bericht voor beginners

Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #25 Mei 13, 2007, 00:55:51
edit2Rapporteer  
Harry is zo te lezen ONVERANTWOORDELIJK bezig.
sorry gast, maar nou niet echt bepaald goede reclame voor je school.
Geef goede lessen, zo heb je goede mond-op-mond reclame..!
c0g

Geen avatar

Berichten: 157
Antwoord #26 Mei 13, 2007, 02:07:55
edit2Rapporteer  
Ik zou Harry niet graag mond op mond reclame geven Grin
~Sjors RE-CO2

Berichten: 1376
Antwoord #27 Mei 13, 2007, 02:30:42
edit2Rapporteer  
Gasten leren jullie nou nooit.... elk jaar als de lessen booming worden is het hier dezelfde discussie.....

Als je wat tegen Harry of andere instructeurs hebt spreek hem dan eens aan op het strand! Lekker makkelijk hier en dan moet hij hier zich weer komen verdedigen.

Als je iemand ziet klootzakken of instructeurs onverantwoordelijk ziet doen zeg er dan gewoon wat van of houdt je kop!

Sjors
Tibbe

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #28 Mei 13, 2007, 02:35:12
edit2Rapporteer  
Ha Diederik,

Ten eerste, je was zelf ook aan het kiten. Hoezo is dat dan wel verantwoord en hebben 'beginners' niet het recht om dan het water op te gaan en jij wel? Schijnbaar kan er verantwoord gekite woorden met harde wind, aangezien jij er ook stond.

De twee mensen die les hadden waren geen 'beginners', maar ervaren watersporters die net als jij graag met harde wind willen kiten.

De procedure met harde wind is ook dat er gekeken wordt naar wat voor mensen op een verantwoorde manier het water op kunnen. Geen lichte mensen en beginners, die worden afgebeld, maar mensen met ervaring die al eerder gekite hebben en die akkoord gaan met de omstandigheden hebben uiteraard recht op een les. Want denk niet alleen vanuit de school, de mensen willen ook graag het water op, zij willen kiten en zijn niet bang voor een stootje. In overleg krijgen zij die kans dan ook, al gunnen mensen als jij ze dat niet.

Citaat: 'Met een bow geen probleem'. Onzin natuurlijk, met elke kite kan het met die omstandigheden goed misgaan":
De bowkite die gebruikt wordt is geschikt voor dit soort dagen. Jammer dat jou kennis niet verder gaat dan je eigen kite; de Boxer depowered volledig wanneer je de bar loslaat. Mensen die les nemen krijgen dit dan ook meerdere malen te horen: wanneer je geen controle meer hebt, laat de bar los. Uit ervaring is gebleken dat dit werkt en het kiten en lesgeven daardoor zo veilig is geworden dat ook met dit soort dagen les gegeven kan worden. Fijn voor de school, maar zeker ook voor de mensen, want die willen nogmaals ook graag het water op met dit soort wind.

Jammer dat mensen als jij dit soort mensen alleen maar ontmoedigd om met de sport bezig te gaan, helaas als er teveel naar mensen als jij geluisterd wordt hebben we straks alleen nog maar angsthazen op het water ("Een beetje kitesurfschool leert beginnende surfers niet boven de 20 knopen het water op te gaan") en verliest een extreme sport al snel haar extreme karakter en blijven de laffe nichten over. Een beetje kitesurfschool leert mensen hoe ze ook met meer dan 20 knopen verantwoord, veilig en goed kunnen kiten!!

Misschien kan je 'beginners' voortaan een beetje stimuleren, in plaats van je op een negatieve, ongeinformeerde manier met anderen te bemoeien. Een berichtje posten vanachter je pc'tje is heel makkelijk, maar je had ook even de discussie aan kunnen gaan! Of in ieder geval even kunnen vragen, hoe en wat, niet te snel conclusies trekken! Het zou zowieso schelen als mensen met kritiek gewoon naar de persoon toe stappen en face to face even bespreken hoe de situatie opgelost kan worden, of in ieder geval eerst wat informatie inwinnen. Jammer dat mensen als jij hun frustraties mee naar huis nemen en pas 's avonds achter de computer op allerlei forums opgeblazen verhalen gaan zitten posten.

