El Gouna, Cumbuco of Sal deze winter?

wereldreiziger25

Berichten: 8
Oktober 13, 2014, 19:51:38
edit2Rapporteer  
Wie kan ons helpen om de knoop door te hakken waar we deze winter het beste naartoe kunnen gaan.

We zijn op zoek naar een warme, windzekere locatie met zo veel mogelijk verschillende omstandigheden. Alvast bedankt!
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #1 Oktober 13, 2014, 20:30:40
edit2Rapporteer  
Ben bij  alle 3 geweest. Lees hier mijn verslagen.

Cumbuco. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=46571.0

Cabarete. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=40951.0

Sal. http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=48225.0

El-Gouna.  Kan verslag niet meer vinden. Staat wel ergens op Kitehigh.


Je vergeet nog 1 optie. Zuid Africa.

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #2 Oktober 13, 2014, 21:11:22
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik vraag om reacties inderdaad. Niet om filmpjes die diegene in elk topic, dat over een bestemming gaat waar hij geweest is, perse moet posten.

Een filmpje zegt veel meer dan een reactie is mijn mening, maar daar zijn de meningen nog al over verdeeld  loser  Grin

Maar omdat je er zo veeeeeel problemen mee heb haal ik ze wel weg voor je  loser
wereldreiziger25

Berichten: 8
Antwoord #3 Oktober 13, 2014, 21:23:51
edit2Rapporteer  
Zijn alle vakantiegangers zo die naar deze spots gaan? Want dan kunnen we beter op zoek naar een bestemming waar geen Nederlanders komen.


PS. kan iemand die filmpjes verwijderen? Ze vervuilen mijn topic.
KiteOngoing

Berichten: 307
Antwoord #4 Oktober 13, 2014, 21:42:54
edit2Rapporteer  
Dat wordt dan moeilijk.
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #5 Oktober 13, 2014, 21:45:04
edit2Rapporteer  
Zijn alle vakantiegangers zo die naar deze spots gaan? Want dan kunnen we beter op zoek naar een bestemming waar geen Nederlanders komen.


PS. kan iemand die filmpjes verwijderen? Ze vervuilen mijn topic.

Helaas vriend...Hollanders zijn net onkruid. Ze zitten overal.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #6 Oktober 13, 2014, 21:52:26
edit2Rapporteer  
inderdaad alleen de laatste tijd zitten ze veel in brasil
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA

hey pieno ouwe kiter
todo bjen ?
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #7 Oktober 13, 2014, 22:27:33
edit2Rapporteer  
Zijn alle vakantiegangers zo die naar deze spots gaan? Want dan kunnen we beter op zoek naar een bestemming waar geen Nederlanders komen.


PS. kan iemand die filmpjes verwijderen? Ze vervuilen mijn topic.

Tja wat moet ik hier nu weer mee...
wereldreiziger25

Berichten: 8
Antwoord #8 Oktober 13, 2014, 22:34:16
edit2Rapporteer  
Net even in de geschiedenis van Haring High Richardt gekeken en hij post in vrijwel elk topic wat over een vakantiebestemming gaat waar hij geweest is zijn filmpjes. Ik heb na deze twee filmpjes al genoeg gezien, laat staan dat iemand ze 30x gaat bekijken.

@Marc, waarom kunnen ze niet weg? Ze schrikken mij eerder af daar naartoe te gaan of nogmaals een vraag op kitehigh te stellen als zo'n topic blijkbaar direct weer gekaapt word.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #9 Oktober 13, 2014, 22:35:23
edit2Rapporteer  
rustig adem halen marc
geen angstaanvallen krijgen
is niks meer aan te doen
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #10 Oktober 13, 2014, 22:48:58
edit2Rapporteer  
@wereldreiziger25,
Ik zou iedereen een PM sturen, misschien krijg je een gewenst antwoord.
De titel in je topic zegt al genoeg, dit zijn alle 3 locatie's waar nu eenmaal veel Nederlanders heen gaan.
@Richard.......HOU EENS OP   schater schater
wereldreiziger25

Berichten: 8
Antwoord #11 Oktober 13, 2014, 22:54:06
edit2Rapporteer  
Ik start wel een nieuw topic, dit schiet niet op zo. Als ik perse Richard zijn filmpjes wil zien zoek ik ze zelf wel op.
Mar10e

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #12 Oktober 13, 2014, 23:06:24
edit2Rapporteer  
Je vraagt toch om reacties? Over alle genoemde locatie's is er genoeg te vinden op kitehigh...
wereldreiziger25

Berichten: 8
Antwoord #13 Oktober 13, 2014, 23:13:08
edit2Rapporteer  
Ik vraag om reacties inderdaad. Niet om filmpjes die diegene in elk topic, dat over een bestemming gaat waar hij geweest is, perse moet posten.


Maar blijkbaar is dat geaccepteerd hier, want zelfs een moderator doet er niks aan.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #14 Oktober 14, 2014, 07:12:02
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik vraag om reacties inderdaad. Niet om filmpjes die diegene in elk topic, dat over een bestemming gaat waar hij geweest is, perse moet posten.

