. Mijn Miep-Miep (Tom-Tom), liet mij in het Eurogebied in 3 kwartier, 3 keer langs hetzelfde ongeluk rijden. Toen begon mij het op te vallen schater.

Vandaag naar de sloper geweest, was goedkoper dan Carglass (370 euro), of Totaalglas (170 euro), slechts 40 euro dus, en een paar uur werk, maar dat heb je wel voor zo`n junk over.
Basjuh

Berichten: 388
Antwoord #28 Januari 19, 2009, 19:21:22
edit2Rapporteer  
De buit: in ieder geval de beurs van (r)ikkie en mij........... Geld is nog niet zo'n probleem. maar het geregel van de pasjes en rijbewijs.

Maar laten we het anders bekijken. Wij hebben iemand of iemanden gelukkig mogen maken d.m.v. onze spullen. We zouden ze moeten bedanken dat wij dit voorrecht hebben.......Bij deze, bedankt.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #29 Januari 19, 2009, 19:31:54
edit2Rapporteer  
Zo denk ik er ook over. Zou die (nog) gelukkige persoon zich graag hier willen aanmelden met adres, ook van gezinsleden.

Dan maak ik hem net zo gelukkig als wij nu zijn, en ga ik (of wij) daar ook eens stelen. Webcam meenemen, want ik wil wel eens zien, hoe zo`n gelukkig gezicht er dan uitziet schater.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #30 Januari 19, 2009, 20:15:23
edit2Rapporteer  
Kluissie in de kofferbak mannen dan houdt je iig je plastic enzo. Ja ik weet die kan ook open maar het duurt wat langer en het wordt wat moelijker, die gasten zijn uit op een snelle buit.

Maar ja dat is nu te laat.
Misschien is een lok auto nog niet zo'n slecht idee.
Moet je eigelijk de achterramen blinderen en 1 of 2 man verdekt op de achterbank zetten met een knuppeltje of een paar handboeien kan je ze gelijk ergens in hun blote reet aan een boom vast zetten.
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #31 Januari 19, 2009, 20:22:05
edit2Rapporteer  
Andre en ik zijn gister naar De Slufter geweest en daar hoorde we het verhaal ook al ja. We zaten eerst nog te twijfelen tussen Oostvoorne en Sluf, maar ben dus blij dat we voor de slufter zijn gegaan!
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #32 Januari 19, 2009, 21:22:50
edit2Rapporteer  
echt kl*te gasten.ik heb zo een hekel aan zulke dingen je moet gewoon met je poten van iemand ze spullen afblijven.
ik heb het op de bouw ook vaak,kom je terug van eten ofzo heb ze weer je slijptol gejat ofzo.
als iets me pissig maakt zijn het zulke dingen,nu ben ik ook geen heilig boontje maar de waarde van wat er gepikt wordt is niks vaak,maar de nasleep die jezelf dan heb dat is het ergste.

gewoon een auto neerzetten met vette merkkleding erin en een pitbull zodat als het raam ingeslagen wordt hij meteen verrot gebeten wordt.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #33 Januari 19, 2009, 22:01:17
edit2Rapporteer  
...maar dat heb je wel voor zo`n junk over.

Waren het maar Junks. Die parkeerplaats is veel te ver van hun dealer af Tongue
Het zijn misbaksels die precies weten wat er te halen valt en waar. Ze posten daar dus ook. Zo had ik ze dus toen in de gaten. Met z'n allen goed opletten.

Er komen alleen maar wandelaars (vaak met honden) of kiters. Iemand die niet voor een van deze activiteiten gekleed is, moet je dus al in de gaten houden. Tot nu toe waren ze in de meeste gevallen met een bus of auto waar ze af en toe in gingen zitten posten. Hoe verdachter kan het op een lege parkeerplaats!

....maar ben dus blij dat we voor de slufter zijn gegaan!