Heb je ooit een windsurfer horen klagen dat de wind te hard was en de golven te hoog? Een golfsurfer klaagt toch ook niet dat de golven te hoog zijn? De meeste kiters staan bekend als gasten die niet bang zijn om te beulen, ook met harde wind. Dat gemekker van gasten als jij, dat zet de sport pas in een kwaad daglicht!

"Dus wees slim en neem les bij een school met verantwoordelijkheidsgevoel!"???

Wees slim en neem les bij kitesurfschool.nl, dan kite jij straks een stuk radicaler dan Diederik!!

 loser loser loser
Harry V.

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #29 Mei 13, 2007, 02:46:48
edit2Rapporteer  
Hi,

Weer de zelfde gezeik als elke jaar een paar mensen die Harry(Ik) niet zo leuk vinden en graag ......op internet.

Ik ben blij dat jij een van mijn instructeurs gisteren heb aangesproken maar laat de lessen aan ons over en ga mensen aan de kant helpen er zijn genoeg die hulp kunnen krijgen en echt gevaarlijk bezig zijn .

Als ik “allen” voor het geld zou doen dan had ik de lessen van vandaag(zondag) doorlaten gaan 28 mensen en niet van gisteren 3x windsurfers die graag voor de derde keer wilden proberen|.

Mesjes van vorig jaar had de arm uit de kom en is door ons goed geholpen dat kan jij aan de ouders ook vragen. ("dat kan helaas")

Over de les (vorig jaar?)die niet goed was.....dat geloof niks van ...ik spreek na de les iedereen uit heb jij vragen of problemen dat ZEG DAN..niet een jaar later COLLEGA!
Ik sta 100% achter mijn lessen en mijn instructeurs + ik ben altijd aanwezig bij de lessen om te kijken dat alles goed verloop dus van hier boven geloof er niks van.

Eind
Ciao
Harry Vogelezang
Ps: ga pizza eten!!!


Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #30 Mei 13, 2007, 03:44:17
edit2Rapporteer  
beste harry,
het klopt inderdaad dat jullie het meisje SUPER hebben geholpen, ben ik helemaal met u eens........
maar wat ik minder vind is dat ik bij een beginnerscurcus de basis dingen graag wil leren zoals landen en opstijgen en niet dat ik na een paar dagen wanneer ik me zelf dit aanleer met hulp van andere dat ik erachter kom dat ik dit eigenlijk had moeten weten na uw cursus.......
ook kan u er natuurlijk niks aan doen van dat geval met dat meisje maar het valt me wel tegen dat ons niet is uitgelegd hoe je moet remmen en tegelijker tijd dat je surft op de omgeving moet letten.....
dus eigenlijk heb ik bij jullie zowat de helft geleerd van wat ik ZOU moeten leren.....
o ja natuurlijk heb ik persoonlijk niks tegen u dat is onzin maar ik vind het wel jammer dat ik kitesurfers zie kiten tijdens een onweersbui die boven ons hangt waarna er een instructeur van uw school ook nog in het water stond, niet echt het goede voorbeeld.
het klopt dat ik niks aangegeven heb tegen u over deze dingen dit komt omdat ik die dag echt dacht dat ik veel geleerd had maar laterna toen ik zelf begon bleken er toch dingen te zijn die ik nog had moeten leren.
o ja de instructeur van mij zei zelf dat de kite te groot was want ik vroeg na de les nog aan hem of ik me dit moest voorstellen van kitesurfen en toen zei hij dat het nu wel heel hard ging en dat er geen kleinere maat was.

ik heb geen zin in ruzie met een collega want dit vind ik erg zonde, maar ik wil wel even terugkomen op mijn ervaring bij de cursus.

m.v.g. joy
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #31 Mei 13, 2007, 03:59:16
edit2Rapporteer  
Ha Diederik,

Ten eerste, je was zelf ook aan het kiten. Hoezo is dat dan wel verantwoord en hebben 'beginners' niet het recht om dan het water op te gaan en jij wel? Schijnbaar kan er verantwoord gekite woorden met harde wind, aangezien jij er ook stond.

