Mirns, wie gaat er kiten

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #7700 Oktober 02, 2010, 20:13:22
edit2Rapporteer  
Jawel, zelfde tijd, zelfde plaats Tongue
TheMatti

Berichten: 142
Antwoord #7701 Oktober 02, 2010, 20:39:34
edit2Rapporteer  
fuckinnnnnnnn ratten, hoe vroeg!!!! maar ben erbij hoor
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #7702 Oktober 02, 2010, 22:02:26
edit2Rapporteer  
awsm!!!
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #7703 Oktober 03, 2010, 00:32:14
edit2Rapporteer  
gaat straks helemaal goed komen om een uur of 9 a 10 aanwezig  YeSS YeSS YeSS
TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #7704 Oktober 03, 2010, 10:58:06
edit2Rapporteer  
gaat iedereen tegenwoordig vroeg??? komen wij wel rond de middag!!!!

tot zo
der Torch

Berichten: 488
Antwoord #7705 Oktober 03, 2010, 12:20:48
edit2Rapporteer  
jep, met 3 man op het water is wel erg fijn idd!!! beter dan met 60 man haha
job

Geen avatar

Berichten: 248
Antwoord #7706 Oktober 03, 2010, 16:42:28
edit2Rapporteer  
Zoooo, ik geef mirns nog max 1 seizoen!

Blijf vooral allemaal lekker door het natuurgebied varen!!!

Tussen de 300a400 kites was er vandaag een mevrouw die haar boekje zat te lezen.... Ohja, naast haar stond een camera gericht op het natuurgebied!
S.K

Geen avatar

Berichten: 118
Antwoord #7707 Oktober 03, 2010, 17:48:45
edit2Rapporteer  
tja waren inderdaad af en toe meer kiters in het natuurgebied dan erbuiten..
Volgens mij weet het merendeel het gewoon niet.. Althans daar ga ik maar vanuit.
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #7708 Oktober 03, 2010, 18:14:11
edit2Rapporteer  
Zoooo, ik geef mirns nog max 1 seizoen!

En ik ben na vandaag erg bang dat je gelijk gaat krijgen. Wat een drama dag zeg. Van 9 tot 11 heerlijk kunnen varen. Lekker windje en nog niet al te druk. Daarna begon de ellende. Met ZO is het al lastig wegvaren op Mirns maar als dan ook nog 80 man met hun kite op 12 uur gaan staan wachten op iets meer wind is er helemaal geen doorkomen meer aan. Als je er dan toch tussendoor probeert te slalommen krijg je ook nog eens van alles naar je hoofd geslingerd, waar ik wel niet mee bezig was, pffff..... Over de chaos op het veld en richting het natuurgebied zal ik verder maar niks zeggen. Zag nog wel een aantal locals tevergeefs een poging wagen om tientallen mensen uit de bufferzone te halen. Kansloos. Ben daarna ook snel vertrokken.

Ik verheug me op december, zonnetje, 5 boven nul, een lekkere 20 knopen uit ZW en max 20 man op het water....
henkert

Geen avatar

Berichten: 74
Antwoord #7709 Oktober 03, 2010, 19:59:38
edit2Rapporteer  
Een sfeerimpressie van vandaag:
Kitedoctor

Berichten: 89
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #7710 Oktober 03, 2010, 20:08:47
edit2Rapporteer  
Ondanks dat ik met de 12m ipv de 9m heb gevaren toch een lekkere dag gehad.
Inderdaad een hoop aso's die het natuurgebied aan het varen waren of hun kite crashten op het zwemmersstrandje. Volgens mij had Tom ook nog een akkefietje met een van die eikels... ListenToMe
Chapeau voor de mannen die nog een moedige poging deden mensen uit het natuurgebied te sturen ThumpsUp, helaas tevergeefs ThumpDown. Kunnen die mannen niet worden uitgerust met lijn-mesjes??
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #7711 Oktober 03, 2010, 20:18:45
edit2Rapporteer  
Zo wat een drukte zeg Vinni, Marvin, Hinke en Ik poging gedaan idd om iedereen eruit te krijgen en weet je wat het aller ergste eigenlijk is:

Van de 10 kiters die we weg stuurde waren zeker 7 man nederlands en die het allemaal wel effe beter wisten....
En ook echt gewoon wisten dat je er niet mag varen maar toch doen he lekker slim??? ThumpDown
Vooral met een Blauwe Best Warroo die dacht wel effe te melden tegen ons van oooh wat zeiken jullie maakt het uit en daarna lekker doorknallen lekker mongool ben je dan zeg..... en toen iedereen weg was na 5/10 min meteen weer idiooten erin voortaan maar een aantal mensen aan wijzen die iedereen er met luchtbuks uitschieten??? want lijn-mesjes helpt echt niet.... ben ik bang men vaart je liever overhoop dan dat ze omkeren en in de juiste zone gaan varen!!!!!!!