Nu wordt er gewerkt op de duin, echter dat is pas sinds kort. Voorgaande jaren is er net zoveel ingebroken in auto's op de Sluf als op de parkeerplaats bij Oostvoorne. Absoluut ook niet veilig daar, reken je dus niet zo snel veilig!
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #34 Januari 19, 2009, 22:04:32
edit2Rapporteer  
Ik bedoel het meer als blij dat we die dag voor slufter hebben gekozen. Anders was onze auto misschien ook wel gekraakt en was ik m'n portemonnee kwijt geweest met alle gevolgen van dien.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35 Januari 19, 2009, 22:14:06
edit2Rapporteer  
Ik bedoel het meer als blij dat we die dag voor slufter hebben gekozen. Anders was onze auto misschien ook wel gekraakt en was ik m'n portemonnee kwijt geweest met alle gevolgen van dien.

Ik snap je punt ThumpsUp
Het is gewoon irritant dat er zoveel problemen zijn ontstaan door de sluiting van het autostrand. In den beginne stond mijn auto lekker op het strand, alle kites en spullen lekker erin. Had je wat nodig, huppekee deuren open, koelboxje erbij. Ander boardje.....  Sad

Vorig jaar was dezelfde aftandse witte bus in de middag gezien bij de Slufter, terwijl eenzelfde bus met hetzelfde kenteken die ochtend ook was gezien vlak voor een vette kraak bij diverse auto's. Is doorgegeven aan de dienders, maar die hebben niets gezien Angry
¦Tim¦

Berichten: 740
Antwoord #36 Januari 19, 2009, 22:23:37
edit2Rapporteer  
een bussie een bussie een bussie vol met polen
chico

Berichten: 1112
Antwoord #37 Januari 20, 2009, 01:10:47
edit2Rapporteer  
Als ze bij mij inbreken ben ik gelijk mn dure leasbak kwijt. Vaar namelijk met n sleutel rond om alleen mn deur te openen. De daadwerkelijke sleutel ligt in de auto. Dat wordt een lastig verhaal dan. Hmmmm
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #38 Januari 20, 2009, 09:26:40
edit2Rapporteer  
Als ze bij mij inbreken ben ik gelijk mn dure leasbak kwijt. Vaar namelijk met n sleutel rond om alleen mn deur te openen. De daadwerkelijke sleutel ligt in de auto. Dat wordt een lastig verhaal dan. Hmmmm

Tja, hopen dat ze geen internet aansluiting hebben. Echter ik weet dat er meer zijn. Bijna alle auto's van de afgelopen 10 jaar hebben een startonderbreker in de sleutel, of er los bij zitten. Die kan never nooit tegen water (zeker niet zout water). Oftewel die kun je ook niet meenemen.

Je wordt er gewoon niet vrolijk van. Ieder jaar weer raak!!! Angry ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Chop S(t)ick

Berichten: 151
Antwoord #39 Januari 20, 2009, 10:35:06
edit2Rapporteer  
En het mooie is dat zo'n wit bussie gewoon even op internet kijkt of er mensen gaan kiten. Rijden ze niet voor niks Smiley
Wat is het toch een mooi medium.

Een cobra in je kofferbak is een soort automatisch burger arrest. Bakkie open hand erin, de dader komt de parkeerplaats niet meer af. Het enige wat je nog kan doen is die gast uit zijn lijden helpen.


Poeri

Berichten: 114
Antwoord #40 Januari 20, 2009, 14:11:28
edit2Rapporteer  
Jaman, wij kwamen net aanrijden toen was het al gebeurd.
erg vervelend!

Familie van me kwam even kijken na het kiten, maar die heb ik gelijk terug gestuurd ivm de inbraken! wel triets, een dummy camera bij de oprit van parkeerplaats zou al voldoende zijn denk ik.
diederik

