Garantie gebroken kiteboard

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #25 September 06, 2014, 16:39:47
edit2Rapporteer  
Nou maar hopen dat er een goede oplossing komt.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #26 September 07, 2014, 00:20:02
edit2Rapporteer  
bij vervanging van een product gaat nieuwe garantie in geloof ik.
daantjes

Geen avatar

Berichten: 306
Antwoord #27 September 07, 2014, 01:24:43
edit2Rapporteer  
bij vervanging van een product gaat nieuwe garantie in geloof ik.
Volgens mij niet en geldt de garantietermijn van het eerste exemplaar, ook voor de rest.
Als het echt een ondeugdelijk product betreft, dan kun je stappen ondernemen om je geld (of een deel) terug te krijgen. Maar dat wordt lastig aantonen.
Heb het ooit uitgezocht voor iets anders (een adapter).

Als de verkoper je tegemoet komt (voor de tweede keer) moet je mi niet klagen en het aanbod accepteren. Vaar je 3e plank op en koop de volgende x een ander merk
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #28 September 07, 2014, 09:21:31
edit2Rapporteer  
Je Essence board dus...   Roll Eyes

Waarom zo geheimzinnig?

Jep mijn Essence board, helaas reageert de verkoper niet meer...
ben je wel lief geweest tegen m dan Grin

Net contact gehad nadat ik zelf een x aantal keer aangegeven had om te willen bellen. Ik heb niets verkeerd gezegd in dit geval, wel hoe het in elkaar zou moeten steken.
haha en nu eerlijk...... wel erg veel boards zien breken dit jaar zeg en dat van verschillende merken
Gewoon Toon

Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
Antwoord #29 September 07, 2014, 14:11:49
edit2Rapporteer  
Mijn board ook gebroken onder de pad had binnen twee weken een nieuwe met gewoon weer 2 jaar garantie !
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #30 September 07, 2014, 15:25:33
edit2Rapporteer  
Mijn board ook gebroken onder de pad had binnen twee weken een nieuwe met gewoon weer 2 jaar garantie !

Dat bedoel ik dus!

bij vervanging van een product gaat nieuwe garantie in geloof ik.

Dat is waar inderdaad.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #31 September 07, 2014, 16:12:11
edit2Rapporteer  
Je Essence board dus...   Roll Eyes

Waarom zo geheimzinnig?

Jep mijn Essence board, helaas reageert de verkoper niet meer...
ben je wel lief geweest tegen m dan Grin

Net contact gehad nadat ik zelf een x aantal keer aangegeven had om te willen bellen. Ik heb niets verkeerd gezegd in dit geval, wel hoe het in elkaar zou moeten steken.
haha en nu eerlijk...... wel erg veel boards zien breken dit jaar zeg en dat van verschillende merken

volgend jaar koopt iedereen weer Naish... die breken tenminste niet.
Gewoon Toon

Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
Antwoord #32 September 07, 2014, 16:43:23
edit2Rapporteer  
Wat hoor ik daar Arend ???
Je ben slecht geïnformeerd voor een papegaai ! Lol
Droom lekkargh verder !  Ronnie loopie de loop Nasi Monarch  gebroken !
Jaar en 2 maanden GEEN garantie !  ListenToMe ThumpDown
Gewoon Ron

Berichten: 645
Logs: 0 | 11 uur
Antwoord #33 September 07, 2014, 17:28:08
edit2Rapporteer  
Arend, jij heb hier geen last van want je land niks.  InLove
Ja... je drol in de wc pot. Kiss Wink
Belgarath

Geen avatar

Berichten: 145
Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #34 September 07, 2014, 18:06:46
edit2Rapporteer  
Ik had er ook eentje kapot, na 13 maanden, ook nada garantie.

