Advies naar de NKV

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #25 September 20, 2015, 21:13:04
edit2Rapporteer  
verklaring van geen bezwaar: https://nl.wikipedia.org/wiki/Verklaring_van_geen_bezwaar

Of bedoel je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)


Ik weet waar ik het over heb, no worries... ik moet voor mijn werk ook aan bepaalde eisen voldoen waaronder VGB. Volgens mij zit er aardig wat geld in de kas van de vereniging... en als iemand een vertrouwensfunctie bekleed mag die gene van mijn part best wel even binnenstebuiten worden gekeerd.


Het NKV is geen voetbalverenigingetje met een paar honderd leden.
Slis

Berichten: 563
Antwoord #26 September 20, 2015, 22:02:10
edit2Rapporteer  
Beste mensen, je kan je sollicitatie sturen naar voorzitter@kitesurf vereniging.nl

Inplaats van ideeën gooien zet het om in acties, want die zijn welkom.
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #27 September 20, 2015, 22:15:31
edit2Rapporteer  
Eagle heeft gelijk.
Hij ziet ze niet vliegen, hij staat nuchter op de grond.

Je verandert de structuur niet door andere poppetjes neer te zetten, en al helemaal niet uit het verleden.

Digitaal stemmen is wettelijk allang mogelijk en kan geincorporeerd worden bij statutenwijziging..En stop er meteen een raad van toezicht in (azijnpissers mogen solliciteren).

Verder moet er antecedenten onderzoek gedaan worden bij kandidaten voor het bestuur. Alsjeblieft geen verklaring v goed gedrag, maar een praktisch telefoontje naar de organisaties/referenties welke de kandidaat bestuurder op zijn kite c,v, heeft staan, Er zijn te veel mensen die met vette ruzie en conflicten van de ene naar de andere bestuurfunctie hoppen. Veel wordt onder het tapijt geschoven,

Probeer de jaarrekening goed te lezen! Iemand in dienst nemen? Zie jij daar ruimte in? Verenigingen staan bekend om hun dure ontslagprocedures. Is een check up gedaan van de contracten bij een arbeidsrecht jurist. Wordt er een procedure gevolgd?

Nkv heeft leden tot ver op de eilanden, betrek ze erbij en digitaliseer het stemrecht, anders blijft het vriendjespolitiek ipv democratische bestuur.

-----timelaps---

slis, niemand heeft zin om te solliciteren naar mogelijke problemen.
er zal weinig animo zijn.

Beter is om een commissie te benoemen, die kijkt en controleert wat er is gebeurd. Daar mag best een vergoeding voor zijn, mits ze deskundig zijn. En als alles onderzocht is, aan de leden is bekendgemaakt, dan denk ik niet dat je problemen zult hebben om kandidaten te vinden.

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #28 September 21, 2015, 07:30:03
edit2Rapporteer  
oh ja, kan iemand mij vertellen waarom in hemels naam Yvette plaats moet maken en voor wie??? als er iemand achter de schermen de tent draaiende hield...  dan was zij dat!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #29 September 21, 2015, 07:55:39
edit2Rapporteer  
Het had gekund Michiel... het vorige "interim bestuur" ,dat geen kans kreeg, weet je nog? die voldeed aan het profiel. De Kaarten lagen er, helaas door de kortzichtige stemmer en vriendjes politiek verbrand.

Welk "interim" bestuur? Ik heb nooit een aankondiging gezien of kunnen kiezen ( voor 2015) op een ALV voor een interim bestuur!?

Je doelt ws. op het bestuur waarin Feddo zitting had genomen als zijnde nieuwe voorzitter. Buiten dat hij nooit officieel tot voorzitter is gekozen zaten er nog maar twee anderen in het bestuur. En dat voor een vereniging van 3000+ leden is wel erg mager. Zelfs een regio vertegenwoordiger hadden ze niet, een van de allerbelangrijkste pijlers van het NKV Huh

Noem je dat een kans?