De twee mensen die les hadden waren geen 'beginners', maar ervaren watersporters die net als jij graag met harde wind willen kiten.

De procedure met harde wind is ook dat er gekeken wordt naar wat voor mensen op een verantwoorde manier het water op kunnen. Geen lichte mensen en beginners, die worden afgebeld, maar mensen met ervaring die al eerder gekite hebben en die akkoord gaan met de omstandigheden hebben uiteraard recht op een les. Want denk niet alleen vanuit de school, de mensen willen ook graag het water op, zij willen kiten en zijn niet bang voor een stootje. In overleg krijgen zij die kans dan ook, al gunnen mensen als jij ze dat niet.

Citaat: 'Met een bow geen probleem'. Onzin natuurlijk, met elke kite kan het met die omstandigheden goed misgaan":
De bowkite die gebruikt wordt is geschikt voor dit soort dagen. Jammer dat jou kennis niet verder gaat dan je eigen kite; de Boxer depowered volledig wanneer je de bar loslaat. Mensen die les nemen krijgen dit dan ook meerdere malen te horen: wanneer je geen controle meer hebt, laat de bar los. Uit ervaring is gebleken dat dit werkt en het kiten en lesgeven daardoor zo veilig is geworden dat ook met dit soort dagen les gegeven kan worden. Fijn voor de school, maar zeker ook voor de mensen, want die willen nogmaals ook graag het water op met dit soort wind.

Jammer dat mensen als jij dit soort mensen alleen maar ontmoedigd om met de sport bezig te gaan, helaas als er teveel naar mensen als jij geluisterd wordt hebben we straks alleen nog maar angsthazen op het water ("Een beetje kitesurfschool leert beginnende surfers niet boven de 20 knopen het water op te gaan") en verliest een extreme sport al snel haar extreme karakter en blijven de laffe nichten over. Een beetje kitesurfschool leert mensen hoe ze ook met meer dan 20 knopen verantwoord, veilig en goed kunnen kiten!!

Misschien kan je 'beginners' voortaan een beetje stimuleren, in plaats van je op een negatieve, ongeinformeerde manier met anderen te bemoeien. Een berichtje posten vanachter je pc'tje is heel makkelijk, maar je had ook even de discussie aan kunnen gaan! Of in ieder geval even kunnen vragen, hoe en wat, niet te snel conclusies trekken! Het zou zowieso schelen als mensen met kritiek gewoon naar de persoon toe stappen en face to face even bespreken hoe de situatie opgelost kan worden, of in ieder geval eerst wat informatie inwinnen. Jammer dat mensen als jij hun frustraties mee naar huis nemen en pas 's avonds achter de computer op allerlei forums opgeblazen verhalen gaan zitten posten.

Heb je ooit een windsurfer horen klagen dat de wind te hard was en de golven te hoog? Een golfsurfer klaagt toch ook niet dat de golven te hoog zijn? De meeste kiters staan bekend als gasten die niet bang zijn om te beulen, ook met harde wind. Dat gemekker van gasten als jij, dat zet de sport pas in een kwaad daglicht!

"Dus wees slim en neem les bij een school met verantwoordelijkheidsgevoel!"???

