KItesurf ongeluk

~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #50 Juni 01, 2005, 15:56:54
edit2Rapporteer  
Even ter correctie... eerder vertelde ik dat er bij een school iemand een kite niet kon houden en dat deze bij iemand anders door zijn kite vloog. Ik vroeg me toen af of er geen safety was gebruikt?

Heb even wat mensen gesproken en gehoord dat er wel degelijk een safety gebruikt was, 5th element.

Bij deze dus even netjes aangevuld.

Sjors
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #51 Juni 01, 2005, 16:02:59
edit2Rapporteer  
Sjors,
Wat was dat net in die topic met harry dan??
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #52 Juni 01, 2005, 17:11:50
edit2Rapporteer  
dat was miscommunicatie.....

Niks bijzonders... is al telefonisch opgelost.

Sjors
SOUL
Gast
Antwoord #53 Juni 01, 2005, 17:17:59
edit2Rapporteer  
Wat altijd zo typisch NLs is is dat mekaar afvallen in een discussie altijd boven komt drijven.
Sommige lezen de posts niet goed of vallen over bepaalde zinnen in een post.

ER IS WEER EEN DODE BIJ HET KITEN GEVALLEN.

Dan kan je in die zin de meest uiteen lopende dingen halen maar het is WEER gebeurt.

Iedereen is het er wel over eens dat er wat moet gebeuren, maar iedereen zit te wachten dat een ander zijn nek uitsteekt.

Er is soms overmacht bij ongelukken, bij gevordede en getrainde kiters, waar het omgaat is dat er nu wel erg veel mensen aan een kite gaan hangen, en dat er een hele hoop bij zitten die niet weten waar ze mee bezig zijn.

Ik heb ook al een paar levens verspeeld met het kiten, dat ik mazzel heb gehad is puur geluk, maar ik weet (bijna) alles van en over het weer en kiten, dus ik weet mijn grenzen, en dat ik die steeds weerlegd.

Dat er ook dodelijke ongelukken met goed getrainde riders gebeurt is een feit, en dat had als je door speculeerd ook voorkomen kunnen worden, maarja zo kan je blijven speculeren.

Het gaat erom dat het nu al te druk is op een hoop spots, en dat we elke x weer zien dat er mensen tussen zitten die de verkeerde sport hebben gekozen.

Dat we zelf in moeten grijpen als we wat zien wat niet kan is onze plicht geworden, en het is je plicht om in te grijpen, dan maar ruzie.

We zijn met zijn allen op een punt gekomen dat de wat gevordede kiter moet ingrijpen als die iets ziet, neem je verantwoording.

Dat er van boven af dingen beter en strenger geregelt moeten gaan worden is noodzaak, laat je het over aan de overheid dan is het over.
100 % MEE EENS.
Harry Vogelezang
Gast
Antwoord #54 Juni 01, 2005, 17:43:06
edit2Rapporteer  
Beste Sjors,

Top!

 .^

Erik ik spreek je zaterdag gaat 25 Euro kosten!

Gr.
Harry  Kitesurfschool.nl
 .^
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #55 Juni 01, 2005, 20:38:16
edit2Rapporteer  
...hoe je het ook wendt of keert, het was weer een zwarte dag in de nog jonge kitesurfgeschiedenis...
De combinatie mooi weer en harde, vlagerige wind van afgelopen zaterdag blijkt ook niet bepaald ideaal.

Als ik het verhaal over Hindeloopen lees lijkt het welhaast alsof er een obstakel onder water is geraakt. Heb ik zelf ooit eens gehad met een jaap, goed voor 16 hechtingen, ten gevolg... Had slechter gekund.
Zou inderdaad niet in de schoenen van de instructeur willen staan.

Eenieder sterkte...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.