Beste mensen, je kan je sollicitatie sturen naar voorzitter@kitesurf vereniging.nl

Inplaats van ideeën gooien zet het om in acties, want die zijn welkom.


ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Overigens een goed idee, via je ledennummer online kunnen stemmen.
Ik ben voor!
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #30 September 21, 2015, 08:59:52
edit2Rapporteer  
ik zie inmiddels veel meer heil in een lokale kitesurfvereniging. Voor mij is de NKV teveel "besmet". Overigens respect voor Mattijs en Chris.

Mijn advies aan jullie: verlaat dit zinkend schip.
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #31 September 21, 2015, 09:43:23
edit2Rapporteer  

3000+ betalende leden

-1. Lees niets dan ellende binnen de NKV, moddergooien op fora, en zie ook zelden iets van de NKV zelf. Waar gaat mijn geld naartoe????
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #32 September 21, 2015, 09:50:40
edit2Rapporteer  
ik zie inmiddels veel meer heil in een lokale kitesurfvereniging. Voor mij is de NKV teveel "besmet". Overigens respect voor Mattijs en Chris.

Mijn advies aan jullie: verlaat dit zinkend schip.

Dat zou juist een heel slechte ontwikkeling zijn!
Juist de slagkracht van een landelijke organisatie is zoveel groter.

Dat neemt niet weg dat de lokale ondersteuning anders vorm gegeven zou kunnen worden.

Ik vind het NKV op dit moment een zinkend schip noemen erg ver gaan.
Dat het op zijn gat ligt is een ander verhaal, maar juist mensen zoals Matthijs en Chris zijn daar keihard mee aan de slag.

Ik kijk in ieder geval uit naar het komende ingelaste ALV en zal er ook bij zijn
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #33 September 21, 2015, 09:50:54
edit2Rapporteer  

3000+ betalende leden

-1. Lees niets dan ellende binnen de NKV, moddergooien op fora, en zie ook zelden iets van de NKV zelf. Waar gaat mijn geld naartoe????


zie jaarrekening 2014
jerryvanrhee

Berichten: 237
Logs: 0 | 270 uur
Antwoord #34 September 21, 2015, 10:28:50
edit2Rapporteer  

3000+ betalende leden

-1. Lees niets dan ellende binnen de NKV, moddergooien op fora, en zie ook zelden iets van de NKV zelf. Waar gaat mijn geld naartoe????


zie jaarrekening 2014

Daar heb je een punt.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #35 September 21, 2015, 11:05:37
edit2Rapporteer  
ik zie inmiddels veel meer heil in een lokale kitesurfvereniging. Voor mij is de NKV teveel "besmet". Overigens respect voor Mattijs en Chris.

Mijn advies aan jullie: verlaat dit zinkend schip.

En nu nog waarom?
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #36 September 21, 2015, 13:59:27
edit2Rapporteer  
als je professioneel wilt werken ga je aan de slag met een interim bestuur of een commissie.

Als je NU bestuurder gaat worden, kleeft op jou het leerstuk van bestuurders aansprakelijkheid. Geloof, mij das een hele moeilijke. Wil je helpen, ben je van goede wil, en wil je niet met een "besmet" verleden geconfronteerd worden, dan is het laatste wat je doet solliciteren voor een bestuursfunctie.

Eerst een schoonmaakploeg, die alles gaat checken (zonder aansprakelijk gesteld te worden). Dat is wat een commissie of interim bestuur doet. Dit is dus iets dat ingesteld moet worden, en er nog niet is.

Na de schoonmaakploeg is er ruimte voor vertrouwen. Vertrouwen voor de leden, EN de leden die door gemis van vertrouwen inmiddels hun lidmaatschap hebben opgezegd. Alle (valse of misplaatste) beschuldigingen kunnen gepakt worden. En eindelijk een serieuze telling van het daadwerkelijk aantal leden.

