Tuig & aso's vroeg actief in Oostvoorne

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #50 Januari 21, 2009, 15:35:25
edit2Rapporteer  
Ik voel me op workum met de nieuwe parkeerregeling ook niet op mn gemak op het water, je auto staat zo ver uit het zicht. Daar komt bovenop dat de parkeertarieven hoger zijn, en de loopafstand ver4voudigd. Om maar niet over het hek te praten wat niet open kan voor de ambulance..
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #51 Januari 21, 2009, 15:40:32
edit2Rapporteer  
loopafstand is wel weer gunstig voor het aantal windsurfers..........
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #52 Januari 21, 2009, 16:38:02
edit2Rapporteer  
ok.... duidelijk

het moet alleen niet veel gekker worden in dit landje....

zou mooi zijn als iedereen alleen met zijn vingertjes aan zijn eigen spullen zou zitten en de spullen van een ander met rust zou laten.....

tja...... dat zou wat zijn.....

sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #53 Januari 22, 2009, 20:59:36
edit2Rapporteer  
Als ze bij mij inbreken ben ik gelijk mn dure leasbak kwijt. Vaar namelijk met n sleutel rond om alleen mn deur te openen. De daadwerkelijke sleutel ligt in de auto. Dat wordt een lastig verhaal dan. Hmmmm

heeft iemand maybe een idee waar je zo n soort opbergzakje voor je sleutels kan kopen (waterdicht)??
heb al gegoogeld maar kan nix vinden
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #54 Januari 22, 2009, 21:52:49
edit2Rapporteer  
Als ze bij mij inbreken ben ik gelijk mn dure leasbak kwijt. Vaar namelijk met n sleutel rond om alleen mn deur te openen. De daadwerkelijke sleutel ligt in de auto. Dat wordt een lastig verhaal dan. Hmmmm

heeft iemand maybe een idee waar je zo n soort opbergzakje voor je sleutels kan kopen (waterdicht)??
heb al gegoogeld maar kan nix vinden
Ff de search gebruiken, is vaker wat over gepost.
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #55 Januari 23, 2009, 00:30:52
edit2Rapporteer  
Als ze bij mij inbreken ben ik gelijk mn dure leasbak kwijt. Vaar namelijk met n sleutel rond om alleen mn deur te openen. De daadwerkelijke sleutel ligt in de auto. Dat wordt een lastig verhaal dan. Hmmmm

heeft iemand maybe een idee waar je zo n soort opbergzakje voor je sleutels kan kopen (waterdicht)??
heb al gegoogeld maar kan nix vinden

Aquapac intikken.
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #56 Januari 23, 2009, 14:00:20
edit2Rapporteer  
Als ze bij mij inbreken ben ik gelijk mn dure leasbak kwijt. Vaar namelijk met n sleutel rond om alleen mn deur te openen. De daadwerkelijke sleutel ligt in de auto. Dat wordt een lastig verhaal dan. Hmmmm

heeft iemand maybe een idee waar je zo n soort opbergzakje voor je sleutels kan kopen (waterdicht)??
heb al gegoogeld maar kan nix vinden

Aquapac intikken.




dank u!!
Poeri

Berichten: 114
Antwoord #57 Januari 23, 2009, 16:51:37
edit2Rapporteer  
Dure leasebak? doe je sleutel gewoon in je kitetas, of mee het water op idd
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #58 Januari 23, 2009, 18:39:14
edit2Rapporteer  
Ik denk niet dat het gezond zal zijn voor die gasten die lopen te jatten als er een aantal kiters zijn die ze snappen. Ze moeten eens flink op hun lazer krijgen!
sthr

Berichten: 81
Antwoord #59 Januari 24, 2009, 11:03:25
edit2Rapporteer  
Citaat
Ze moeten eens flink op hun lazer krijgen!

en dan oppakken en het land uit, ga maar lekker in je eigen land de klootzak uithangen!!!!
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #60 Januari 30, 2009, 20:27:53
edit2Rapporteer  
weet de gemeente van oostvoorne dat ook,dat er vaak in word gebroken in auto s op die parkeerplaats?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.