Mirns, wie gaat er kiten

PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #7775 Oktober 05, 2010, 11:13:12
edit2Rapporteer  

Edit door mezelf

Bob heeft zijn excuses aangeboden op Hanglos. Ben van mening dat hij het echt niet wist.


[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #7776 Oktober 05, 2010, 11:19:38
edit2Rapporteer  
@ Taco, denk dat Bob de boodschap wel heeft begrepen. Laten we het wel gezellig houden en niet alle frustraties botvieren op één van de vele.....
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #7777 Oktober 05, 2010, 11:23:57
edit2Rapporteer  
Edit door mezelf

Bob heeft zijn excuses aangeboden op Hanglos. Ben van mening dat hij het echt niet wist.


Gixxer

Berichten: 392
Logs: 0 | 114 uur
Antwoord #7778 Oktober 05, 2010, 11:56:34
edit2Rapporteer  
Ik ben het wel een beetje met Brackenwood eens.
Ja hij zit hartstikke fout, maar om nu met half het forum op 1 persoon te springen heeft ook geen zin.

Het probleem is groter zie rond de 1: 59  , hij zit een stuk buiten de zone maar kijk naar al die andere die minstens 3 keer zo diep buiten de zone zitten.

We kunnen beter de energie steken in het voorkomen , voorlichten en goede voorbeeld geven.

Wellicht is het ook goed om nog eens extra op de spot info de risico's voor de personen en de spot duidelijk te maken.
Undergrounder

Berichten: 150
Antwoord #7779 Oktober 05, 2010, 12:11:20
edit2Rapporteer  
Ik ben het wel een beetje met Brackenwood eens.
Ja hij zit hartstikke fout, maar om nu met half het forum op 1 persoon te springen heeft ook geen zin.

Het probleem is groter zie rond de 1: 59  , hij zit een stuk buiten de zone maar kijk naar al die andere die minstens 3 keer zo diep buiten de zone zitten.

We kunnen beter de energie steken in het voorkomen , voorlichten en goede voorbeeld geven.

Wellicht is het ook goed om nog eens extra op de spot info de risico's voor de personen en de spot duidelijk te maken.

Helemaal mee eens, het is lekker makkelijk om op zo'n forum iemand te pakken, maar het levert niet zoveel op.
Kunnen beter ons richten op het voortaan voorkomen door betere info, handhaving door politie dat soort dingen. Vraagt wat meer moeite dan hier op zo'n forum een beetje zeiken maar het helpt wel meer.

[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #7780 Oktober 05, 2010, 12:19:11
edit2Rapporteer  
Reactie van Bob op Hanglos:

Beste medekiters,

Ik moet zeggen dat ik hier heel erg van geschrokken ben, en dit totaal niet mijn bedoeling is, en ook niet is geweest. Ik snap jullie boosheid en het is meer dan oprecht. Verder vind ik het spammen en het gebruiken van mijn mobiele nummer wel erg ver gaan. Het beste is denk ik als dit filmpje word verwijderd.

De situatie op mirns was zondag erg druk, op het moment van filmen waren er denk een stuk of 30 kiters net als ik aan de verkeerde kant van de zone. Alles word hier wel op mij gericht vind ik verder.

Ik wil het graag goedmaken met jullie, jullie moeten weten dat dit totaal niet mijn bedoeling is geweest. Ik heb zeker begrip voor de situatie en nogmaals ik snap dat jullie boos zijn, ik hoop dat we dit op een andere manier kunnen oplossen, iets meer volwassen alsjulliebliefd.

Mvg Bob


Genoeg met modder gegooid, case closed. Zoals hierboven ook al wordt gezegd: nu weer in de toekomst kijken en zoeken naar oplossingen.
Gixxer

Berichten: 392
Logs: 0 | 114 uur
Antwoord #7781 Oktober 05, 2010, 13:10:08
edit2Rapporteer  
Ik heb misschien wel een ludieke oplossing.

Als we nu de mensen die door locals in het natuurgebied worden gesnapt een soort taak straf geven ?  (ipv uitleveren aan de autoriteiten )

De straf zou kunnen zijn een hele dag met een geel hesje aan mensen wijzen op het respecteren van het natuurgebied?

Ik denk dat je daarmee wellicht ook een stukje begrip kunt kweeken.
Als ik de reactie van Bob zo lees lijkt hij mij daar wel voor in?
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #7782 Oktober 05, 2010, 13:20:20
edit2Rapporteer  
topidee  ThumpsUp  ThumpsUp
Flow-Rush

Berichten: 25
Antwoord #7783 Oktober 05, 2010, 13:28:27
edit2Rapporteer  
tjah, en wie gaat dat idee weer enforcen?
als mensen dan weigeren, staan ze in hun recht, t is niet zo dat wij enig meer recht hebben dan welke ander ook, kunnen dus ook niet iemand een straf opleggen!
En om nou met knuppels naast die lui te gaan staan lijkt me ook wel ERG fanatiek Smiley (en dan hadden we ze net zo goed meteen kunnen neerknuppelen!)

(een voorstel van hier of HL)
Een bootje met 2-3 man erin met gele hesjes leek mij een goede oplossing, ik denk dat dit veel beter preventief werkt dan achteraf maatregelen nemen.

mocht dit nog niet helpen, dan lijkt mij beboeten meer dan terecht!
Gixxer

Berichten: 392
Logs: 0 | 114 uur
Antwoord #7784 Oktober 05, 2010, 13:32:27
edit2Rapporteer  
Mee eens dat we niet kunnen dwingen maar sommige mensen die echt zonder kwade bedoelingen buiten de zone zitten willen wellicht anderen helpen dit voorkomen.

