[Ongeluk] cursist H. Vogelezang per ambulance afgevoerd 22-5-2011

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #25 Mei 23, 2011, 00:27:33
edit2Rapporteer  
Ik mag hopen dat het zuster-topic op hanglos niet verwijderd is onder dwang van kitesurfschool.nl ......
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #26 Mei 23, 2011, 00:30:01
edit2Rapporteer  
-stukje onzin over dat retard een retaded 19-jarige is-

Het kon een stukje netter, maar ik had er even geen zin in

[edit[] je maakt maar zin Wink

jurn

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #27 Mei 23, 2011, 00:30:17
edit2Rapporteer  
En dan is het topic op hanglos verwijdert wtf
mr007

Geen avatar

Berichten: 42
Antwoord #28 Mei 23, 2011, 00:31:09
edit2Rapporteer  
wtf, hanglos is heeft het bericht verwijderd....
jurn

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #29 Mei 23, 2011, 00:31:52
edit2Rapporteer  
harry kan nie tegen krietiek nie
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #30 Mei 23, 2011, 00:32:00
edit2Rapporteer  
Het kon een stukje netter, maar ik had er even geen zin in

Lekker Nazar, heel mooi omschreven.

En tja Hanglos, wat een censuur weer.
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #31 Mei 23, 2011, 00:32:20
edit2Rapporteer  
Jeses Altijd dat gezeik over Harry dit kan iedere beginner overkomen is niet persee de schuld van de kitesurfschool .nl. leerling maakte een stuurfout kite ging loopen en werd vol naar het land getrokken waar het te ondiep was.



Fucking sensatie gasten , kiteschool zwart maken kunnen we allemaal wel .


Trieste mensen sommige Wink Ga kiten en erger je niet zo

Ook al was de wind niet zo hard voorspelt, en op het strand blijkt het 25+ knopen te waaien, dan ga je toch geen les geven?
En als je al les geeft in deze wind, hoe kan je dan nog in ondiep water staan?

Ongelukken kunnen overal gebeuren, maar bij een kitesurfschool gaat het erom dat mensen veilig leren kitesurfen toch?

Deze mensen kopen een kite, gaan op het strand met dezelfde wind lopen kloten omdat zij niet beter weten.

Beterschap aan de ongelukkige!

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #32 Mei 23, 2011, 00:34:55
edit2Rapporteer  
Ik mag hopen dat het zuster-topic op hanglos niet verwijderd is onder dwang van kitesurfschool.nl ......

hoezo kite maffia?
slechte zaak dit...


D.D waar was je vandaag... de hele, maar dan ook de hele gang was er... behalve jij op oostvoornse meer.
jurn

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #33 Mei 23, 2011, 00:38:21
edit2Rapporteer  
oostvoornse meer(L)
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #34 Mei 23, 2011, 00:40:49
edit2Rapporteer  
Verplichtingen he ...
De mooie dagen gaan alleen nog maar komen vanaf nu Smiley
mr007

Geen avatar

Berichten: 42
Antwoord #35 Mei 23, 2011, 00:41:53
edit2Rapporteer  
Aan de hand van de reacties van harry vogelezang / www.kitesurfschool.nl begin ik serieus te twijfelen of hij wel een kitesurfschool zou moeten runnen.

- In het betreffende topic op hanglos maakte hij gebruik van een smiley in het bericht waarin werd vermeld dat een van zijn cursisten een been had gebroken.

- Hij zei dat hij voortaan zijn cursisten wel zou laten liggen als het nog een keer zou gebeuren.

- Hij noemde de wind van vandaag een ideale leswind....

Hopelijk doet kitehigh niet aan censuur en blijft dit topic gewoon bestaan.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #36 Mei 23, 2011, 00:45:40
edit2Rapporteer  
Nope. Blijft staan, ook al was het een adverteerder. De waarheid is mij belangrijker dan een paar centen.
mr007

Geen avatar

Berichten: 42
Antwoord #37 Mei 23, 2011, 00:51:52
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #38 Mei 23, 2011, 01:01:29
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #39 Mei 23, 2011, 01:03:48
edit2Rapporteer  
Aan de hand van de reacties van harry vogelezang / www.kitesurfschool.nl begin ik serieus te twijfelen of hij wel een kitesurfschool zou moeten runnen.

- In het betreffende topic op hanglos maakte hij gebruik van een smiley in het bericht waarin werd vermeld dat een van zijn cursisten een been had gebroken.

- Hij zei dat hij voortaan zijn cursisten wel zou laten liggen als het nog een keer zou gebeuren.

- Hij noemde de wind van vandaag een ideale leswind....

Hopelijk doet kitehigh niet aan censuur en blijft dit topic gewoon bestaan.

ideale les wind tot 14/15 uur...  tot 14 uur was dat ook wel zo  Wink
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #40 Mei 23, 2011, 01:05:45
edit2Rapporteer  
voor de geinterreseerden. ik ben allergisch voor censuur; dit was het topic zo ongeveer
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #41 Mei 23, 2011, 01:08:22
edit2Rapporteer  
alleen jammer dat ie om 16:00 van het water af kwam  loser loser loser loser loser ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #42 Mei 23, 2011, 01:08:56
edit2Rapporteer  
dat comment miste nog. Sterkte aan de cursist btw..
semen

Berichten: 294
Antwoord #43 Mei 23, 2011, 01:23:09
edit2Rapporteer  
Vandaag moet je gewoon geen les willen geven.
Leerlingen gaan nml met dezelfde omstandigheden verder oefenen, en dit is geen weer even lekker te gaan pielen.
Dit staat los van eventuele ongelukken die bij lessen, en bij het uitoefenen van een sport, kunnen gebeuren.

