El Gouna watch out, the NH-kitekings are coming again in 2011 !

Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #275 September 08, 2011, 22:16:12
edit2Rapporteer  
YeSS YeSS YeSS NOG 2 NAGGIES FRANKIE  YeSS YeSS YeSS
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #276 September 08, 2011, 22:33:24
edit2Rapporteer  
Volgende week zit ik ook in El Gouna met mijn vriendin. Maar wat is de beste spot om te kiten? Zijn er ook nog bijzondere regels, zoals fees, aanmelden etc? En waar is die relaxte hamburgertent van het filmpje te vinden?? Smiley
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #277 September 08, 2011, 22:47:39
edit2Rapporteer  
volg de JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'S
dan kom je er vanzelf
gnijzink

Berichten: 341
Antwoord #278 September 08, 2011, 22:51:07
edit2Rapporteer  
Volgende week zit ik ook in El Gouna met mijn vriendin. Maar wat is de beste spot om te kiten? Zijn er ook nog bijzondere regels, zoals fees, aanmelden etc? En waar is die relaxte hamburgertent van het filmpje te vinden?? Smiley

Mangrove beach.
Bij kitepower effe aanmelden.
Top locatie en een hoop gezelligheid.
Jala jala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.kitepower-elgouna.com/de
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #279 September 08, 2011, 22:52:35
edit2Rapporteer  
Puik!! kheb er zin in.... alleen nog wat wind en dan komt het helemaal goed!!!
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #280 September 08, 2011, 22:54:14
edit2Rapporteer  
Ow... welke maten kites kan je het best meenemen?
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #281 September 08, 2011, 23:28:28
edit2Rapporteer  
Grote maten, minimaal 10m voor aankomende week. Wij zitten altijd bij Buzzha Beach. Als je naar het water kijkt de meest linker kitespot. Daar zit ook de hamburgertent. Ook top, lekker chillen en een goeie sfeer. Joepie

Aanmelden hoeft niet. Kitespullen in de bewaakte storage en rammen met die hap. Storage kost 5 tientjes voor een week.
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #282 September 08, 2011, 23:30:47
edit2Rapporteer  
Meesterlijk!!
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #283 September 09, 2011, 07:30:22
edit2Rapporteer  
En vergeet je schoentjes niet, aangezien er nogal wat koraal op de bodem kan liggen. Is erg scherp en je poezelige muiltjes kunnen zo opengehaald worden. Voor de rest lekker in je boardshort. Heerlijk.
Nog één naggie YeSS YeSS
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #284 September 09, 2011, 07:49:25
edit2Rapporteer  
Aanstaande zondag kan je nog kiten en dan wel na 6 uur s'avonds. ThumpsUp
Vegeet dus niet je helm met bouwlamp eop mee te nemen ! schater
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #285 September 09, 2011, 09:35:14
edit2Rapporteer  
Veel plezier mannen!
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #286 September 09, 2011, 09:54:36
edit2Rapporteer  
Volgende week zit ik ook in El Gouna met mijn vriendin. Maar wat is de beste spot om te kiten? Zijn er ook nog bijzondere regels, zoals fees, aanmelden etc? En waar is die relaxte hamburgertent van het filmpje te vinden?? Smiley

Mangrove beach.
Bij kitepower effe aanmelden.
Top locatie en een hoop gezelligheid.
Jala jala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.kitepower-elgouna.com/de


Niet naar kitepower gaan geen ruk aan.  200 meter verderop is het veul gezelliger en beter. Hier moet je zijn.
http://elgouna.kiteboarding-club.com/de/
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #287 September 09, 2011, 09:58:56
edit2Rapporteer  
Volgende week zit ik ook in El Gouna met mijn vriendin. Maar wat is de beste spot om te kiten? Zijn er ook nog bijzondere regels, zoals fees, aanmelden etc? En waar is die relaxte hamburgertent van het filmpje te vinden?? Smiley

Welke accomodatie zit je ??? i.v.m. het VIP vak waar wij in zitten voor de optredens van Leipe luna en de musical de sound from the beun in de penus bar.  ListenToMe ThumpsUp   ThumpsUp
Misschien kunnen we nog wat (zwarte) kaartjes regelen voor het vip Vak.  loser

O ja ik zag net dat de musical mamma mia uitverkocht was op de site, maar VIP vakkers kunnen er nog in mits ze zich dit keer gedragen en niet lopen boeren en schijten in het VIP VAK  ListenToMe  ThumpsUp  ThumpsUp  ThumpsUp

O ja , neem je nog een rubberbootje mee ??? Peddels moeten we nog regelen maar dat komt wel goed.
Vergeet ook geen luchtbedt mee te nemen voor het zwembad  ThumpsUp
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #288 September 09, 2011, 10:26:41
edit2Rapporteer  
Thanks voor de reacties. We zitten in "Three corners rihana resort & inn" 13 tot 20 sept.

We zijn al bezig met de winddans! Joepie
s.sander

Berichten: 91
Logs: 0 | 16 uur
Antwoord #289 September 09, 2011, 10:39:45
edit2Rapporteer  
Heren  allemaal heel veel plezier daar , ik hoop dat het ietsje meer waaid dan de vorige keren. Doe de groeten aan de hongaarse dame en richard we verwachten natuurlijk wel weer een super movie.
grtzz sander
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #290 September 09, 2011, 10:49:04
edit2Rapporteer  
Thanks voor de reacties. We zitten in "Three corners rihana resort & inn" 13 tot 20 sept.

