ongeval Slufter

tjoep

Berichten: 10
Antwoord #50 Oktober 08, 2014, 21:50:51
edit2Rapporteer  
Goedenavond mannen!

Martijn is vandaag geopereerd aan zijn rug, ze hebben 2 wervels met elkaar verbonden (?!)
Hij is zojuist uit zijn slaap gehaald en reageerde op zijn vader!

Het gaat dus de goede kant op!

Groet Hanno
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #51 Oktober 08, 2014, 22:12:01
edit2Rapporteer  
Goedenavond mannen!

Martijn is vandaag geopereerd aan zijn rug, ze hebben 2 wervels met elkaar verbonden (?!)
Hij is zojuist uit zijn slaap gehaald en reageerde op zijn vader!

Het gaat dus de goede kant op!

Groet Hanno
te gek!
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #52 Oktober 08, 2014, 23:01:10
edit2Rapporteer  
Beterschap!
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #53 Oktober 08, 2014, 23:58:31
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de update tjoep!
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #54 Oktober 09, 2014, 00:32:23
edit2Rapporteer  
Hanno, Martijn, maar ook het broertje van martijn, ik wens jullie echt veel beterschap.
Echt schrikken dit. Hou je taai.
SonjaT

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #55 Oktober 09, 2014, 02:00:19
edit2Rapporteer  
Dinsdagavond was ik daar toevallig, rond 19.15 u. Ik kwam om foto's te maken van de mooie lucht. Maar er brak net een bui los en het stond vol met politiewagens met zwaailichten, heel veel mensen erbij enz. Ik heb even met een paar surfers gepraat die daar stonden, om te vragen wat er aan de hand wasj.
Woensdagavond ben ik weer naar de Maasvlakte gegaan, weer om de mooie avondlucht te fotograferen en te genieten van de kitesurfers. Het valt me altijd op dat ze, als het goed waait, zo lang blijven, zelfs tot na zonsondergang. Ik kom daar vaker om foto's te maken en maak meestal wel een praatje met een paar surfers.
Veel sterkte voor het slachtoffer en zijn familie en vrienden, ik hoop dat hij er weer snel bovenop komt.
Ik heb ook nog andere mooie plaatjes van het surfen woensdagavond, met die mooie zonsondergang, ik zal eens kijken op de site of ik die ergens kwijt kan.

Foto's verwijderd; Het hek hebben we al gezien, ze voegen verder weinig toe en het was ook voor alle betrokkenen een pittig moment. Je bent natuurlijk wel altijd welkom om foto's in de gallery te plaatsen. Ed
Eric1994

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #56 Oktober 09, 2014, 23:01:38
edit2Rapporteer  
Even een update mbt Martyn. Gisteren is martyn aan zijn rug geopereerd, er zijn 3 wervels aan elkaar gezet omdat ze gebroken waren. Zijn situatie is nu dus stabiel en er zijn op dit moment geen kritische punten. Hij heeft veel pijn aan zijn rug en is nog erg suf. Hij kan zich niets herinneren van het ongeluk.

Groet,
Eric
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #57 Oktober 09, 2014, 23:52:22
edit2Rapporteer  
Even een update mbt Martyn. Gisteren is martyn aan zijn rug geopereerd, er zijn 3 wervels aan elkaar gezet omdat ze gebroken waren. Zijn situatie is nu dus stabiel en er zijn op dit moment geen kritische punten. Hij heeft veel pijn aan zijn rug en is nog erg suf. Hij kan zich niets herinneren van het ongeluk.

Groet,
Eric

Bedankt voor de update Eric! Wens hem beterschap.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #58 Oktober 12, 2014, 11:12:39
edit2Rapporteer  
Martijn heeft een reactie geplaatst in hetzelfde topic op HL: http://hanglos.nl/news/318828/ongeluk-bij-slufter.html

Gaat duidelijk de goede kant op.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #59 Oktober 12, 2014, 13:51:34
edit2Rapporteer  
Ik heb het stukje van Martijn gelezen: een grote zucht van opluchting dat het schijnbaar beter met hem gaat ....

Ik hoop dat hij voorspoedig revalideert en niets overhoudt aan dit gruwelongeluk .....

Sterkte Martijn!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.