Wees slim en neem les bij kitesurfschool.nl, dan kite jij straks een stuk radicaler dan Diederik!!

 loser loser loser
ik zie 'n heel lang verkoop verhaal!!!
het is gewoon iets heel anders om als ervare kiter met 30k op het water te staan of als beginner!
boxer is top maar mensen die nog les hebben zijn met zo veel dingen bezig en dan je bar los laten kan verwarrend zijn!
ik zou het niemand aan willen raden om met zo'n harde wind te gaan lessen!
en ik begrijp dat mensen het zelf willen MAAR het is aan 'n kiteschool om dat soort mensen tegen zich zelf in bescherming te nemen!!!
en om nou te zeggen dat ze al ervaring hadden,tja waarschijnlijk niet heel veel anders hadden ze geen les genomen!
diederik

Berichten: 908
Antwoord #32 Mei 13, 2007, 05:01:23
edit2Rapporteer  
Ha Diederik,

Ten eerste, je was zelf ook aan het kiten. Hoezo is dat dan wel verantwoord en hebben 'beginners' niet het recht om dan het water op te gaan en jij wel? Schijnbaar kan er verantwoord gekite woorden met harde wind, aangezien jij er ook stond.

De twee mensen die les hadden waren geen 'beginners', maar ervaren watersporters die net als jij graag met harde wind willen kiten.

De procedure met harde wind is ook dat er gekeken wordt naar wat voor mensen op een verantwoorde manier het water op kunnen. Geen lichte mensen en beginners, die worden afgebeld, maar mensen met ervaring die al eerder gekite hebben en die akkoord gaan met de omstandigheden hebben uiteraard recht op een les. Want denk niet alleen vanuit de school, de mensen willen ook graag het water op, zij willen kiten en zijn niet bang voor een stootje. In overleg krijgen zij die kans dan ook, al gunnen mensen als jij ze dat niet.

Citaat: 'Met een bow geen probleem'. Onzin natuurlijk, met elke kite kan het met die omstandigheden goed misgaan":
De bowkite die gebruikt wordt is geschikt voor dit soort dagen. Jammer dat jou kennis niet verder gaat dan je eigen kite; de Boxer depowered volledig wanneer je de bar loslaat. Mensen die les nemen krijgen dit dan ook meerdere malen te horen: wanneer je geen controle meer hebt, laat de bar los. Uit ervaring is gebleken dat dit werkt en het kiten en lesgeven daardoor zo veilig is geworden dat ook met dit soort dagen les gegeven kan worden. Fijn voor de school, maar zeker ook voor de mensen, want die willen nogmaals ook graag het water op met dit soort wind.

Jammer dat mensen als jij dit soort mensen alleen maar ontmoedigd om met de sport bezig te gaan, helaas als er teveel naar mensen als jij geluisterd wordt hebben we straks alleen nog maar angsthazen op het water ("Een beetje kitesurfschool leert beginnende surfers niet boven de 20 knopen het water op te gaan") en verliest een extreme sport al snel haar extreme karakter en blijven de laffe nichten over. Een beetje kitesurfschool leert mensen hoe ze ook met meer dan 20 knopen verantwoord, veilig en goed kunnen kiten!!

Misschien kan je 'beginners' voortaan een beetje stimuleren, in plaats van je op een negatieve, ongeinformeerde manier met anderen te bemoeien. Een berichtje posten vanachter je pc'tje is heel makkelijk, maar je had ook even de discussie aan kunnen gaan! Of in ieder geval even kunnen vragen, hoe en wat, niet te snel conclusies trekken! Het zou zowieso schelen als mensen met kritiek gewoon naar de persoon toe stappen en face to face even bespreken hoe de situatie opgelost kan worden, of in ieder geval eerst wat informatie inwinnen. Jammer dat mensen als jij hun frustraties mee naar huis nemen en pas 's avonds achter de computer op allerlei forums opgeblazen verhalen gaan zitten posten.

Heb je ooit een windsurfer horen klagen dat de wind te hard was en de golven te hoog? Een golfsurfer klaagt toch ook niet dat de golven te hoog zijn? De meeste kiters staan bekend als gasten die niet bang zijn om te beulen, ook met harde wind. Dat gemekker van gasten als jij, dat zet de sport pas in een kwaad daglicht!

"Dus wees slim en neem les bij een school met verantwoordelijkheidsgevoel!"???