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35 September 08, 2014, 10:20:18
edit2Rapporteer  
Wat hoor ik daar Arend ???
Je ben slecht geïnformeerd voor een papegaai ! Lol
Droom lekkargh verder !  Ronnie loopie de loop Nasi Monarch  gebroken !
Jaar en 2 maanden GEEN garantie !  ListenToMe ThumpDown
tjah.... over zandbanken heen cruisen, daar kan geen enkel board tegen... heb zelf gezien dat zijn rail al half opgevreten was. Steker nog hij heeft er zelf een laagje epoxy over gesmeerd. Maar ja daar wordt een board niet sterker van.
dus ff wakker worden en een toontje lager zingen.  schater  InLove  Kiss
Gewoon Toon

Berichten: 121
Logs: 0 | 330 uur
Antwoord #36 September 08, 2014, 17:46:41
edit2Rapporteer  
Nou Arend van dat over die zandbanken heen crosshu daar breken alleen je vinnen maar vanaf en van op je rail varen is ook nog nooit een board gebroken
Maar de discussie ging over de garantie Lawaai-Pappagaai (Haags voor Eagle Jean ) Joepie Joepie YeSS
Ik ben aan me 3e board bezig IN DE GARANTIE periode en telkens beginnen we weer opnieuw !
De eerlijkheid dient te zeggen dat het eerste board een dus danig probleem had dat niet zo 1 2 3 was op te lossen ,ik heb daar ook nog een dik jaar mee door gevaren en kreeg toen de mogelijkheid om een keuze te maken of een nieuw board 2013 gewoon omwisselen of 40 euro bij betalen en een 2014 board
In beide gevallen weer met 2 jaar garantie !
Nu is dat nieuwe board na 4 maanden zeer intensief gebruik gebroken ! kan gebeuren ik had binnen 10 dagen weer een nieuwe !
Maar nu dus de kern van het verhaal en dus antwoord op de vraag van Mark
Ik had dus een board gekocht in 2012 daar heb ik 22 maanden later een nieuw board voor gekregen en  weer 4 maanden later weer een nieuw board ( en pads die waren ook niet fris meer  ) en geen ge zeik over welles niettus  gewoon foto's opsturen en taxeren met als antwoord : dat mag NIET gebeuren je krijgt per om gaan de een nieuw board wil je zo vriendelijk zijn het oude board naar ons terug te sturen !

He lawaai-papagaai dat heet SERVICE en dan zet je de Toon  InLove

En dan heb in nog geen eens het merk genoemd !
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #37 September 08, 2014, 20:33:26
edit2Rapporteer  
En dan heb in nog geen eens het merk genoemd !

Kan niet anders dan F-one zijn.  Grin
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #38 September 08, 2014, 21:23:39
edit2Rapporteer  
Klepper was vroeger een surfmerk, je kocht 1x een board en je kreeg vervolgens om de 4 maanden een nieuwe. En Klepper bestaat inmiddels al lang niet meer.

Garantie is leuk, heb liever goed spul
P e t e r

Berichten: 458
Logs: 0 | 145 uur
Antwoord #39 September 08, 2014, 21:31:53
edit2Rapporteer  
Dan iedereen maar aan de Shinn
Kemperman

Berichten: 491
Antwoord #40 September 08, 2014, 22:09:37
edit2Rapporteer  
En dan heb in nog geen eens het merk genoemd !

Kan niet anders dan F-one zijn.  Grin
Hier in ieder geval wel.  Sad

Mijn Naish Dub oogt in ieder geval sterker. Joepie

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #41 September 08, 2014, 22:15:08
edit2Rapporteer  
Van de week komt er een Lieuwe board binnen voor mij om te testen, wanneer dat bevalt koop ik dat maar. Grin
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #42 September 08, 2014, 22:27:16
edit2Rapporteer  
Klepper was vroeger een surfmerk, je kocht 1x een board en je kreeg vervolgens om de 4 maanden een nieuwe. En Klepper bestaat inmiddels al lang niet meer.

Garantie is leuk, heb liever goed spul
HAHA been there done that lol lekker geperst en een bovenkantje van het onderkantje

Van de week komt er een Lieuwe board binnen voor mij om te testen, wanneer dat bevalt koop ik dat maar. Grin
Die wilde ik ook al eens proberen Marcie Marc dus ff contacten dan speel ik gelijk mee...

