Iemand ervaring met een Best armada board?

zimmie

Geen avatar

Berichten: 9
Augustus 23, 2012, 22:37:41
edit2Rapporteer  
Beste mensen,

Voor mijn eerste kiteboard kan ik een Best armada board aanschaffen.
Helaas kan ik weinig info vinden over dit board.

Heeft iemand hier ervaring mee en is het een aanrader?

Gr.
Zimmie
simon106

Geen avatar

Berichten: 14
Antwoord #1 Augustus 24, 2012, 08:21:48
edit2Rapporteer  
ik heb het board zelf ook als beginner gekocht (vaar hem nog steeds)
heb ook weinig te vergelijken, maar iig geen slechte ervaring mee.
geen spray in je gezicht of iets dergelijks
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #2 Augustus 24, 2012, 09:33:15
edit2Rapporteer  
Heb bij van den berg een best spark zien liggen, nu ken ik de armada niet maar die spark zag er uit als een stuk multiplex met een coating er op. Wat een lomp ding, de tips net zo breed (meer dan 1cm) als het middenstuk. Best staat nou ook niet echt bekend om z'n goede boardjes.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #3 Augustus 24, 2012, 09:50:42
edit2Rapporteer  
prima plank hoor, zeker voor een beginner... worden ook met bergen tegelijk verkocht volgens mij, bij een hoop winkels zit dat board bij 'het beginners setje'. Dus moet voor een zacht prijsje kunnen lijkt me.
zimmie

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #4 Augustus 24, 2012, 10:38:26
edit2Rapporteer  
Alvast voor de feedback.

Ik zou er 210 voor betalen hij komt uit het jaar 2010.
Is dat een juiste prijs?


Als iemand voor mij een aanbieding heeft mag hij mij een PM sturen

(Weeg 86 kg)
Gr
kitem

Geen avatar

Berichten: 81
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #5 Augustus 24, 2012, 16:04:29
edit2Rapporteer  
Heb zelf ook een Best Armada board en die bevalt goed. Maar ook ik heb geen vergelijkingsmateriaal...
Bauke

Geen avatar

Berichten: 198
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #6 Augustus 24, 2012, 16:45:38
edit2Rapporteer  
Super board hele goede ervaring mee vaart lekker ook in chopy water. ben zelf wel overgestapt naar Youri zoon pro 2012 ivm freestyle 
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Augustus 24, 2012, 16:51:44
edit2Rapporteer  
Best staat nou ook niet echt bekend om z'n goede boardjes.

Nu zag de 2010 Armada er al heel erg goed uit! Er is echt een kwaliteitsverbetering doorgevoerd de afgelopen jaren, dus die opmerking gaat niet meer op.

En dat blijkt ook wel uit de gebruikers ervaringen hier!
zimmie

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #8 Augustus 25, 2012, 14:06:42
edit2Rapporteer  
Iedereen bedankt voor jullie nuttige info!
Ben een stuk wijzer geworden,
Nanou

Berichten: 131
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #9 Augustus 25, 2012, 14:26:14
edit2Rapporteer  
Ik had een best armada board. Vandaag weer een enorme ruk sessie mee gehad. Met sprongen me board verliezen. 2 keer een schroef los van een voetpad (gebeurd regelmatig). Dus heb voor me zelf besloten een nieuw board te kopen. Dit ook gelijk maar gedaan bij de lokale shop! Dus als je een 2 weekjes kan wachten kan ik je vast wel vertellen of er groot verschil in zit.

Best Armada is echter wel een beginners board met niet heel veel pop en je je kan er aardig mee cruisen maar meer ook niet!
zimmie

Geen avatar

Berichten: 9
Antwoord #10 Augustus 25, 2012, 16:45:40
edit2Rapporteer  
Ik had een best armada board. Vandaag weer een enorme ruk sessie mee gehad. Met sprongen me board verliezen. 2 keer een schroef los van een voetpad (gebeurd regelmatig). Dus heb voor me zelf besloten een nieuw board te kopen. Dit ook gelijk maar gedaan bij de lokale shop! Dus als je een 2 weekjes kan wachten kan ik je vast wel vertellen of er groot verschil in zit.

Best Armada is echter wel een beginners board met niet heel veel pop en je je kan er aardig mee cruisen maar meer ook niet!


Je schroef ging los? Dat is zuur was het een oud boardje?
Nanou

Berichten: 131
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #11 Augustus 25, 2012, 16:55:12
edit2Rapporteer  
Nou eens denken. Ik geloof vorig jaar maart gekocht. Schroeven kan je wel vast zetten maar als je een rakje aan het varen ben en je bent ver van het strand is het echt vervelend! Kan mss ieder board overkomen hoor.

Maar als je een gevorderde kiter ben zal ik even verder zoeken;)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.