Wees slim en neem les bij kitesurfschool.nl, dan kite jij straks een stuk radicaler dan Diederik!!

 loser loser loser

Poeeee wat een lang verhaal, wat wordt je toch persoonlijk en wat voel jij je aangevallen zeg...en volgens mij terrecht! Laat je niet zo opfokken en bljif vooral relax, op die manier laat je je nogal kennen gast!

En ja ik was aan het kiten (doe dat al 5 jaar en ben het beginnersstadium dan ook voorbij) Daarbij komt dat ik je persoonlijk heb aangesproken. En ja hoor je hebt gelijk...door les te geven in +30 knp gaan mensen echt beter kiten hehehhe laat me niet lachen en je vergeet dat er altijd een lijntje kan breken (ook bij een boxer) en dan wil je niet weten wat er in die omstandigheden gebeurt!!!Aan jou de taak mensen te beschermen voor hun eigen fanatisme (hoe graag ze ook het water op gaan), die gasten waren trouwens echt NIET gevorderd, ze kwamen nog niet eens op hun plank!!!maar ik geef je gewoon gelijk ik zou ook windsurfen vergelijken met kitesurfen en als ik zou gaan bergbeklimmen zou ik ook beginnen met de Mont Blanc hehehe...ik wordt een beetje angstig van je hahahaha!!!
Kiter Joost

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #33 Mei 13, 2007, 05:22:41
edit2Rapporteer  
Hi,

Weer de zelfde gezeik als elke jaar een paar mensen die Harry(Ik) niet zo leuk vinden en graag ......op internet.

Ik ben blij dat jij een van mijn instructeurs gisteren heb aangesproken maar laat de lessen aan ons over en ga mensen aan

de kant helpen er zijn genoeg die hulp kunnen krijgen en echt gevaarlijk bezig zijn .

Als ik “allen” voor het geld zou doen dan had ik de lessen van vandaag(zondag) doorlaten gaan 28 mensen en niet van gisteren 3x windsurfers die graag voor de derde keer wilden proberen|.

Mesjes van vorig jaar had de arm uit de kom en is door ons goed geholpen dat kan jij aan de ouders ook vragen. ("dat kan helaas")

Over de les (vorig jaar?)die niet goed was.....dat geloof niks van ...ik spreek na de les iedereen uit heb jij vragen of problemen dat ZEG DAN..niet een jaar later COLLEGA!
Ik sta 100% achter mijn lessen en mijn instructeurs + ik ben altijd aanwezig bij de lessen om te kijken dat alles goed verloop dus van hier boven geloof er niks van.

Eind
Ciao
Harry Vogelezang
Ps: ga pizza eten!!!




Als je dit bericht een beetje leesbaarder had geschreven had je je misschien nog uit de ellende gewerkt;)
Geen

Berichten: 559
Antwoord #34 Mei 13, 2007, 05:31:20
edit2Rapporteer  
Damnn.. dude's war gaat t nou helemaal over, doe gewoon chill en ga WOUZEN ofso,
nja zeg wtf...hou t rustug

oiii
kitesurfer2000

Berichten: 29
Antwoord #35 Mei 13, 2007, 08:53:20
edit2Rapporteer  
doe er je voordeel mee.... http://www.loi.nl/Themes/Taalvaardigheid/index.htm
big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #36 Mei 13, 2007, 15:44:58
edit2Rapporteer  
Een beetje kitesurfschool leert mensen hoe ze ook met meer dan 20 knopen verantwoord, veilig en goed kunnen kiten!!
ik heb les gehad met 20 a 22 knopen in spanje opzig geen probleem wind was namenlijk heerlijk stabiel.

geen 'beginners', maar ervaren watersporters
als je daarmee ervaren kites bedoelt waarom hadden die geen eigen kite?