Ik heb al ff met die boys staan lullen am ZM..... ik heb dan wel weer wat met een gunfactor
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #43 September 08, 2014, 22:57:21
edit2Rapporteer  
Klepper was vroeger een surfmerk, je kocht 1x een board en je kreeg vervolgens om de 4 maanden een nieuwe. En Klepper bestaat inmiddels al lang niet meer.

Garantie is leuk, heb liever goed spul
HAHA been there done that lol lekker geperst en een bovenkantje van het onderkantje

Van de week komt er een Lieuwe board binnen voor mij om te testen, wanneer dat bevalt koop ik dat maar. Grin
Die wilde ik ook al eens proberen Marcie Marc dus ff contacten dan speel ik gelijk mee...

Ik heb al ff met die boys staan lullen am ZM..... ik heb dan wel weer wat met een gunfactor

Komt helemaal goed en ook helemaal mee eens!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #44 September 25, 2014, 18:08:35
edit2Rapporteer  
Even dit topic omhoog kicken voor de afloop, helaas is er met geen mogelijkheid onder garantie een nieuw board te krijgen... Erg jammer, wel netjes dat er onder coulance een nieuw boardje uitgeleverd kan worden maar deze prijs klopt niet in verhouding met de nieuw prijs.

Dus op zoek naar een nieuw boardje,  het is wel jammer omdat het board erg goed vaart verder.
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #45 September 25, 2014, 19:27:02
edit2Rapporteer  
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanties-heb-ik-op-een-product.html

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-doen-als-het-product-dat-ik-heb-aangeschaft-defect-is.html
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #46 September 25, 2014, 21:10:23
edit2Rapporteer  

Sinds wanneer is een kiteboard electronica jeez
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #47 September 25, 2014, 21:33:02
edit2Rapporteer  
link aangepast
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #48 September 26, 2014, 08:45:53
edit2Rapporteer  
Er is helemaal geen wettelijke garantie periode daar het dus afhankelijk is van t type product etc. Zie marco b zijn eerste link.

Doorgaans bij kiteboards houden de meeste 6 maanden aan mocht hij dan nog niet gebroken zijn dan kun je er vanuit gaan dat het hout(natuurproduct) goed is.

Het is na 6 maanden dus en nu moet jij aantonen dat het een productfout betreft bij normaal gebruik. (Zie marco b zijn libk staat t in)
Tevens heeft de shop meestal niet het laatste zegje in garantie maar het merk.
Uiteraard handel jij met een shop en de shop op zijn beurt met het merk of een vertegenwoordiger daarvan.

Wat de shop jouw biedt is dus gewoon realistisch.

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #49 September 26, 2014, 09:04:24
edit2Rapporteer  
Er is helemaal geen wettelijke garantie periode daar het dus afhankelijk is van t type product etc. Zie marco b zijn eerste link.

Doorgaans bij kiteboards houden de meeste 6 maanden aan mocht hij dan nog niet gebroken zijn dan kun je er vanuit gaan dat het hout(natuurproduct) goed is.

Het is na 6 maanden dus en nu moet jij aantonen dat het een productfout betreft bij normaal gebruik. (Zie marco b zijn libk staat t in)
Tevens heeft de shop meestal niet het laatste zegje in garantie maar het merk.
Uiteraard handel jij met een shop en de shop op zijn beurt met het merk of een vertegenwoordiger daarvan.

Wat de shop jouw biedt is dus gewoon realistisch.




Je denkt echt dat je alles weet of niet? Ik weet wat ik onder coulance moet betalen tov een nieuw board. Dan is het gewoon niet reëel. Wat betreffende het breken, ik heb twee boards in nog geen 20 maanden gebroken... Kan je echt niet omheen dat het om een constructie fout gaat.

Dus helaas gewoon slechte service.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.