Pimp
|
Dit is een politiebericht Ex-kitekings plegen plagiaat op dit forum. Het betreft de heren Haring Hai en PimpG. Onder de inmiddels wel bekende en gerespecteerde naam ,,De NH-kitekings" wordt door dit tweetal een reis naar de windloze spot Tarifa georganiseerd. Misbruik van de naam is hierbij nog maar een klein woord en ik wil dat de heren zsm hun sponsormateriaal (T-shirts) inleveren bij de ,,ECHTE" Kitekings en dat de naam wordt verandert in iets als: Kibbelingtrip naar het het windloze gat Tarifa ! ps. Gebeurt dit niet volgt er een juridische strijd die ongekend is tot in lengte van jaren. Hé Ries, die schijters voelen de concurrentie kennelijk nu al haha. Zeker bang dat ze niemand kunnen vinden die met ze mee wil en genoeg uithoudingsvermogen heeft om daar in El Poena elke dag uuuuuuuuuuuuren te kiten zonnebaden. We sturen ze wel een pakje brood voor in hun capuchon, kunnen ze daar de show stelen. Weet jij trouwens hoe laat het is? Bericht van de kitepolitie: verdere vervuiling van ons topic door de te-laat-komer van de nieuwjaarsmeeting (TBK) wordt direct bij de moderators gemeld.
|
|
|
|
TBK
|
Misbruik van de naam is hierbij nog maar een klein woord en ik wil dat de heren zsm hun sponsormateriaal (T-shirts) inleveren bij de ,,ECHTE" Kitekings Nog een mooi TARIFA T Shirtje kopen voor weinig ????? Voor een Joet zit (lig) je goed De verdeling onder de kitekings is een feit en het is een harde srtijd geworden ! Dit waren HH zijn laatste woorden , hij legt er mooi bij. RIP !
|
|
|
Haring High Richardt
|
De verdeling onder de kitekings is een feit en het is een harde srtijd geworden ! Dit waren HH zijn laatste woorden , hij legt er mooi bij. RIP ! Onkruid vergaat niet zal ik maar zegge !!! Mot jij nog zo,n mooi TARIFA 2011 T-Shirt Frank ??? Top kwaliteit van echt 100 % egiptisch katoen en wind doorlatend.
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Zooooo lekker bezig mannen, Ik wil net een topic openen "KiteKings naar Cumbuco, september 2011" Doe ik toch maar niet! See joes
|
|
|
franco
|
doe mij maar een TARIFA 2011 T-Shirt (ik wil hier wel heen van de zomer) genoeg kamelen gezien, doe dan nu maar Plastic tieten en veel wind.
|
|
|
franco
|
hehehehe
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
En Cabarete nummer 4. En daar zit ik lekker in jun/juli. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=34173.msg437430#msg437430Verschil is: Op cabarete wacht je tot de wind komt. Die komt rond 13 uur. Komt die niet (en dat heb ik daar meer mee gemaakt dan waar dan ook!!!!) dan is de dag al voorbij en t enige wat je dan nog kunt is met een F(*&k paard langs t strand. s 'Avonds word je gek van de dames die zich aanbieden voor $ 5,- Das weer eens wat anders dan ,s avonds Sjoppen
|
|
|
Pimp
|
Wat zijn ze opeens stil, die El Gouna-gangers. Wij straks aan de plastic tieten, zij aan het zoveelste bord spagetti na een dag kiten horloges kopen. Hé mannen! Het is heus geen schande om te annuleren en alsnog met ons mee te gaan hoor! Hoe meer Kiteking zielen hoe beter.
|
|
|
TBK
|
Ik begrijp 't Gerard jij gaat dus weer niet heen om te kiten. Lekker een boekie lezen en tieten knijpen . Afijn wij gaan niet annuleren en bovendien zijn wij al met 4 man dus waar lullen we over.
|
|
|
Pimp
|
Lekker een boekie lezen en tieten knijpen . .
Sssst, anders mag Teigetje niet mee!
|
|
|
TBK
|
Lekker een boekie lezen en tieten knijpen . .
Sssst, anders mag Teigetje niet mee! Laat ik 't anders zeggen tieten wrijven en vieze boekies lezen. Zo iets softer Gerard?
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
En Cabarete nummer 4. En daar zit ik lekker in jun/juli. https://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=34173.msg437430#msg437430Verschil is: Op cabarete wacht je tot de wind komt. Die komt rond 13 uur. Komt die niet (en dat heb ik daar meer mee gemaakt dan waar dan ook!!!!) dan is de dag al voorbij en t enige wat je dan nog kunt is met een F(*&k paard langs t strand. s 'Avonds word je gek van de dames die zich aanbieden voor $ 5,- Das weer eens wat anders dan ,s avonds Sjoppen Inderdaad de wind gaat om 13:00 uur aan maar blijft dan wel door waaien tot het donker is. M.a.w. in Cabarete heb je in 1 middag meer wind als een hele week in El-Gouna. Ben er 3 weken geweest en 2 dagen niet kunnen varen. Ligt er natuutlijk wel aan in wellke tijd je er bent. okt/nov is ruk. Jun/jul/aug zijn de topmaanden. En laat ik er dan net zitten. En van die hoertjes is een grote onzin. Ben er 3 weken geweest en hooguit 20 hoertjes gezien. Dus valt best mee. En waar kan je nog ketsen voor 5 dollar. Een kapot horloge in El-Gouna is duurder. En er is zat te doen dus vevelen doe je er niet..Windgarantie bestaat niet. Dus misschien heb ik dit jaar ook wel pech. OEPS...sorry verkeerde topic. Sorry Kitekings. Zie het maar als SPAM
|
|
|
Pimp
|
Ben er 3 weken geweest en hooguit 20 hoertjes gezien. Gezien?
|
|
|
Pimp
|
ATTENTIE MODERATORS!!! Er kan een slotje op dit topic. Of beter: het kan verwijderd worden. De afvallige NH Kitequeers Beun, TBK en Ride hebben vanochtend op Wijk hun nederige excuses aangeboden voor hun schandelijke gedrag en direct hun boeking naar het windloze El Gouna geannuleerd. Het wordt TARIFA!!! Haring en ondergetekende hebben de hand over het hart gestreken en de dolende zonen weer opgenomen in de rijen van de NH Kitekings. Als blijk van waardering krijgen ze van ons een horloge. Zo'n Egyptische. Weet iemand soms hoe laat het is?
|
|
|
Nazar
|
Tarifa-kings is namaak van Elgouna-kings? of zie ik het niet goed?
Nepperds!
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Dit is het beeld van El-Gouna wat er altijd is. Je kan je haar kammen in dat spiegelgladde water.. maarja haar hebben die kale kitekings niet.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo pimpie om een kiteking te wezen moet je wel meer dan 2 x gekite hebben in 1 jaar
slotje
|
|
|
Idefixe
|
Heb de boel ff een beetje doorgelezen. Een beetje humor is natuurlijk nooit verkeerd maar probeer een beetje zuinig om te gaan met schreeuwend groot letter gebruik enz. Ik stel voor dat we dit topic gebruiken om ( op een lekkere positieve manier) de trip naar El Gouna te organiseren en de mensen die mee willen naar Tarifa kunnen gewoon in het andere topic reageren. Kitesurfen is uiteindelijk gewoon een beste bak fun op en aan het water / op kitehigh. Graag ontopic verder dus.............
|
|
|