En @eagle, een arbeidsverhouding ontstaat al bij de eerste de beste vergoeding die je verricht, zonder dat duidelijk is waarom dat gedaan is. Ik doel dus niet op een arbeidsverhouding met boven vermelde vrouwen naam. En of zij goed gefunctioneerd heeft wordt niet bepaald of ze aardig is. Dat is mijn hamster ook. Daar heb je objectieve maatstaven voor.

Ik ben 7 jaar lid geweest, en ik hoop echt dat de juiste mensen in de juiste structuur een positief professioneel team gaan neerzetten. Daar hebben de "3000" leden recht op. Ze zitten overal! Eilanden in het zuiden, in het Noorden.

1 centraal orgaan kan never binding met de achterban maken, daar heb je lokale clubjes voor nodig, die snappen de locale belangen. Digitaliseer het stemrecht!

Zet hem op!
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #37 September 21, 2015, 15:08:07
edit2Rapporteer  
Bikiniisuit: de schoonmaakploeg is nu bezig, dat was hier boven te lezen in het stuk van interim bestuurslid Matthijs!

Kortom, jou advies klopt niet. En stoot nieuw bloed juist af!

En als je je verdiept hebt hoe de vorige regio coördinator alle spots en mensen georganiseerd had, dan had je kunnen weten dat wat jij oppert ook zo uitgevoerd werd: lokale coördinatoren en leden die samen met het centrale bestuur opkomen voor de spots.

Verdiep je eerst in de materie voordat je zo van leer trekt tegen de huidige "schoonmaakploeg"!
Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #38 September 21, 2015, 16:54:21
edit2Rapporteer  
ik geloof niet in digitaal stemmen in deze situtatie, omdat je dan stemt op afstand en een ALV is er niet om alleen een stem uit te brengen of een keuze voor te leggen, maar om je te mengen in een discussie, helpen richting te bepalen en daar een stem over uitbrengen.

Dit is iets anders dan een verkiezing of referendum waar de opties van te voren kenbaar zijn gemaakt.

En professionele bestuurders en zwaargewichten geloof ik ook niet in, het gaat om passie voor de sport!
Waar ik wel in geloof is dat het niet allemaal perfect volgens punt en regel gerund hoeft te worden, maar wel correct, netjes en hart voor de zaak met respect naar de vrijwilligers. En of dat nou een kleine of grote vereniging is zou niet moeten uitmaken, het proces blijft gelijk. Het enige waar je een zwaargewicht voor nodig hebt (om vanwege al die kritische monden (wat dat zijn wij kitesurfers)) is om zijn of haar dikke huid.... als je begrijpt wat ik bedoel...

Ach, ook al moet ik weer uit Groningen komen, ik ga graag naar de ALV mijn bijdrage leveren er wat van vinden van wat er allemaal gebeurd. En daar geloof ik ook in; in fysieke aanwezigheid van mensen die wat van de sport vinden, ouwehoeren, sterke verhalen vertellen en vooruit kijken

lat0rr
Marco B.
Moderator

Berichten: 1182
Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #39 September 21, 2015, 17:09:02
edit2Rapporteer  
ik zie inmiddels veel meer heil in een lokale kitesurfvereniging. Voor mij is de NKV teveel "besmet". Overigens respect voor Mattijs en Chris.

Mijn advies aan jullie: verlaat dit zinkend schip.

En nu nog waarom?

Daarom, gewoon omdat het kan.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #40 September 21, 2015, 17:26:50
edit2Rapporteer  
ik geloof niet in digitaal stemmen in deze situtatie, omdat je dan stemt op afstand en een ALV is er niet om alleen een stem uit te brengen of een keuze voor te leggen, maar om je te mengen in een discussie, helpen richting te bepalen en daar een stem over uitbrengen.

