wel een heftig verhaal dan.......

Iw@n

Berichten: 200
Antwoord #25 Augustus 04, 2012, 10:52:47
edit2Rapporteer  
Waar is dat verhaal van hadlow terug te vinden?
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #26 Augustus 04, 2012, 13:55:22
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=GLGpTUOK36E&feature=youtube_gdata_player
Iw@n

Berichten: 200
Antwoord #27 Augustus 04, 2012, 14:09:48
edit2Rapporteer  
thnx
joosie

Berichten: 967
Antwoord #28 Augustus 04, 2012, 18:07:19
edit2Rapporteer  
duidelijk punt wat hij heeft in het filmpje, zeker bij een crash als je kite je meeneemt en blijft loopen kan je niet bij je release komen
bluebit

Berichten: 224
Antwoord #29 Augustus 08, 2012, 10:14:44
edit2Rapporteer  
heftig verhaal, maar ik vermoed ook dat ie zijn QR aan de suicide ring vastgemaakt heeft. Ik vaar zelf ook RRD, zowel de passion, de vision als de obsession en de depower op de bar is bij die kites al enorm. Daarnaast erg raar dat de kite zo enorm begint te loopen, juist vanwege de stabiliteit heb ik voor RRD gekozen, er moet echt meer aan de hand zijn geweest.

hoe dan ook: goeie wake up call om eens te kijken of ik mijn leash niet aan de voorkant moet vastmaken.
cjw

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #30 Augustus 08, 2012, 11:29:44
edit2Rapporteer  
Bij mij gaat die leash aan de voorkant voortaan.
feddomw
Gast
Antwoord #31 Augustus 08, 2012, 11:43:37
edit2Rapporteer  
heftig verhaal, maar ik vermoed ook dat ie zijn QR aan de suicide ring vastgemaakt heeft. Ik vaar zelf ook RRD, zowel de passion, de vision als de obsession en de depower op de bar is bij die kites al enorm. Daarnaast erg raar dat de kite zo enorm begint te loopen, juist vanwege de stabiliteit heb ik voor RRD gekozen, er moet echt meer aan de hand zijn geweest.

hoe dan ook: goeie wake up call om eens te kijken of ik mijn leash niet aan de voorkant moet vastmaken.

Zelfs de meest stabiele kite krijg je aan het loopen. Lijntje om een klein stukje wingtip geslagen en het is raak....
bluebit

Berichten: 224
Antwoord #32 Augustus 08, 2012, 11:52:45
edit2Rapporteer  

Zelfs de meest stabiele kite krijg je aan het loopen. Lijntje om een klein stukje wingtip geslagen en het is raak....

ja, lijkt me ook dat zoiets gebeurt moet zijn, kan natuurlijk altijd. Verbaast me wel in het verhaal dat ie meteen voor andere gear gaat kijken (naja, wellicht zou ik dat ook doen als me dit was overkomen), maar volgens mij had  dit je met elk ander willekeurig merk  ook kunnen gebeuren
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.