After the Exam!

Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #50 Januari 31, 2008, 06:05:38
edit2Rapporteer  
De 10e van juni zal een beetje laat worden voor de examen mensen die krijgen een dag of 1/2 later de uitslag.. Dan zou het denk ik het het beste zijn als we met een groep na de herexamens gaan.. Wat denken jullie ervan?

Groet Gerben!
Emma

Berichten: 624
Antwoord #51 Januari 31, 2008, 06:11:31
edit2Rapporteer  
Lijkt mij ook wel heel leuk om weer op kitevakantie te gaan (was vorig jaar ook mee met Egypte) Mijn toetsweek is 11 juni afgelopen, dus in principe kan ik vanaf dan, kan ik alleen geen herkansing doen, maar dat overleef ik wel. 'T werkt denk ik gewoon het beste om een vakantie uit te zoeken, (of twee ofzo) en dan met prijs erbij te zetten. Ik ga zelf ook nog wel even zoeken Smiley Komen er vanzelf wel mensen die mee willen zou ik zo denken.
Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #52 Januari 31, 2008, 06:51:11
edit2Rapporteer  
Is misschien wel een goed idee jah  ThumpsUp even wat linkjes plaatsen om een indruk te krijgen van de prijzen voor 8 dagen Egypte.. Lijkt me dat we het beste naar El Gouna kunnen kijken.. Is volgens mij ook de meest windzekere spot in Egypte. Ik hoop dat we een groepje bij elkaar kunnen krijgen!

Gr Gerben!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #53 Januari 31, 2008, 21:32:53
edit2Rapporteer  
De 10e van juni zal een beetje laat worden voor de examen mensen die krijgen een dag of 1/2 later de uitslag.. Dan zou het denk ik het het beste zijn als we met een groep na de herexamens gaan.. Wat denken jullie ervan?

Groet Gerben!

Jup vind ik ook...na de herexamens want ik denk dat ik die wel nodig ga hebben. Heb er enorm veel zin in!
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #54 Februari 05, 2008, 22:24:18
edit2Rapporteer  
Gasten,

Even gemaild met Happy Sport, en die bieden dit aan:

El Gouna, vertrek 17 juni, 8 dagen
Rihana Inn Hotel studio, vlucht, tax, verblijf op basis van all inclusive 541€ pp
 
El Gouna, vertrek 14 juni, 8 dagen
Rihana Inn Hotel studio, vlucht, tax, verblijf op basis van all inclusive 561€ pp
 
Laat ff weten wat jullie ervan vinden, want persoonlijk boek ik het liefst zo snel mogelijk  Joepie
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #55 Februari 05, 2008, 22:27:39
edit2Rapporteer  
-
daan

Berichten: 426
Antwoord #56 Februari 06, 2008, 02:14:10
edit2Rapporteer  
kan nog wel goedkoper;) alleen niet all inclusive
Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #57 Maart 06, 2008, 07:02:55
edit2Rapporteer  
Ik wil dit topic toch nog weer even nieuw leven in blazen  Tongue Ik heb mijn einde jaars planning binnen en in het slechste geval zijn de meeste toch tot eind juni bezig met slagen mocht het van een herexamen afhangen (of je wil gewoon een cijfer ophalen voor een lotingsstudie)l dus een reisje voor de schoolmensen/examen mensen zit er toch pas in tegen het einde van juni het begin van juli!

Ik zou nu wel eens echt willen weten welke mensen echt geïnteresseerd zijn, natuurlijk ook de mensen die niet met examens zitten, maar wel mee willen.. Het zou dan misschien ook handig zijn dat we via msn het een andere proberen te regelen, omdat dat wat makkelijker praat dan op zo'n forum.

Opzich denk ik dat El Gouna en Hurghada qua wind het meest zeker zijn en als ik moest kiezen tussen die 2 zou ik persoonlijk voor Hugharda gaan. Goede voorzieningen daar bij Colona Watersports, mooi zandbank voor voor de kust en ook nog eens uitgaans mogelijk heden voor de the party animals onder ons.

Ik hoop dat we een clubje bij elkaar kunnen krijgen!

Gr Gerben  Smiley
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #58 Maart 06, 2008, 16:56:03
edit2Rapporteer  
Als de prijzen tegen die tijd weer zo laag zijn als vorig jaar ben ik er ook weer bij!  Cool

Gerben_P; Waarom wil je graag naar Hurghada? El Gouna is zeker net zo leuk, heb je precies dezelfde voorzieningen als jij omschrijft bij Colona Watesports. Partyen is zeker leuk en hebben we vorig jaar ook gedaan. Zijn uiteindelijk maar één avond weggeweest. Voor de rest hebben we ons vermaakt in/om het hotel en zwembad. Na die dag aan het zwembad en daarna de beachparty was meer dan de helft ziek.. loser
Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #59 Maart 06, 2008, 20:06:14
edit2Rapporteer  
@ Sherida: de spot spreekt mij meer aan. Mooi zandbank voor de kust met vlak water. En ook de statistieken voor Hurghada zijn net wat beter dan de statistieken voor El Gouna. Het zijn statistieken maar toch Tongue

windstatistieken die Colonawatersports geeft: http://www.colonawatersports.com/hurghada/weather.html

windfinder Hurghada: http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_hurghada.htm

windfinder El Gouna: http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_el_gouna.htm

