xray
|
Lekker hoor! Heerlijke stijl is dit, laid back, veel controle top!
|
|
|
Idefixe
|
Gaaf filmpje Ik wil ook , ik wil ook , ik wil ook ........... ( nog ff wachten dus )
|
|
|
feddomw
Gast
|
Is dit het poeltje en kijken we als het ware terug richting land? Mooi vlak water daar, maar kan ook aardig druk zijn lijkt me.
|
|
|
Vinni
|
Ja, ja en ja!
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jajajajajajajajaja, gauw een keer naartoe. Topfilmpie Vinni en wat een heerlijke stijl toch weer.
|
|
|
|
Bularoo
|
mooi filmpjee.. als ik geweten had dat jullie daar aan het varen waren en dit soort tricks eruit haalde was ik ook wel ff die kant op gekomen inplaats van veel verder downwind.. En was dat de zeehond die vele zagen zwemmen in het poeltje?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Is dit het poeltje en kijken we als het ware terug richting land? Mooi vlak water daar, maar kan ook aardig druk zijn lijkt me.
klopt en klopt. Barry staat hier op het opgespoten stuk land.
|
|
|
|
barry
|
Het komt echt bijna nooit voor dat het zo vlak is, de wind kwam nu echt uit de goede hoek en was ook niet echt hard.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Top filmpje, Vinni is wederom lekker bezig Maar ook +1 voor de kite. Wat een lekker snel sturend dingetje is dat. Razor neem ik aan? En welke maat. 8m?
|
|
|
|
Vinni
|
Top filmpje, Vinni is wederom lekker bezig Maar ook +1 voor de kite. Wat een lekker snel sturend dingetje is dat. Razor neem ik aan? En welke maat. 8m? Lekker hoor!
@Michiel, Ik gok op een Cypher!
Haha het is de 2012 Razor, de 10m²!
|
|
|
Langbeest
|
Vinni, ik zeg goed bezig. Mooie tricks.
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Holy crap dude, wat heb jij toch een heerlijke stijl!! Zo veel cooler dan die wakestyle-handlepass-rotatie shizzle die zo snel gaat dat ik het nauwelijks kan volgen... Nog 3 maanden aan de kant en dan is hopelijk mijn nieuwe kruisband genoeg aangesterkt (sta gvd %^&* al sinds juni droog )
|
|
|
Yoram
|
Heel nice, zag jullie al het water opkomen
|
|
|
Michael van der Hoek
|
ppwwaaaahhh, ik mis alleen de palmbomen nog wat een topspot zeg! Daar gaat het wel superdruk worden van de zomer!
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Heeeeeerlijk !! <3 wat vlak ook. Ik ga een diesel auto kopen.
|
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
ppwwaaaahhh, ik mis alleen de palmbomen nog wat een topspot zeg! Daar gaat het wel superdruk worden van de zomer! Als het even tegenzit is de poel van de zomer al einde oefening. Bij laag water is de doorgang naar zee nu al bijna droog gevallen. Wandelaars met kaplaarzen aan kunnen vanaf het strand zo over steken naar de punt van de zandbank.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zoals altijd weer super bezig Vincent. Top man.
|
|
|
|
Bularoo
|
ppwwaaaahhh, ik mis alleen de palmbomen nog wat een topspot zeg! Daar gaat het wel superdruk worden van de zomer! Als het even tegenzit is de poel van de zomer al einde oefening. Bij laag water is de doorgang naar zee nu al bijna droog gevallen. Wandelaars met kaplaarzen aan kunnen vanaf het strand zo over steken naar de punt van de zandbank. Allemaal een schep pakken en graven maar!!!
|
|
|