Dit is iets anders dan een verkiezing of referendum waar de opties van te voren kenbaar zijn gemaakt.

En professionele bestuurders en zwaargewichten geloof ik ook niet in, het gaat om passie voor de sport!
Waar ik wel in geloof is dat het niet allemaal perfect volgens punt en regel gerund hoeft te worden, maar wel correct, netjes en hart voor de zaak met respect naar de vrijwilligers. En of dat nou een kleine of grote vereniging is zou niet moeten uitmaken, het proces blijft gelijk. Het enige waar je een zwaargewicht voor nodig hebt (om vanwege al die kritische monden (wat dat zijn wij kitesurfers)) is om zijn of haar dikke huid.... als je begrijpt wat ik bedoel...

Ach, ook al moet ik weer uit Groningen komen, ik ga graag naar de ALV mijn bijdrage leveren er wat van vinden van wat er allemaal gebeurd. En daar geloof ik ook in; in fysieke aanwezigheid van mensen die wat van de sport vinden, ouwehoeren, sterke verhalen vertellen en vooruit kijken

lat0rr

oh dus passie voor de sport en knowhow uit een professionele omgeving gaan niet samen? wat een onzin. nee een stel autisten die blindstaren op het kiten zonder breed te kijken, daar win je de oorlog mee? het verleden heeft het een en ander bewezen en dat dreigt dalijk weer herhaald te worden... is dat wat je wilt? blijf critisch mensen! en weest allert. 

over digitaal stemmen why not? iedereen die lid is heeft recht op een stem! het kan niet zo zijn dat telkens dezelfde stemmen omdat ie tijd te veel hebben. tuurlijk er zijn mensen wier het allemaal geen reet kan schelen maar er zijn ook mensen zoals ik die of verhidert worden ondanks dat ze vrij gepland hadden of ook zoals ik een gezin hebben, in de ploegendienst hebben enz... dus kom nou als je blieft niet aan met: " dat je er moet zijn om te mengen met de duscussie" "het is geen verkiezing". Waarom stem je dan voor of tegen??? als het geen verkiezing is wat dan wel? bbq met een hoop bier? van ook andermans geld die er niet kon zijn. ik denk echt dat er veel mensen blij worden als ze digitaal mogen stemmen.

het gaat hier niet om jou of mijn kitespot, niet om jou of mijn geld... maar om onze! excuus voor mijn felle bewoording, niks persoonlijks maar er moet wat gebeuren voor het te laat is of, is het al?

waarom klapt een bestuurder uit de school, waarom staan er niet de namen van alle bestuursleden onder de brief? waren die er van op de hoogte dat Matthijs dit ging doen (de brief waar de topic mee begon)?





Bikiniisuit: de schoonmaakploeg is nu bezig, dat was hier boven te lezen in het stuk van interim bestuurslid Matthijs!

Kortom, jou advies klopt niet. En stoot nieuw bloed juist af!

En als je je verdiept hebt hoe de vorige regio coördinator alle spots en mensen georganiseerd had, dan had je kunnen weten dat wat jij oppert ook zo uitgevoerd werd: lokale coördinatoren en leden die samen met het centrale bestuur opkomen voor de spots.

Verdiep je eerst in de materie voordat je zo van leer trekt tegen de huidige "schoonmaakploeg"!

je moet ff de feiten kennen michiel ik ken ze ook niet... dit is complexe materie. er is vuil spel gespeel dat is duidelijk. En er kloppen een hoop verhalen niet. ik ben aan het graven. als ik meer weet dan hoor je 't wel.



@Bikinii: heb ik ooit gezegd dat ik haar aardig vond dan? volgens mij zei ik iets over haar functioneren meer niet.
Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #41 September 21, 2015, 20:03:55
edit2Rapporteer  
Mooi dat je zo gepassioneerd je mening geeft om mijnmening.... maar ik presenteer geen feiten..... ik zeg alleen waar ik in geloof.