En en voor hoeveel euro zaten jullie daar vorig jaar all-in Sherida? Ik neem aan dat jullie toen een last minute geboekt hebben. Last minute met een paar mensen is wel te doen, maar als je met meer dan 10 man bent weet ik niet hoe makkelijk het is een hotel te vinden wil je last minute gaan. Aan de andere kant er staan daar wel verschrikkelijk veel hotels  Tongue

Ik hoop dat er nog meer mensen mee willen en dat we een clubje bij elkaar kunnen krijgen!

Gr Gerben  Smiley
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #60 Maart 07, 2008, 00:22:08
edit2Rapporteer  
Ik wil zowiezo, zal binnenkort mijn data doorgeven!
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #61 Maart 07, 2008, 04:05:58
edit2Rapporteer  
Gerben_P; Onder de 400 all-in voor 8 dagen.
Neee, niet met 10 man last-minute geboekt maar met een stuk of 15..  Cool
Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #62 Maart 07, 2008, 06:06:08
edit2Rapporteer  
Dat klinkt goed  Joepie  Is het misschien wel handig dat er binnenkort een soort van groep gevormd word van mensen die echt mee willen en kunnen. Dan is het begin van de groep er maar vast  Smiley

Als die groep er dan is is het misschien een idee om een periode te plannen waar binnen we willen vertrekken. Bijvoorbeeld vertrekken tussen 1 juli en 1 augustis en dan voor 8 dagen all-in. Ook over de spot moet dan even gepraat worden..

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Hurgharda en dan daar gebruik maken van de voorzieningen van Colonawatersports (bij Colona krijg ook een soort VIP passen waarmee je een aantal goede clubs/cafe's met korting in kan) . Volgens de statistieken is Hurharda ook net wat zekerder dan El Gouna qua wind in die periode. En de spot zelf lijkt me ook mooier, maar dat is natuurlijk mijn mening  Tongue Als echt iedereen naar El Gouna wil dan vind ik dat ook prima  Grin

Ik hoor wel wie er mee willen gaan

Gr Gerben  YeSS
Lucas-link7
Gast
Antwoord #63 Maart 08, 2008, 01:41:13
edit2Rapporteer  
Hoi, ik ben denk ik lekker laat met reageren, maar dat komt omdat ik dacht dat jullie veel vroeger zouden gaan dan ik vakantie heb. Ik doe nl geen eindexamen, maar ik heb wel al de 28e (of 29e) Juni al officieel vakantie. En ik op het andere topic zat te kijken ("Kitehigh goes Egypte of ergens")

Nou is mijn vraag of jullie al geboekt hebben? zo nee, is er dan al een datum geprikt? en wat zijn de kosten ongeveer?

nog wat over mijzelf:
Ik ben Lucas, heb 1 kite een SS Link 9 meter en ben beginner. Ik ben 17 jaar en doe 4 vwo tweetalig. Ik woon in Wognum, naast Hoorn en kite op Schellinkhout. Ik heb 1x op zee gevaren, en dat was nou niet echt een super succes (kite in de golven:P) dus ik vaar het liefst op vlak water..

Groeten
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #64 Maart 08, 2008, 04:19:35
edit2Rapporteer  
Wij willen eind juni/begin juni gaan, neit later want dan zit je al in het hoogseizoen= heet, druk, duur
Lucas-link7
Gast
Antwoord #65 Maart 11, 2008, 01:23:30
edit2Rapporteer  
Is er ondertussen al iets concreets vastgesteld?

Groeten
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #66 Maart 13, 2008, 03:53:29
edit2Rapporteer  
Ik kan er ook bij zijn, moet ik wel de laatste dagen van het jaar skippen. Maar wie zit daar nou mee. Had jij toch ook gedaan vorig jaar emma??..

Vorig jaar ook naar el gounag gewest.. heb toen 385 euro all inclusive met alles er op en eraan betaald. EN het was geweldig. halleluja.

laat maar weten
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #67 Maart 13, 2008, 04:14:40
edit2Rapporteer  
Jeeej  Grin
Gpostema

Berichten: 267
Antwoord #68 Maart 15, 2008, 02:25:59
edit2Rapporteer  
Dat is niet veel geld 385 !! Welk hotel en van wanneer tot wanneer??

Groet Gerben  Smiley
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #69 Juni 18, 2008, 21:41:53
edit2Rapporteer  
nou ...vrijdag is het zover  Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.