Gaastra kites; garantie tot aan het water?

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #100 Augustus 21, 2013, 11:36:33
edit2Rapporteer  
...ga eens leren geduld te houden en niet gelijk stennis te schoppen op internet....

De pot verwijt de ketel... loser

Er zijn veel verschillende meningen over dit gebeuren, hetgeen onderstreept dat het niet zwart/wit is zo'n probleem als dit.
Op zich geen probleem om de gebeurtenissen hier op internet te zetten.
Maar je moet altijd waken dat de persoon in kwestie wel redelijk blijft. Op zich is dat hier wel het geval.

Zandkorrels e.d. kunnen idd. voor lekkages zorgen bij bepaalde tip constructies.
Echter hier komt hij net van de shop, en dan is het wel erg toevallig als hij net door een zandkorrel lek gaat.

Ik zou ook gewoon terug gaan, en vragen of ze hem na reparatie een paar uur op spanning willen laten liggen ter controle.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #101 Augustus 21, 2013, 13:19:57
edit2Rapporteer  
Makkelijke reactie van een admin de berichten verwijderd die kritisch zijn op hem. Vooral gebruik van dat losersmiletje zegt veel over jou.
Jeroen1972

Berichten: 54
Antwoord #102 Augustus 25, 2013, 21:49:58
edit2Rapporteer  
Wat mij betreft laten we het hierbij. Iedereen bedankt voor jullie reacties!!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #103 Augustus 25, 2013, 22:36:30
edit2Rapporteer  
Hoe is het nu afgelopen dan?
Ik doe er graag een slot op, maar dan moet het wel verhaal wel af zijn.

Ben je terug gegaan of niet?
Jeroen1972

Berichten: 54
Antwoord #104 September 01, 2013, 23:26:26
edit2Rapporteer  
Ha Michiel. Nee, ik ben niet teruggegaan, ook niet van plan. De Hatch ligt sindsdien in de schuur. Ik ben aan het experimenteren met andere merken. Daar ben ik tot nu toe erg enthousiast over.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.