Maar in antwoord op je vragen, toelichting en nuancering;
passie en professionaliteit kunnen ongetwijfeld prima samen gaan, alleen ik vind ingehuurde zwaargewichten bestuurders in deze situatie niet verstandig, ze zijn prijzig en interims bestuurders maken vaak meer stuk dan goed als je deze niet goed installeert en duidelijke kaders meegeeft. Deze professional bestuurders moeten gecontroleerd en aangestuurd worden door een raad of ander orgaan die ook hun kaders definieert. Dit is er niet bij de NKV en lijkt me ook zeer lastig op te zetten. Mijn inziens is daar de tijd niet rijp voor, anders moet er goed nagedacht worden en procesmatig plan opgezet worden hoe dit vorm wordt gegeven, met de juiste kaders.

Digitaal stemmen, Prima, maar ik ben er geen voorstander van omdat ik vind dat je aan open discussie moet kunnen deelnemen, wat je bij een ALV of bij andere organisaties ziet is dat er tijdens een vergadering een onderwerp wordt besproken en na beraad wordt samengevat tot een voorstel, dan kunnen mensen stemmen uit brengen. Dit beraad en samenvatten tot voorstel lijkt me lastig te doen vanachter een computer o.i.d. Daarom ben ik geen voorstander voor digitaal stemmen, omdat je geen input en richting kunt geven aan een agendapunt waar een besluit over genomen moet worden.

BBQ heb ik het niet over, ik heb het over sociaal contact, ik vind dat hartstikke belangrijk, want het is goed om te zien met wie je vergaderd, dingen afstemt en om informeel het e.e.a. uit te wisselen.

Walter

Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #42 September 21, 2015, 20:21:06
edit2Rapporteer  
als het geen verkiezing is wat dan wel? bbq met een hoop bier?

Had dat gelijk gezegd, dan ben ik er voortaan ook bij
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #43 September 21, 2015, 21:15:16
edit2Rapporteer  
ik geloof niet in digitaal stemmen in deze situatie, omdat je dan stemt op afstand en een ALV is er niet om alleen een stem uit te brengen of een keuze voor te leggen, maar om je te mengen in een discussie, helpen richting te bepalen en daar een stem over uitbrengen.

Heel goed verwoord, Waltor
Daar zeg je nl. wat.

Eagle, ik beroep me op wat ik hier lees ik de post van Matthijs! En niet op feiten die ik gewoonweg niet weet, ik heb geen glazen bol.
Maar bij jou krijg ik het idee dat je wel meer van de hoed en de rand weet!?
bikiniisuit

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #44 September 22, 2015, 10:01:37
edit2Rapporteer  
ik geloof niet in digitaal stemmen in deze situtatie, omdat je dan stemt op afstand en een ALV is er niet om alleen een stem uit te brengen of een keuze voor te leggen, maar om je te mengen in een discussie, helpen richting te bepalen en daar een stem over uitbrengen.

Dit is iets anders dan een verkiezing of referendum waar de opties van te voren kenbaar zijn gemaakt.

En professionele bestuurders en zwaargewichten geloof ik ook niet in, het gaat om passie voor de sport!
Waar ik wel in geloof is dat het niet allemaal perfect volgens punt en regel gerund hoeft te worden, maar wel correct, netjes en hart voor de zaak met respect naar de vrijwilligers. En of dat nou een kleine of grote vereniging is zou niet moeten uitmaken, het proces blijft gelijk. Het enige waar je een zwaargewicht voor nodig hebt (om vanwege al die kritische monden (wat dat zijn wij kitesurfers)) is om zijn of haar dikke huid.... als je begrijpt wat ik bedoel...

