Ouddorp strand tussen vuurtoren en strandcafe c-side

brouwersdam!

Berichten: 10
Maart 26, 2009, 23:23:23
edit2Rapporteer  
Beste,

Begreep van mensen dat er gisteren, woensdag 25 maart 2009, 2 kiters zijn aangehouden door de politie (waarschijnlijk omdat ze buiten het gebied vaarden). Graag zou ik in contact komen met deze mensen, hebben ze alleen waarschuwing gehad, of ook boete en wat was de reden.

Alvast bedankt,
Surfshop de Kous
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Maart 26, 2009, 23:38:50
edit2Rapporteer  
Nou, ze zijn al lekker bezig he in het "natuurgebied" van GZH. Eerst op Oostvoorne al 40-45 situaties (Sperrgebiet), nu op Ouddorp ook al Angry

Jongens, meld je bij de Kous! Is belangrijk voor de anderen
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Maart 27, 2009, 00:09:27
edit2Rapporteer  
Als volgend jaar de slufter dicht gaat, kan iemand me vertellen welke vlakwaterspots we nog over hebben in de regio bdam-slufter?

Brouwersdam: duitse bocht, het zwin op ouddorp, en oostvoorne zijn de laatste tijd al weggesnoept namelijk.

Dan zijn er ook nog de verhalen dat de ooster voor de bdam en de zandbanken bij de slufter als natuurgebied bestempeld gaan worden waardoor we uiteindelijk alleen nog maar choppy spots overhouden........
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Maart 27, 2009, 00:13:17
edit2Rapporteer  
.... en oostvoorne zijn de laatste tijd al weggesnoept namelijk.

Het lekkerste vlakwatergebied met hoog is idd. nu Sperrgebiet achter die dodenpalen
En de stinkpoel met hoog op Ouddorp bij de strandstoel is eigenlijk veel te klein.

Het is triest gesteld, moeten we een andere sport gaan kiezen? Undecided

Voel wel wat voor jagen. lekker in de natuur vogel KAPOT schieten. Heerlijk lijkt me dat Tongue loser
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #4 Maart 27, 2009, 00:53:19
edit2Rapporteer  
Sjonge, jonge moet echt niet erger worden
DENNS

Berichten: 911
Antwoord #5 Maart 27, 2009, 19:35:54
edit2Rapporteer  
Ik was het samen met jeroen!
ik had ook al gereageerd op hanglos maar dat ligt er nu uit.
wij werden woensdag van het water gehaald bij C- Side door een politieagent! hij zij dat het verboden was om hier te kite! we moesten verder naar achter 800 meter bij paal 12
we vonden het erg raar want dit was niet de eerste keer dat we hier bezig waren?:S
hij zij dat het al 3 jaar verboden was om voor C-side te varen

Gr dennis kabbedijk
VJ

Geen avatar

Berichten: 29
Antwoord #6 Maart 27, 2009, 20:12:42
edit2Rapporteer  
Het al 3 jaar verboden om na paal 12 te kiten.

Maar dit zou eigenlijk in de winter maanden moeten worden toegestaan..

brouwersdam!

Berichten: 10
Antwoord #7 April 01, 2009, 14:22:42
edit2Rapporteer  
Hoi Dennis, (en Jeroen)

Zouden jullie per mail contact met mij willen opnemen?

groeten,
surfshopdekous@gmail.com
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.