Berichten: 908
Antwoord #41 Januari 20, 2009, 15:06:47
edit2Rapporteer  
das een zeer zinnige opmerking, videobewaking op de parkeerplaats...ook al is het een goed zichtbare "nepper"...moet afschrikken!
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #42 Januari 21, 2009, 00:03:49
edit2Rapporteer  
Gisteren aangifte gaan doen ivm mijn rijbewijs. Het lijkt GVD wel alsof ik zelf de boosdoener ben in de politebureau. Het is wel leuk om positief te blijven, maar ik kan er niet zo erg goed tegen om dicht bij politie in de buurt te zijn. En zeker niet als alles zo snel als dikke stront door een trechter gaat. Je maakt mij niet wijs dat het aangeven van een gestolen rijbewijs een uur moet duren. Daarbij kwam ik vanochtend braaf bij de gemeente om mijn nieuwe rijbewijs aan te vragen, zegt die trut (ik weet het, zij kan er ook niets aan doen) dat ik buiten de € 45 voor het rijbewijs ook nog eens € 25 moet betalen voor een of andere regel, die ik zo snel mogelijk ben vergeten. Ok, leuk € 70 dus, moet ik ook nog vooraf betalen en dat valt tegen zonder pinpas, want die zat ook in mijn beurs. Kan ik morgen dus weer terug. En weet je, dat duurt dus een week voordat je je nieuwe rijbewijs krijgt en je dus ook niet mag rijden. Maar niet getreurt zegt de trut. We kunnen het met spoed regelen, € 30 extra.

Ik heb het dus alleen over het verkrijgen van mijn rijbewijs. En het mooiste is ook nog dat ze bij Loek een ruit intikken en van basjuh en mij de beurs jatten die volledig waardeloos zijn.

Dus mensen, let beter op je spullen en laat niet onnodig spullen liggen in de auto

Laterz (R)ikke
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #43 Januari 21, 2009, 00:12:43
edit2Rapporteer  
Balen man Undecided

Wat we ook een tijd gedaan hebben is met een kopie van je Rijbewijs rijden, maar dat is voor oom agent juist reden om je vet te beboeten Angry

En vaak kosten bankpassen ook weer extra.....

Ze veroorzaken een hoop leed Undecided
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #44 Januari 21, 2009, 01:02:54
edit2Rapporteer  
Dit gun je niemand, maar als ik iemand een auto zie open breken dan parkeer ik even mijn
board op zijn achter hoofd zonder er over na te denken. Want de politie doet toch niets.
Dan maar voor eigen rechter spelen!
vissie

Berichten: 757
Antwoord #45 Januari 21, 2009, 01:18:11
edit2Rapporteer  
Zeer klote
marc..
moch je hem breken.. Dan betaalt hij wel een nieuwe
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #46 Januari 21, 2009, 11:51:16
edit2Rapporteer  
Ff beetje normaal reageren graag!
Poeri

Berichten: 114
Antwoord #47 Januari 21, 2009, 12:22:21
edit2Rapporteer  
is normaal toch?
diederik

Berichten: 908
Antwoord #48 Januari 21, 2009, 12:47:39
edit2Rapporteer  
er komt een dag (ALS IEDEREEN GOED OPLET) dat die gasten tegen de lamp lopen en iemand ze in de gaten krijgt, ze moeten frequent aanwezig zijn om dit soort ongein te flikken....

Ik ga vanaf nu alles ZEER scherp in de gaten houden, mocht ik vermoedens hebben noteer ik direct wagetype, kenteken, nationaliteit (waarschijnlijk oostblokkers!) en beschrijving dudes. en post het hier op het forum.

Als iedereen zo te werk gaat hebben  we binnen notime wat mogelijke verdachten!

En die hang ik uiteindelijk persoonlijk naakt in de vrieskou aan de hoogste boom!!!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #49 Januari 21, 2009, 15:16:42
edit2Rapporteer  
@ Diederik: helaas is dit ieder jaar raak. Zelfs als het druk is worden er kites gesloten bijvoorbeeld op het autoloze autostrand. Zelfs een stevige wandeling weerhoudt dat tuig niet van een gegraai!

Op de parkeerplaatsen slaan ze iedere keer toe als er weinig mensen zijn. En dat is door de weeks in de regel, alsook nu toevallig omdat het zondagochtend gewoon buttweer was.

M.a.w. ze posten regelmatig om te zien wat voor mensen hun auto daar parkeren. En idd. zoals hier al eerder aangegeven zijn zichtbare kites e.d. die wijzen opdat je een surfer bent ook een probleem. Echter de meesten hebben niet zo'n grote auto dat je alles kunt wegstoppen in de kofferbak.

Gewoon parkeerplaats weer op het strand maken ter hoogte van de oude strandtent, dat zou de beste oplossing zijn. Maarja, dat zal niet meer gebeuren in het huidige politieke klimaat Undecided
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.