Ook ook paar van die sukkeltjes die dan zeggen jajaja ga al weg loop je terug zie je ze er weer in gaan snap je het dan echt niet of ben je gewoon echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel maar dan ook echt heeeeeeeeeeeeeel dom??


Overigens heb ik wel een fijne sessie gehad zeg Smiley haha

S.K

Geen avatar

Berichten: 118
Antwoord #7712 Oktober 03, 2010, 20:47:47
edit2Rapporteer  
Is het geen idee om palen of zo te slaan met borden erop? Als je het niet weet is er op het water niet echt een afscheiding... kan me nog wel voorstellen dat het voor veel mensen niet duidelijk is.

Even de losers daar gelaten die er moedwillig invaren..
Bummer

Berichten: 207
Antwoord #7713 Oktober 03, 2010, 20:57:05
edit2Rapporteer  
Vandaag veruit de drukste dag van het jaar op Mirns;  200+ kites.
Velen hielden zich netjes aan de kite-zone.
Ook velen die het natuurgebied in kiten en zonder probleem hun kite landen en
starten in de zwemmerszone met veel badgasten in de buurt.
Als je desbetreffende personen erop aanspreekt, vallen 2 dingen op:
- De lakse houding; ' ik weet het wel dat je hier niet mag starten maar waarom ook niet ' (vaak kiters die 1 of 2 keer per jaar naar Mirns komen)
- De ontkennende houding; ' Het ligt niet aan mij want anderen doen het ook en die moet je eerst aanspreken'  (quote; puistenbek van 16 jaar met gay-kapsel en 5 kitelessen)
Dit gedrag zien we ook bij ene niet nader te noemen politicus die maar al te graag de schuld van de vele 'problemen' in dit land bij een bepaalde groep  neerlegt.
DAMES en HEREN KITERS die vandaag lekker in het natuurgebied zaten danwel in de zwemmerszone:
De echte HUFTERS in dit land, dat zijn jullie!!!  Jankende nederlanders die denken dat ze met niks of niemand rekening hoeven te houden (vaak kunnen ze ook niet eens kiten).
Ik kijk nu al uit naar volgend weekend met dezelfde omstandigheden. Grote kans dat er een motorboot ligt bij de laatste paal van het natuurgebied met een opsporingsambtenaar erin. Dat wordt kassa!!!!!!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #7714 Oktober 03, 2010, 20:57:57
edit2Rapporteer  
Op de kant staat een groot infobord. Aan de waterkant staan nog 2 borden. Er ilgt een ballenlijn en extra boeien in het water...............
Kiters stonden vandaag bij Wiebe voor de deur tussen de kleine kleutertjes die aan het spelen waren hun vliegers te starten.
Het was echt rampzalig vandaag.
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #7715 Oktober 03, 2010, 21:01:36
edit2Rapporteer  
akkoord, eigenlijk moeten er een paar mensen in een politieauto ff aanrijden en gewoon iedereen die daar in het natuurgebied vaart bekeuren, wat een fokking tyfesvolk, martijn had wel geteld 2 uur naar een gast zitten kijken die constant in het natuurgebied was.


maar o jongens hij was vandaag zoooooo lekker.
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #7716 Oktober 03, 2010, 21:02:11
edit2Rapporteer  
Kon er helaas niet bij zijn vandaag maar als ik het zo lees heb ik ook weinig gemist , veel ergernis voorkomen in ieder geval. Weet dat het niet kan maar  mischien moet Mirns maar dicht met ZO wind. Jammer dat bepaalde lieden het toch menen te moeten verknallen voor de goedwillende meerderheid, alle berichten , borden en waarschuwingen etc.. ten spijt.

Het is natuurlijk helemaal van de gekke dat mensen ook nog een grote bek  (pimploser_kitesmiley)opzetten als ze worden gewezen op de regels ter pleke door goedwillende locals
Bummer

Berichten: 207
Antwoord #7717 Oktober 03, 2010, 21:04:36
edit2Rapporteer  
Is het geen idee om palen of zo te slaan met borden erop? Als je het niet weet is er op het water niet echt een afscheiding... kan me nog wel voorstellen dat het voor veel mensen niet duidelijk is.

Even de losers daar gelaten die er moedwillig invaren..
Ter info:
Er staat een informatiebord naast het restaurant met daarop aangegeven waar wel en niet gekite mag worden  ??
Er staan tevens 6 palen met elk een bord in het water die het begin van het natuurgebied aangeven.
dusss..........
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #7718 Oktober 03, 2010, 21:07:08
edit2Rapporteer  
Zoooo, ik geef mirns nog max 1 seizoen!

Blijf vooral allemaal lekker door het natuurgebied varen!!!

