ziek van zeewater omgeving oostvoorne?????

sanderw
Gast
Antwoord #25 Januari 02, 2013, 18:11:12
edit2Rapporteer  
Was gister op sluf idd brak water, Er is de afgelopen weken veel zoet water in zee gepompt dat klopt.
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #26 Januari 02, 2013, 18:14:32
edit2Rapporteer  
Ik probeer te bewijzen dat als je stug doorvaart je op een gegeven moment resistent bent... Ik doe het alleen voor de wetenschap.
ronny

Berichten: 357
Antwoord #27 Januari 02, 2013, 18:15:25
edit2Rapporteer  
21 zou de wereld vergaan maar het water is dus naar de klote kug kug
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #28 Januari 02, 2013, 18:33:08
edit2Rapporteer  
Jullie moeten dat water daar ook niet drinken mensen!
nick1212

Berichten: 463
Logs: 0 | 74 uur
Antwoord #29 Januari 02, 2013, 19:38:23
edit2Rapporteer  
Ikzelf heb er nog geen last van gehad, en toch 4 keer geweest afgelopen 2 weken. De dag na 31dec wel redelijk misselijk geweest, nog steeds een raadsel hoe dat ineens kwam Smiley.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #30 Januari 02, 2013, 20:22:36
edit2Rapporteer  
Zijn Europese regels voor, hoe veel en vaak per jaar de 'overloop' mag worden benut.
Nederland lapt die regels al jaren aan zijn laars, Nederland is niet voor niets op plaats 49 van de 130 landen, gelijk Amazonekapper Brazilie, op de ecolijst. Na een beetje regenbui, kan de zuivering het al niet meer aan, en gaat het naar de overloop. Belgie,doet dit nog eerder, dus die Maas-Belgen-poep, komt ook nog in jouw mondje, als een bedorven patattekke, als je naar lucht hapt, zo onder water Grin
bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #31 Januari 02, 2013, 21:23:33
edit2Rapporteer  
nu ik terug denk, ben ik tot 2 maal ziek geworden na het kite op playa. in 1 week tijd.

eerste was vorig week donderdag. avond en nacht was niet lekker. zaterdag gekite op rockanje. was goed te doen. en oudjaarsdag weer op autostrand geweest. en in avond weer last van koorts en misselik enz.

zou het nie slim zijn rws ofzo in te lichten hierover?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #32 Januari 02, 2013, 22:06:16
edit2Rapporteer  
Denk wel dat dat verstandig is. Wat via de overloop gaat, is per definitie ongecontroleerd, kan poep zijn van koning Albert, als je geluk hebt, kan ook een hap wc-verfrisser zijn, of het legendarisch Belgisch chemisch dumpen.
Weet van een vlaggenfabriek in de Ardennen: .s nachts was er de rivier afwisselend rood, wit en blauw, van waarschijnlijk een Nederlandse of Franse order  Grin
jouce

Berichten: 88
Antwoord #33 Januari 02, 2013, 23:13:38
edit2Rapporteer  
Denk wel dat dat verstandig is. Wat via de overloop gaat, is per definitie ongecontroleerd, kan poep zijn van koning Albert, als je geluk hebt, kan ook een hap wc-verfrisser zijn, of het legendarisch Belgisch chemisch dumpen.
Weet van een vlaggenfabriek in de Ardennen: .s nachts was er de rivier afwisselend rood, wit en blauw, van waarschijnlijk een Nederlandse of Franse order  Grin

Steek het maar weer op die arme belgen Grin
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #34 Januari 02, 2013, 23:54:58
edit2Rapporteer  
klinkt Belgisch  Cheesy

Belgie staat wel 14 op de ecolijst. Snap het zelf ook niet. Eens een schipper gehoord, die met mij op Borssele kite. Hij zei: ' ik zou hier eigenlijk niet moeten kiten, want ik weet hoeveel tolueen en benzeen onder het toeziend oog van de Antwerpse havenmeester im de overloop wordt gedumpt ThumpDown
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #35 Januari 03, 2013, 09:08:06
edit2Rapporteer  
nu ik terug denk, ben ik tot 2 maal ziek geworden na het kite op playa. in 1 week tijd.

eerste was vorig week donderdag. avond en nacht was niet lekker. zaterdag gekite op rockanje. was goed te doen. en oudjaarsdag weer op autostrand geweest. en in avond weer last van koorts en misselik enz.

zou het nie slim zijn rws ofzo in te lichten hierover?

Idd gewoon eens mailen. Misschien ook de link naar dit topic ff er bij zetten. Weten ze wat hier speelt nl
Ook ik ben weer aan het rennen naar de plee Na een nieuwjaars sessie :-(
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #36 Januari 03, 2013, 11:56:18
edit2Rapporteer  
ik en mn vriendin hebben de afgelopen dagen ook gekite... maar in tegenstelling tot vele anderen hebben wij nergens last van behalve spier pijn. e ja het viel ons ook op dat het water zoet ipv zout was. maar ja dat is niet zo gek gezien de water standen van afgelopen 2weken.
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #37 Januari 03, 2013, 12:45:21
edit2Rapporteer  
Tja, uit voorzorg zou ik toch een ieder willen adviseren de Slufter te mijden.....