de site waar je hier op loopt te posten heeft dit op de site staan: "neem les tot windkracht 6" en "of bij kans op windstoten" en ik kan me hier 100% bij aansluiten!!! met WINDVLAGEN zeker niet lessen dat is alleen maar oveleven i.p.v. lessen!!!

http://www.kitehigh.nl/kitesurfles.php

LEAF

Berichten: 826
Antwoord #37 Mei 13, 2007, 16:31:15
edit2Rapporteer  
Gister les gegeven nou dan spoor je dus echt niet als kitesurfschool en wil je kennelijk je naam en de sport naar de klote helpen!!!  ThumpDown
chico

Berichten: 1112
Antwoord #38 Mei 13, 2007, 18:24:40
edit2Rapporteer  
Ik vraag me af. Hadden de cursisten een helmpje op? Misschien een crashvestje aan! Als de kiteschool bezorgd is om de veiligheid van de cursisten hadden ze die gear wel mogen leveren. Maar ja dat kost ping ping. Volgens mij is was het complete waanzin om gisteren les te geven, ook al sta je met een 7 mtr bow. Die heb ik ook toevallig en als je flink stuurt, zoals een beginner kan doen. Dan kan je aardige smakkers maken. Zou ik als intructeur/kiteschool eigenaar niet op m'n geweten willen hebben. Toevallig gisteren niet gekite maar m'n nieuwe speeltje een gepimpte Ducatie S4R met bijna 140 pk gekocht en gereden. Ook zo'n echte beginners bike. Zie ik hier nou een parallel met Kiten!
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #39 Mei 13, 2007, 19:09:14
edit2Rapporteer  
een gepimpte Ducatie S4R met bijna 140 pk gekocht en gereden.
(tong_kitesmiley) ThumpsUp (geschokt_kitesmiley)
Derpertje

Berichten: 318
Antwoord #40 Mei 13, 2007, 19:14:58
edit2Rapporteer  
Hahahaha wat kunnen we elkaar toch allemaal lekker zwart maken.....
Ala ik dit zo allemaal lees dan kan ik eruit opmaken dat er gister met de cursisten niks is gebeurt en dat er dus in mijn ogen verantwoord les is gegeven. En idd er kan altijd een lijntje breken maar als we daar dus altijd maar vanuit gaan dan kunnen we beter op de kant blijven staan dan plezier hebben op het water.
Naar mijn mening hebben Harry en de instructeurs het goed gedaan door de eerst de juiste mensen af te bellen en de mensen die dus wel de omstandigheden aan konden gewoon te laten komen om ze te laten proeven hoe het is om met harde wind te gaan kiten.
Eigenlijk is het allemaal heel verantwoord puur vanwege het feit dat mensen dus les krijgen met een instructeur in harde wind en dus niet zelf gaan lopen oefenen in harde wind zoals zoveel mensen dat dus doen.......

Harry en Tibbe toppie gedaan hoor !!!!!
chico

Berichten: 1112
Antwoord #41 Mei 13, 2007, 19:18:51
edit2Rapporteer  
@ loepie de leeuw. Het was gisterenavond laat en het moet natuurlijk Ducati zijn. Ik weet niet of je een liefhebber bent maar he,.....zo'n Monster, daar kunnen ze gerust woest monster van maken. Wreed gewoon. En dan die open Termigioni uitlaten. Muziek is het.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #42 Mei 13, 2007, 19:22:24
edit2Rapporteer  
@ chico, er is idd geen mooier geluid dan de klappen van een Duc.
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #43 Mei 13, 2007, 19:24:38
edit2Rapporteer  
Ach hou me maar vast aaan de oude windtabel van Slingshot
Boven de 30 knopen stoppen als je nog niet langer als een jaar vaart.

hadden we het nu over lessen en beginners? schater
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #44 Mei 13, 2007, 21:19:41
edit2Rapporteer  
Ik denk dat je als beginner/lichtgevorderde ZELF in de loop van de tijd je grenzen gaat opzoeken. Je moet altijd zo verstandig zijn (en ik denk dus ook als school) om veiligheid boven alles te stellen en de risico;s zoveel mogelijk te beperken. Dus dan zal je er snel voor kiezen niet te gaan varen met veel wind en windstoten.