Ach, ook al moet ik weer uit Groningen komen, ik ga graag naar de ALV mijn bijdrage leveren er wat van vinden van wat er allemaal gebeurd. En daar geloof ik ook in; in fysieke aanwezigheid van mensen die wat van de sport vinden, ouwehoeren, sterke verhalen vertellen en vooruit kijken

lat0rr

oh dus passie voor de sport en knowhow uit een professionele omgeving gaan niet samen? wat een onzin. nee een stel autisten die blindstaren op het kiten zonder breed te kijken, daar win je de oorlog mee? het verleden heeft het een en ander bewezen en dat dreigt dalijk weer herhaald te worden... is dat wat je wilt? blijf critisch mensen! en weest alert.

Dat  passie voor sport en know how uit een professionele omgeving niet samengaan is echt niet waar.  Shocked

In de vereniging zitten geschikte kandidaten. Met de juiste capaciteiten, kennis, maar vooral professionele houding (dat laatste leer je in een professionele beroepsomgeving) kun je een team vormen.

@michiel, je bent erg snel met een waardeoordeel. Ik heb alles gelezen, dus ook de informatie waar jij naar refereert. Ik heb geen kritiek gegeven op mensen op persoonlijke titel, die iets niet goed doen, echter ik zie dat het vertrouwen geschaad is. Een heel belangrijke manier om dat te resetten, is aanpassing van de structuur en een tussenfase inlassen. 3000 leden (hopelijk correspondeert dit ook met ledenbijdrage), vraag om mensen die professioneel kunnen communiceren, de bestuurstaak kunnen uitvoeren. En bij een dergelijk aantal leden, is een bestuur bestaande uit 5 mensen, zonder commissie die steun biedt in de vorm van toezicht, een begin.

Geld: @walthor heb je een idee over welk bedrag het gaat.. Heb je gedacht  aan toezicht uit de leden. Hoe kun je iets afwijzen als je niet eens weet over welk bedrag we het hebben. Een digitale wijze van stemmen sluit een fysieke aanwezigheid niet uit. Hoeveel mensen waren er ook alweer aanwezig tijdens de laatste alv's? Als je je leden niet voldoende betrekt, waaraan ontleen je dan je bestaanstrecht?

Je begint te werken aan het herstellen van vertrouwen. Wat betekent vertrouwen voor jou? Heb je er vertrouwen in dat er in de toekomst geen vriendjespolitiek wordt bedreven? Hoeveel vrouwen hebben eigenlijk zitting genomen in het bestuur? Veel bedenkingen.. Dit forum vind ik uitstekend om informatie over te dragen. Te delen. Idefixe heeft informatie de afgelopen jaren heel fijn gedeeld.. Uit die info heb ik kunnen concluderen, dat de structuur van besluitvorming en toezicht niet klopt. De schoen past niet, de voeten zijn te groot (geworden).
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #45 September 22, 2015, 12:19:53
edit2Rapporteer  
@michiel, je bent erg snel met een waardeoordeel. Ik heb alles gelezen, dus ook de informatie waar jij naar refereert. Ik heb geen kritiek gegeven op mensen op persoonlijke titel, die iets niet goed doen, echter ik zie dat het vertrouwen geschaad is. Een heel belangrijke manier om dat te resetten, is aanpassing van de structuur en een tussenfase inlassen. 3000 leden (hopelijk correspondeert dit ook met ledenbijdrage), vraag om mensen die professioneel kunnen communiceren, de bestuurstaak kunnen uitvoeren. En bij een dergelijk aantal leden, is een bestuur bestaande uit 5 mensen, zonder commissie die steun biedt in de vorm van toezicht, een begin.

De feiten op een rij:

- al jaren wordt er gezocht naar leden die een bestuursfunctie ambieren. Tot vorig jaar is daar praktisch geen gehoor aan gegeven. Alleen voor de voorzitter is er iemand aangesteld, welke door gebrek aan vertrouwen op het ALV van 2015 niet is goedgekeurd door de aanwezige leden

- Het 2014 bestuur heeft het vertrouwen geschaad
actie: op het ALV van 2015 is een interim bestuur ad hok gevormd om schoon schip te maken.