Een filmpje zegt veel meer dan een reactie is mijn mening, maar daar zijn de meningen nog al over verdeeld  loser  Grin

Maar omdat je er zo veeeeeel problemen mee heb haal ik ze wel weg voor je  loser
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #15 Oktober 14, 2014, 07:59:32
edit2Rapporteer  
Ik heb als eerste in dit topic gereageerd op je vraag. In al mijn verslagen staat bijna alles vermeld wat een kiter van een spot wilt weten. En Nederlanders zijn nu eenmaal reizigers en ja dus je zal ze in alle uithoeken van de wereld tegen komen. Als je geen Hollanders op vakantie wilt zien dan moet je lekker in bed blijven liggen en een Kite DVD tje opzetten. En nog wat. je moet je vragen beter stellen. Wat is winter bij jou. nov-mrt of jan-feb. In nov hoef je bv niet naar Sal te gaan. en in feb niet naar Cumbuco. En in El-Gouna raak je aan de schijterij.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #16 Oktober 14, 2014, 08:11:03
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=49509.0

Je moet nou hier wezen Pino want de wereld reiziger is nog al snel op zijn teentjes getrapt en heeft een ander topic aangemaakt


Citaat
Als je geen Hollanders op vakantie wilt zien dan moet je lekker in bed blijven liggen en een Kite DVD tje opzetten.

En Zo Is Dat  ListenToMe ThumpsUp Cool Joepie YeSS Joepie

Ik heb nog wel een mooie verzamel DVD van prachtige reizen over de gehele wereld helaas wel met vervelende hollandse badtgaste en verschrikkelijke kite kings  loser Cool

Big Vin

Berichten: 282
Antwoord #17 Oktober 14, 2014, 08:59:14
edit2Rapporteer  
Welkom op dit prachtige forum  wereldreiziger!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #18 Oktober 14, 2014, 10:28:05
edit2Rapporteer  
Zijn alle vakantiegangers zo die naar deze spots gaan? Want dan kunnen we beter op zoek naar een bestemming waar geen Nederlanders komen.


PS. kan iemand die filmpjes verwijderen? Ze vervuilen mijn topic.
iemand is of met n verkeerde been uit bed gestapt of zijn gevoel voor humor verloren... daarmee vervuilt ie Kitehigh... wat nou "mijn topic"...

KH vs world farter 25, 8-0 jihaaaa!

Btw... serieus antwoord op je vraag: filippijnen!!! Hoge golven 6m+ tot rete vlakwater,  18kts tot 45kts+ elke dag wind gegarandeerd, geen westsuit nodig. Het beste backpack land van heel Asië  7100 eilande, waarvan maar 2100 bewoond en spotgoedkoop, ook met kitegear (retourvlucht Manila met 32kg gear +/- 750 euro budget voor een maand: eten drinken overnachten en binnenlands reizen 400 euro) . Heb je daar geen cumcuco of apartheid land voor maar wel de sickste condities en behulpzame filipino's en bountystranden voor... als je dat niet wilt, dan ga je toch gewoon lekker tussen al die heumeus in resorts op te touristisch uitgemolken spots met veel kaaskoppen en duitsers vertoeven (vergeet de vaseline niet, die zal je na je vriendelijke uitlatingen wel nodig hebben om het leed te verzachten )  

hierbij toe gevoegd een klein soort van verslagje:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=45578.0
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #19 Oktober 14, 2014, 18:00:05
edit2Rapporteer  
Wat zit je nou te zeiken gast ?
Als je zelf de zoekfunctie of Google gebruikt had, had je je antwoorden zelf al gevonden.
Daar staan waarschijnlijn Richard's filmpjes ook, dus had hij die ook niet meer hoeven posten...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #20 Oktober 14, 2014, 18:05:56
edit2Rapporteer  
Ergens snap ik hem wel, is het nu echt nodig dat Richard in elk topic dat over El Gouna, Cumbuco, Sal of Texel gaat zijn filmpjes moet spammen?
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #21 Oktober 14, 2014, 18:18:55
edit2Rapporteer  
Haring heeft een Dwangstoornis, je kan het hem eigenlijk niet kwalijk nemen  Grin
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #22 Oktober 14, 2014, 18:20:29
edit2Rapporteer  
Daar heb je toch Therapieën voor?
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23 Oktober 14, 2014, 20:09:59
edit2Rapporteer  
Citaat
Ergens snap ik hem wel, is het nu echt nodig dat Richard in elk topic dat over El Gouna, Cumbuco, Sal of Texel gaat zijn filmpjes moet spammen

Er staat nergens bij dat je er naar moet kijken!!!!!!  daar heb je een muis voor zodat je naar beneden kan scrollen, ik zie het probleem niet, ???? mede omdat ik ook vaak gasten spreek die er erg dankbaar voor zijn en weten wat ze te verwachten krijgen als ze op vakantie zijn  ThumpsUp


Daar heb je toch Therapieën voor?

Die Therapieen schreven juist vooor dat ik veel moet spammen op Kite High Evan  Grin en het gaat de goede kant op want ik heb al 2 filmpies van me zelf weggehaald en dat heb ik nog nooit gedaan  Grin

Komt allegaaar goed Evan,  ThumpsUp
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #24 Oktober 14, 2014, 20:23:51
edit2Rapporteer  
 loser Zijn er ook filmpje van deze locaties die mis ik een beetje nl. Wil wel een beetje indruk krijgen  schater  schater  InLove
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.