Full HD (1080-50i) het beeld loop niet synchroon met het geluid ????

So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #25 December 29, 2012, 12:10:06
edit2Rapporteer  
Ja bij mij loopt hij ook gewoon synchroon Smiley
Zou het niet zo kunnen zijn dat jouw computer zelf geen 1080p aankan en daardoor misschien 'stottert' Richard ?

Ga naar het incoontje van deze computer, dan rechtermuisknop op dat icoontje en vervolgens eigenschappen/properties.
Als het goed is krijg je een overzicht van je computer hoeveel werkgeheugen en wat voor processor je hebt.

Post daar anders een screenshot van, of probeer een tooltje als deze te installeren en post een screenshot van de uitkomt Smiley

http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/System-Spec.shtml
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #26 Januari 10, 2013, 16:43:42
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal

Ik ben er uit en heb de oplossing na veel testen en puzzelen op internet. Ook mede door jullie is het probleem opgelost

Het ligt toch echt aan deze computer uit de vorige eeuw met windows xp  ThumpDown ThumpDown

Als ik de filmpjes terug zie op de laptop met windows vista is het geen probleem en werkt alles perfect

allemaal bedankt  ThumpsUp ThumpsUp
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #27 Januari 10, 2013, 18:58:46
edit2Rapporteer  
ik vind het heel stoer dat je ze wel zo kan monteren maar niet fatsoenlijk kan afspelen.
het maken zal dan ook wel een behoorlijke aanslag op je vrije tijd geweest zijn.....
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #28 Januari 10, 2013, 19:47:10
edit2Rapporteer  
Daarom is bij mij een iMac onderweg
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #29 Januari 10, 2013, 20:21:43
edit2Rapporteer  
ik vind het heel stoer dat je ze wel zo kan monteren maar niet fatsoenlijk kan afspelen.
het maken zal dan ook wel een behoorlijke aanslag op je vrije tijd geweest zijn.....
Haha inderdaad, ben benieuwd hoe lang het renderen steeds geduurd heeft Grin
franco

Berichten: 874
Antwoord #30 Januari 10, 2013, 20:28:31
edit2Rapporteer  
hahahaaaa ries is nu alles gewoon antiek bij je. ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #31 Januari 10, 2013, 21:17:31
edit2Rapporteer  
Citaat
ik vind het heel stoer dat je ze wel zo kan monteren maar niet fatsoenlijk kan afspelen het maken zal dan ook wel een behoorlijke aanslag op je vrije tijd geweest zijn.....
IInderdaad ik  heb eigelijk geen tijd meer om te werken en indedaad een filmpie van een paar minuten ben ik 2 maanden  mee bezig  Grin loser

Maar wat maakt het allemaaal uit, het waait toch niet en ik vind het leuk om te doen  ThumpsUp Joepie YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.