- Afgelopen week: de interim voorzitter Matthijs geeft aan hoe groot de problemen zijn, en dat ze niet makkelijk op te lossen zijn.


En nu kom jij met de bewering dat onder de 3000+ leden vast mensen zitten die aan de professionele wens voldoen EN die op vrijwillige (onbetaalde basis) zitting willen nemen in het NKV bestuur?

Dat lukt dus totaal niet, met de huidige situatie tot gevolg.

Ik hoor net dat het roden kruis na de oproep van gisteren 7800 aanmeldingen voor nieuwe vrijwilligers heeft gekregen. Fantastisch, maar een grote uitzondering.
Want het is niet alleen in de kite wereld dat er nauwelijks nog mensen te porren zijn voor een vrijwilligerswerk in het belang van de hobby en of sport!
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #46 September 22, 2015, 14:24:05
edit2Rapporteer  
@ Michiel: denk je niet dat Matthijs deze problemen niet nog groter heeft gemaakt dan dat ze al waren?


/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #47 September 22, 2015, 17:13:44
edit2Rapporteer  
@ Michiel: denk je niet dat Matthijs deze problemen niet nog groter heeft gemaakt dan dat ze al waren?

Tussen denken en weten ligt een groot verschil.

Opvallend hoe hier weer gespeculeerd wordt door mensen die NIET op de ALV zelf aanwezig zijn geweest maar wel van de bovenste plank blaten

Hou toch op en bezin je. Kom gewoon zelf naar de ALV en meng je daar in de discussie!. Dat doet 10x beter, voor alle betrokkenen.

Wat Matthijs en Chris aan positieve energie hebben omgezet in 3 maanden gaat verder dan wat er onder de scepter van het voorgaande 'zelf benoemde' bestuur ooit is bereikt. Daar is te veel gestrooid met negatieve energie en niks doen

Daar hoef je hier niet voor te speculeren/polariseren dan wel te graven...

Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #48 September 22, 2015, 17:23:20
edit2Rapporteer  
@ Michiel: denk je niet dat Matthijs deze problemen niet nog groter heeft gemaakt dan dat ze al waren?

Tussen denken en weten ligt een groot verschil.

Opvallend hoe hier weer gespeculeerd wordt door mensen die NIET op de ALV zelf aanwezig zijn geweest maar wel van de bovenste plank blaten

Hou toch op en bezin je. Kom gewoon zelf naar de ALV en meng je daar in de discussie!. Dat doet 10x beter, voor alle betrokkenen.

Wat Matthijs en Chris aan positieve energie hebben omgezet in 3 maanden gaat verder dan wat er onder de scepter van het voorgaande 'zelf benoemde' bestuur ooit is bereikt. Daar is te veel gestrooid met negatieve energie en niks doen

Daar hoef je hier niet voor te speculeren/polariseren dan wel te graven...


Toch vreemd dat mijn info toch vaak klopt.  enneh.... wat is er nou bereikt eigenlijk?
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #49 September 22, 2015, 17:56:53
edit2Rapporteer  
Eagle, jij hebt het over denken/vermoeden enerzijds, en anderzijds dat je info/feiten vaak kloppen???

Kun je ons gewoon vertellen wat jij weet, en wij allemaal niet?

Want Aloha slaat de spijker op zijn kop: jij was bijvoorbeeld helemaal niet aanwezig op het laatste ALV!
Gemiste kans om voor het vorige bestuur te kunnen steunen. Nu te laat, en diegene die wel aanwezig waren (en diegene die zich hebben laten machtigen, want dat kan ook!) delen jou mening daarin totaal niet.

Ik ken Matthijs niet persoonlijk, maar één ding doet hem al boven het vorige bestuur uitstijgen: communiceren naar de achterban. Daar neem ik mijn pet al voor af!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.