Comerciele druk is een zeer slechte drijfveer voor het laten doorgaan van kitesurflessen. Het lijkt er op dat dit voor betreffende kitesurfschool van ondergeschikt belang is.

Met omstandigheden als vanmiddag moeten instructeurs gewoon lekker aan hun eigen vaardigheden gaan werken en de lessen verplaatsen naar een dag dat het wat minder en stabieler waait.
feddomw
Gast
Antwoord #44 Mei 23, 2011, 08:21:12
edit2Rapporteer  
Die reacties op Hanglos die Ed postte zijn echt stuitend.

Die gast plaatst  een Angry omdat de "cursist te hard aan de bar trok".  Dan dien je geen les te geven als je dat niet begrijpt en niet aan kan.

Ik heb voor het eerst een les geboekt 8 jaar geleden, toen nog bij Maarten Huisman. Autostrand. We komen aan daar, 4 instructeurs, 10-12 cursisten. Het waait te hard. Maarten: we gaan naar huis jongens. Geen kosten gemaakt, geen gelul. Ik ben er voor niets heen gereden, de instructeurs ook. Ieder draagt zijn deel. Dat vind ik nou verstandig werken en ik wilde zeker terug omdat hij duidelijk mijn veiligheid hoog in het vaandel had staan.

Als statistisch gezien bij Vogelezang meer ongelukken gebeuren (weet niet of dat zo is) lijkt het mij duidelijk...
Iw@n

Berichten: 200
Antwoord #45 Mei 23, 2011, 08:47:43
edit2Rapporteer  
Vond de wind om 14/15 uur en daarvoor ook al erg hard.

Was al 12 uur op het autostrand en toen was hij al aardig hard voor mn 9 m (85kg), snap niet dat er dan gelest word. vooral de stoten waren erg hard. Snap ook niet dat je als instructeur hier aan mee wil helpen...

Maatje van mij die net begonnen is was gelukkig zo verstandig om gewoon aan de kant te blijven, was natuurlijk niet leuk, maar na het lezen van alle berichten was hij toch erg blij dat hij zo verstandig is geweest
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #46 Mei 23, 2011, 12:12:28
edit2Rapporteer  
Laten we het verplaatsen van het topic op Hanglos maar een cooling down periode noemen. Topic gaat in eerste plaats om de ongelukkige kiter.

Als iemand een discussie wil voeren over veiligheid en kitescholen kan degene daar een apart topic voor aanmaken.

Sterkte aan de ongelukkige (cursist) kiter
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #47 Mei 23, 2011, 12:35:58
edit2Rapporteer  
Als een cursist een been breekt ben je echt niet goed bezig  ThumpDown

Dit is natuurlijk gelul, Tom.
Ik geloof best dat veel van de kritiek op Harry's beleid terecht is, die je al jaren hoort.
Maar ook bij de beste kitesurfers en scholen gebeurt er soms een ongeluk.
En een been breken gebeurt ook als je verkeerd van de stoep stapt. Niet vaak, maar het gebeurt echt.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #48 Mei 23, 2011, 12:41:56
edit2Rapporteer  
En een lesser kan geen stuurfout maken! Stuur fout maak je als je al kan sturen, een lesser kan nog niet sturen en vertrouwt op de instructeur.

Zo is dat.
Ik ben wel eens verbaasd, als een cursist "sorry" zegt tegen mij als er iets niet lukt.
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #49 Mei 23, 2011, 12:53:26
edit2Rapporteer  
Als een cursist een been breekt ben je echt niet goed bezig  ThumpDown

Dit is natuurlijk gelul, Tom.
Ik geloof best dat veel van de kritiek op Harry's beleid terecht is, die je al jaren hoort.
Maar ook bij de beste kitesurfers en scholen gebeurt er soms een ongeluk.
En een been breken gebeurt ook als je verkeerd van de stoep stapt. Niet vaak, maar het gebeurt echt.

Dit is geen gelul en tevens een vreselijk stomme vergelijking van die stoep. Als Harry (en ander schoolinstructeurs) zich gisteren een LEIDER MET BALLEN had getoond dan had hij al zijn instructeurs van het water gehaald!
Het ongeluk gebeurde namelijk in 28-36 knopen (bijna 8 bft!) en het risico is dan vele malen groter bij lessers op zwaar letsel dan in 20 knopen.  Een instructeur moet zich bewust zijn van de onkunde van de curstist en daar rekening mee houden/adequaat op reageren. Een cursist weet niet beter dan dat het allemaal goed en veilig is.Veilighed voor alles, ook boven inkomsten.

er is geen discussie over mogelijk, hij moet zich schamen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.