Het goede in de mens blijven zien  Wink  tussen alle slechten zitten ook goede slechten ... ThumpsUp
Flow-Rush

Berichten: 25
Antwoord #7785 Oktober 05, 2010, 13:57:59
edit2Rapporteer  
Weet ik weet ik, ben ook totaal geen pessimist wat betreft mensen Wink

alleen vaak de mensen die moedwillig buiten de zone gaan kite hebben overal Sch**t aan, en zullen ook nooit niet zulke maatregelen opvolgen denk ik dan maar weer Wink

Wel LEUK idee btw Wink
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #7786 Oktober 05, 2010, 14:00:37
edit2Rapporteer  
Als ik de windvoorspelling voor as zaterdag en zondag zie dan ben ik bang dat het een herhaling van afgelopen zondag gaat worden.
kitefreak112

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #7787 Oktober 05, 2010, 14:03:14
edit2Rapporteer  
Beste mede-kiters,

Helaas ben ik degene die erop gewezen wordt niet buiten de zone te varen, er waren nog vele andere. Ik hoop dat dit voor iedereeen een leer is voor de volgende keer. Deze ervaring was voor mij echt niet leuk, ik hoop dat andere mensen dat ook zien en willen voorkomen dat ook zij zo behandeld worden op de kitesurforums, en om hiervoor te zorgen dus de regels waarderen en volgen. Ik hoop dat we hier echt allemaal van leren, helaas ben ik degene die gepakt word maar het zij zo. We houden allemaal van de sport en om dit te kunnen blijven doen MOETEN we de regels volgen.
Ik respecteer dus echt de boosheid, want dat komt dus echt uit liefde voor de sport, iedereen wil de spots zo graag behouden..

DAMES EN HEREN, het spijt me echt ik meen het, maar ik hoop dat we ervan geleerd hebben en nu dus weer naar voren kunnen kijken.

Met vriendelijke groeten, Bob
Flow-Rush

Berichten: 25
Antwoord #7788 Oktober 05, 2010, 14:05:20
edit2Rapporteer  
mooie dag dus om wat ideetjes uit te testen!

is het niet een idee om op 3 meter hoogte een grote staaldraad te spannen?
Gixxer

Berichten: 392
Logs: 0 | 114 uur
Antwoord #7789 Oktober 05, 2010, 14:08:07
edit2Rapporteer  
Bob,

Top dat je de moed hebt om een bericht te plaatsen.
Laten we met z'n allen zand er over doen.

Doe je mee aan eventuele acties om de spot veilig en open te houden ?
Zou leuk zijn om met zijn alle de schouders er onder te zetten.
Vliegenaar

Geen avatar

Berichten: 216
Antwoord #7790 Oktober 05, 2010, 14:15:45
edit2Rapporteer  
Iemand het water insturen met een Taser!!
Als er 10000 volt door je lijf gaat dan leer je het wel af!!!
kitefreak112

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #7791 Oktober 05, 2010, 14:20:16
edit2Rapporteer  
Ik ben bereid mee te doen met acties om de spot open te houden, zou alleen niet zo goed weten hoe. En ik kan niet naar de spot omdat het heel ver is, dus ik kan er ook niet zomaar heen. Groeten
Sebbi

Geen avatar

Berichten: 28
Antwoord #7792 Oktober 05, 2010, 14:51:24
edit2Rapporteer  
Wie gaat woensdag ochtend richting oostvoorne??

Zou graag met iemand mee rijden, zelf geen vervoer.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #7793 Oktober 05, 2010, 14:58:08
edit2Rapporteer  
Citaat
Als ik de windvoorspelling voor as zaterdag en zondag zie dan ben ik bang dat het een herhaling van afgelopen zondag gaat worden

Ga je mee shoppen ????  Grin dan ben ik de BOB  ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #7794 Oktober 05, 2010, 16:45:45
edit2Rapporteer  
BTW heeft iemand nog info over die gozer die z'n been had gebroken / afgvoerd werd met de ambulance?
zarda

Berichten: 246
Antwoord #7795 Oktober 05, 2010, 16:55:09
edit2Rapporteer  
BTW heeft iemand nog info over die gozer die z'n been had gebroken / afgvoerd werd met de ambulance?

Die heeft zijn been zwaar gekneusd en loopt op krukken voor een week of 2. Waarschijnlijk tot komend weekend Wink
Sjoerd
Geelco

Berichten: 202
Antwoord #7796 Oktober 05, 2010, 17:24:38
edit2Rapporteer  
watskeburt dan?
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #7797 Oktober 05, 2010, 18:31:10
edit2Rapporteer  
Citaat
Als ik de windvoorspelling voor as zaterdag en zondag zie dan ben ik bang dat het een herhaling van afgelopen zondag gaat worden

Ga je mee shoppen ????  Grin dan ben ik de BOB  ThumpsUp

Gewoon maar weer op Wijk Ries??
marving60

Berichten: 256
Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #7798 Oktober 05, 2010, 18:45:35
edit2Rapporteer  
Komend weekend wil ik weer die kant op komen..... alleen moet ik m'n best doen om kim mee te krijgen.

Idefix... zeg eens wat liefs zodat ze meegaat Wink
Swiftenaar

Berichten: 189
Antwoord #7799 Oktober 05, 2010, 18:52:56
edit2Rapporteer  
wil kim niet mee? wat is dat nou weer voor iets dan! ze ging zo goed op workum!

komend weekend als t waait weer van de party! word zowiezo weer gezellig!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.