Als je meer ervaring hebt opgebouwd kan je steeds een stapje verder gaan en zal je op een gegeven moment ook veilig kunnen kiten met harde wind en windstoten.

Ik heb vorig jaar ook een keer op het Autostrand gestaan...met veel wind....met 2 man mn 9m2 opgelaten..en toen meteen weer rustig neer...want ik kon hem niet houden. Prima beslissing! Achteraf was het zo'n 27 knopen.
Afgelopen vrijdag...was ook veel wind..ik meette tussen 24-28 knopen. Maar had nu meer ervaring en een 8m2 en kon nu wel het water op. Door de tijd leer je.

Het is dus in mijn ogen alleen aan de kiter zelf (en niet aan een instructeur, andere kiters of richtlijnen) om te leren (en ervaren of het kan) varen met veel wind en windstoten.
Tot die tijd: SAFETY FIRST!! Dus niet gaan als er waarschuwingen voor de wind zijn uitgegaan.
Mini_Arno

Berichten: 26
Antwoord #45 Mei 13, 2007, 23:24:00
edit2Rapporteer  
Hahahaha wat kunnen we elkaar toch allemaal lekker zwart maken.....
Ala ik dit zo allemaal lees dan kan ik eruit opmaken dat er gister met de cursisten niks is gebeurt en dat er dus in mijn ogen verantwoord les is gegeven. En idd er kan altijd een lijntje breken maar als we daar dus altijd maar vanuit gaan dan kunnen we beter op de kant blijven staan dan plezier hebben op het water.
Naar mijn mening hebben Harry en de instructeurs het goed gedaan door de eerst de juiste mensen af te bellen en de mensen die dus wel de omstandigheden aan konden gewoon te laten komen om ze te laten proeven hoe het is om met harde wind te gaan kiten.
Eigenlijk is het allemaal heel verantwoord puur vanwege het feit dat mensen dus les krijgen met een instructeur in harde wind en dus niet zelf gaan lopen oefenen in harde wind zoals zoveel mensen dat dus doen.......

Harry en Tibbe toppie gedaan hoor !!!!!

Amen!!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #46 Mei 14, 2007, 00:02:48
edit2Rapporteer  
Hahahaha wat kunnen we elkaar toch allemaal lekker zwart maken.....
Ala ik dit zo allemaal lees dan kan ik eruit opmaken dat er gister met de cursisten niks is gebeurt en dat er dus in mijn ogen verantwoord les is gegeven. En idd er kan altijd een lijntje breken maar als we daar dus altijd maar vanuit gaan dan kunnen we beter op de kant blijven staan dan plezier hebben op het water.
Naar mijn mening hebben Harry en de instructeurs het goed gedaan door de eerst de juiste mensen af te bellen en de mensen die dus wel de omstandigheden aan konden gewoon te laten komen om ze te laten proeven hoe het is om met harde wind te gaan kiten.
Eigenlijk is het allemaal heel verantwoord puur vanwege het feit dat mensen dus les krijgen met een instructeur in harde wind en dus niet zelf gaan lopen oefenen in harde wind zoals zoveel mensen dat dus doen.......

Harry en Tibbe toppie gedaan hoor !!!!!

Inderdaad  ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #47 Mei 14, 2007, 00:04:22
edit2Rapporteer  
Offtopic! Edit: Arjan.
~Arjan
Founding Father

Berichten: 1841
Antwoord #48 Mei 14, 2007, 03:46:38
edit2Rapporteer  
Bedankt voor het bericht en de reacties. ThumpsUp Het punt is gemaakt en de reacties spreken voor zich. Voor door KiteHigh opgestelde achtergrondinformatie waar wij als kiteboarders achter staan verwijs ik naar deze pagina: http://www.kitehigh.nl/kitesurfles.php#verantwoordkiteles.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.