We zijn al bezig met de winddans! Joepie

Wens je heel veel Sterkte daar. Alle Kitekings zitten daar ook. Nee zonder dollen super gezellige gasten. Have fun

@ Ries
Wanneer staat de trailer online. Kijk er nu al naar uit.
Raymond.V

Berichten: 261
Antwoord #291 September 09, 2011, 11:03:56
edit2Rapporteer  
Thanks voor de reacties. We zitten in "Three corners rihana resort & inn" 13 tot 20 sept.

We zijn al bezig met de winddans! Joepie

Wens je heel veel Sterkte daar. Alle Kitekings zitten daar ook. Nee zonder dollen super gezellige gasten. Have fun

@ Ries
Wanneer staat de trailer online. Kijk er nu al naar uit.

Hahaha!! Bedankt! Zal wel goed komen daar!!
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #292 September 09, 2011, 11:23:26
edit2Rapporteer  
Mannen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier en wind toegewenst  ThumpsUp.Jullie leven er nu al zo lang naar toe,dit moet een topperrrrrrrr worden  Joepie Joepie YeSS YeSS Joepie Joepie
TBK

Berichten: 2050
Antwoord #293 September 09, 2011, 15:42:04
edit2Rapporteer  
De eerste geheime opnamen vande trailer starten morgen om 9uur !
Ons aller Haring Hai is bijna niet meer te houden en staat nu al met zijn camera in zijn hand /gaat er ook mee naar bed\. Het worden korte shots Gaatie Gaatie Draaitie Draaitie Joepie
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #294 September 09, 2011, 16:39:10
edit2Rapporteer  
Zo, net thuis van weer een zware dag op het werk. Grin
Telefoon ingesproken dat we de komende week tussen de kamelen en shoarmaboeren zitten. Gauw de kluis in dat ding, zodat niemand me meer kan bereiken. Heerlijk. YeSS

Luchtbed, opblaaseend, zwembandjes, snorkels, flippers, zuurstofflessen, 7m, 9m, 11m, plankies, klokkies voor Frank, schijtpillen voor ons allen, pijnstillers voor mij, prozac voor ons allen, ritalin voor Jeroen, vieze boekies, trapezetjes, kibbeling voor Ries, goed humeur, pleisters en verband voor de Duitsers, saus voor de kibbeling en een latex opblaaspop zijn ingepakt. Cool Cool Cool

Voor slaapwandelen is niets te krijgen Beun. Sorry.
Slaapwandelen is trouwens het uit bed komen en rondlopen terwijl men slaapt; de ogen zijn open, men heeft een strakke starende gezichtsuitdrukking. Andere mensen kunnen geen kontakt maken en de slaapwandelaar wakker maken lukt nauwelijks. Vaak kan de slaapwandelaar doelloze handelingen verrichten. De volgende dag weet hij er niets van.
Ook bij demente bejaarden komt het voor. schater schater schater

Doelloze handelingen??????????
Slaapwandel jij dan de hele dag vriend. Huh Huh

Ben blij dat je weer met Frankie op de kamer ligt. Hij zal wel weer doodsbang zijn tijdens de nachtelijke uren.


Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #295 September 09, 2011, 17:14:46
edit2Rapporteer  
Citaat
Ben blij dat je weer met Frankie op de kamer ligt. Hij zal wel weer doodsbang zijn tijdens de nachtelijke uren
Respect voor Frank,  ThumpsUp    ThumpsUp  , ben je goed verzekerd, vorige keer werd je besprongen door beuntje. Hij  zit vol met adreline dus pas op Frank.
je kan beter snurken heb je tenminste een kamer alleen  ThumpsUp

Citaat
De eerste geheime opnamen vande trailer starten morgen om 9uur !
Ons aller Haring Hai is bijna niet meer te houden en staat nu al met zijn camera in zijn hand /gaat er ook mee naar bed\
Laat de camera dit jaar thuis, waait toch niet dus zitten we de hele week bij het zwembad en daar gebeurd toch geen reet, toch ????
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #296 September 09, 2011, 18:44:38
edit2Rapporteer  
zo ben er helemaal klaar voor
tassie inpakken met alle kites neem mijn 13,5 en 18 mtr mee barretje van 1 meter kan je lekker snel sturen de spleenedoor huur ik daar wel lekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkker
heb ze al gebeld hele week gehuurd
nee dat word lachen veel varen /drank /eten /varen/ drank eten en vooral veel slaapwandelen
frankie niet meteen in paniek raken alles komt goed
oxepam thuislaten heerlijk effe een weekie helemaal niks doen
cameraatje mee nieuwe sony nex 5  hd filmen en fotoos supppppppppppppppppppppper
korte shots korte shots richard maar wel SUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPER SCHERP
eerst maar effe lekke naar hartelust shoppen
lekker filmpie kijken on the plane
enkele passagiers zo bang maken dat ze nooooooooooooooooooooooooit meer vliegen
maar we zitten zowiezo weer ruim bij de nooduitgang met dank aan onze geheime relatie
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssst
nou effe een bakkie doen en dan lekker glaasie martini 
we gaan loooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooos 
tot morgen mede kitekings 
PeeWee

Berichten: 1652
Antwoord #297 September 09, 2011, 19:07:19
edit2Rapporteer  
Heeeeeeel veel wind en plezier gewenst ' Kings'  YeSS

See joes
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #298 September 09, 2011, 19:09:48
edit2Rapporteer  
Thanks Peter. ThumpsUp

Ik ga naar bed. Deze king gaat de queen nog even verwennen voordat ze me een week niet ziet. Eigenlijk kan ze niet zonder me InLove InLove
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #299 September 09, 2011, 19:41:36
edit2Rapporteer  
nou al naar bed john
dat zou ik nie overleven
wat moet ik al die tijd doen dan ?  schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.