Pas je zelf ook op? Ik heb vernomen dat je zelf ook vaak op de slufter te vinden bent Wink
Ik weet toevaliig dat Rob gewoon in het poeltje zelf poept!! Kan dit niet gewoon de oorzaak zijn??
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #38 Januari 03, 2013, 12:46:50
edit2Rapporteer  
afgelopen dagen was vrijwel mijn gehele familie ziek en misselijk ...... en daarvan is niemand een kiter... Shocked

Vorige week in de Caraïben: op twee cruiseschepen zijn alle passagiers en het voltallige personeel ziek en misselijk ... niemand had op de Slufter gekite .... Shocked

Zou het ook gewoon een bacteriele infectie kunnen zijn  ........ Bacteria Slufteriana ... Grin
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #39 Januari 05, 2013, 14:37:21
edit2Rapporteer  
Ben afgelopen week ook ziek geweest met een nare buikgriep, oudjaarsdag op slufter geweest en nieuwjaarsdag kijkduin. Het zou aan het water kunnen liggen maar mensen om mij heen zijn ook ziek die niet kiter zijn.
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #40 Januari 05, 2013, 16:38:13
edit2Rapporteer  

Ik weet toevaliig dat Rob gewoon in het poeltje zelf poept!! Kan dit niet gewoon de oorzaak zijn??


Nou zeker de laatste dagen zit ik gewoon uit me ster te zeiken, lijk wel een reiger. Maar geen paniek, alles loopt me schoentjes in.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #41 Januari 05, 2013, 20:15:01
edit2Rapporteer  
Heb ook overal gekite, de landrotten alom me hebben allemaal schijt en overgeven: ik gebruik collodiaal zilver. Goedkoop alternatief antibioticum, zonder de nadelen ervan (resistentie, darmflora vernietiging, maar ook nog anti-viraal).
Nergens last van.
Spul maak je zelf met een paar staafjes zilver, 99 % zuiver, en  1 liter gedemin. water met 24 volt gelijkstroom erop gedurende half uur. Slok per dag.
OllieWapper

Berichten: 81
Antwoord #42 Januari 05, 2013, 21:26:44
edit2Rapporteer  
rustig aan doseren maar, anders krijg je een "Grote Smurf"-look

http://www.youtube.com/watch?v=Gq8C0GknwAM
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #43 Januari 06, 2013, 11:55:06
edit2Rapporteer  
Ja, ik ken die onzin van de door de pharma gesubsidieerde kul, zoals de kwakzalververenigingl. ik weet niet hoeveel deze smurf heeft gezopen van dat spul, maar normaal gebruik levert geen problemen op.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #44 Januari 06, 2013, 19:23:20
edit2Rapporteer  
Heb ik toch nog onlangs Wimt gezien. Ik heb niet gegroet, omdat tie blauw was. Ik dacht nog even aan een nieuw Wimt-experiment Shocked, maar daarna dwaalden mijn gedachten alweer af naar het kiten.
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #45 Maart 04, 2013, 10:23:17
edit2Rapporteer  
zou olie probleem kunnen zijn:
http://www.nu.nl/binnenland/3358043/per-jaar-half-miljoen-liter-olie-geloosd-in-noordzee.html
Bastiaan_

Berichten: 29
Antwoord #46 Februari 28, 2014, 14:25:16
edit2Rapporteer  
Even een oude koe uit de sloot halen. Ik vond dit topic nadat ik eens ging zoeken naar watervervuiling en kiten.

Afgelopen zondag met een maatje aan het kiten geweest op Rockanje. Wat opviel was dat het water zoet leek. Vervolgens zijn we woensdag allebei flink ziek geworden. Ook de 12 weken oude pup die mee was was ziek. Onze meiden die het koude water niet in wilden hebben nergens last van.
Een vriend van ons was op de Slufter geweest en vervolgens ook ziek een paar dagen later. Twee weken eerder had hij dat ook al.

Zijn er nog meer mensen ziek thuis die dit weekend in die regio gevaren hebben?
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #47 Februari 28, 2014, 14:37:13
edit2Rapporteer  
Ik heb nergens last van en wat vrienden die afgelopen week en weekend meerdere malen op sluf of op rock waren heb ik ook niet horen klagen, behalve spierpijn dan.
rdeheld

Berichten: 426
Antwoord #48 Februari 28, 2014, 15:05:30
edit2Rapporteer  
Even een oude koe uit de sloot halen. Ik vond dit topic nadat ik eens ging zoeken naar watervervuiling en kiten.

Afgelopen zondag met een maatje aan het kiten geweest op Rockanje. Wat opviel was dat het water zoet leek. Vervolgens zijn we woensdag allebei flink ziek geworden. Ook de 12 weken oude pup die mee was was ziek. Onze meiden die het koude water niet in wilden hebben nergens last van.
Een vriend van ons was op de Slufter geweest en vervolgens ook ziek een paar dagen later. Twee weken eerder had hij dat ook al.

Zijn er nog meer mensen ziek thuis die dit weekend in die regio gevaren hebben?

Ik ben vrijdag de 21e wezen kiten op de slufter en volgende dag hele dag  de hele dag toeside naar  WC  geloopert.
Was echt ziek dacht eigenlijk dat het van het eten of de kou was.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #49 Februari 28, 2014, 15:20:24
edit2Rapporteer  
Je moet t water ook nie opdrinken nie héh
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.