Tussen de 300a400 kites was er vandaag een mevrouw die haar boekje zat te lezen.... Ohja, naast haar stond een camera gericht op het natuurgebied!
Je heb helemaal gelijk Job het was gewoon ongeloofelijk wat een stelletje klootzakken
trouwens leuk je weer eens gesproken te hebben TOP
Ja mannen we hebben het geprobeert om ze er uit te krijgen maar het was dweilen met de kraan open meer kunnen we niet doen  :'(kun je zien dat een mens een kude dier is als er 1 gaat volgen de anderen ook gewoon rond uit K@T sorry voor het taal gebruik Angry
Maar toen ging de wind ff lekker aan en heb een heerlijke sessie gehad met de 12m zelfs nog een lekkere uitgehaakte kiteloop gesticked en het was weer super gezellig op de kant en op het water voor de geweldige sessie TOP mannen  ThumpsUp
RRA

Berichten: 148
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #7719 Oktober 03, 2010, 21:13:58
edit2Rapporteer  

DAMES en HEREN KITERS die vandaag lekker in het natuurgebied zaten danwel in de zwemmerszone:
De echte HUFTERS in dit land, dat zijn jullie!!!  Jankende nederlanders die denken dat ze met niks of niemand rekening hoeven te houden (vaak kunnen ze ook niet eens kiten).


Stevige Quote dit, maar IK BEN HET ER VOLLEDIG MEE EENS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
job

Geen avatar

Berichten: 248
Antwoord #7720 Oktober 03, 2010, 23:16:18
edit2Rapporteer  
Zoooo, ik geef mirns nog max 1 seizoen!

Blijf vooral allemaal lekker door het natuurgebied varen!!!

Tussen de 300a400 kites was er vandaag een mevrouw die haar boekje zat te lezen.... Ohja, naast haar stond een camera gericht op het natuurgebied!
Je heb helemaal gelijk Job het was gewoon ongeloofelijk wat een stelletje klootzakken
trouwens leuk je weer eens gesproken te hebben TOP
Ja mannen we hebben het geprobeert om ze er uit te krijgen maar het was dweilen met de kraan open meer kunnen we niet doen  :'(kun je zien dat een mens een kude dier is als er 1 gaat volgen de anderen ook gewoon rond uit K@T sorry voor het taal gebruik Angry
Maar toen ging de wind ff lekker aan en heb een heerlijke sessie gehad met de 12m zelfs nog een lekkere uitgehaakte kiteloop gesticked en het was weer super gezellig op de kant en op het water voor de geweldige sessie TOP mannen  ThumpsUp

Ohw, dat was ik vergeten te vertellen... Vond het wel weer super gezellig Wink. Als het straks wat kouder is en alle mooi weer kiters pleite zijn kom ik vaker naar Mirns! Was weer ouderwets gezellig op de kant!
Gehaktdag

Berichten: 549
Antwoord #7721 Oktober 03, 2010, 23:18:03
edit2Rapporteer  
Heeft er niemand een foto van die 500 kites op mirns? Ben wel eens benieuwd hoe druk het daar nou echt is Smiley
Gj

Berichten: 1472
Antwoord #7722 Oktober 03, 2010, 23:23:48
edit2Rapporteer  
morgen nog mensen?
kitepower07

Berichten: 265
Antwoord #7723 Oktober 04, 2010, 00:02:22
edit2Rapporteer  
Is het sowieso geen idee om dit met de opsporingsambtenaren te bespreken? Dit jaar is wel gebleken dat vrijwel niemand ene f#ck geeft om waarschuwingen van medekiters, het doorsnijden van lijnen en het trekken van safety's.

Enerzijds is dit , denk ik, vanuit de kitesurfers een blijk van dat we serieus bezig zijn met onze sport en de gebieden waar we dit (nog) mogen beoefenen. Anderzijds is dit vrees ik de enigste manier op dit soort mensen aan te pakken.

Zie het als te hard rijden met de auto. Iedereen doet het, vind het heerlijk, maar als iemand (politie) je erop wijst dat het eigenlijk niet mag en gevaarlijk is voor de medemens doe je het het waarschijnlijk de volgende keer net zo hard weer.  Flinke boetes daarentegen laten je wel 2x nadenken de volgende keer als je rechtervoet begint te jeuken. Tenminste dat heb ik, als arme student.

reinb

Geen avatar

Berichten: 27
Antwoord #7724 Oktober 04, 2010, 00:18:12
edit2Rapporteer  
Heeft er niemand een foto van die 500 kites op mirns? Ben wel eens benieuwd hoe druk het daar nou echt is Smiley

ja hoor: hierbij een overzichtsfoto van rond de 12:00  uur

Toch wel erg druk, honderden mtrs links en rechts voor en na de inrit van de volle parkeerplaats stonden vol.

meer foto's volgen, op rbsfoto.nl

Grtz

Rein
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.