|
|
|
Mark04
|
Zondag Mirns!
|
|
|
martimor
|
kom pas 7.30 thuis morgenochtend, dus ik ga in de middag nog even richting golfbaan denk ik.
|
|
|
Johnny Tampony
|
Kan alleen morgen naar mirns helaas
Zondag in de buurt denk ik tot een uur of 2
|
|
|
AirtimeEddy
|
morgen workum of mirns met Maarten
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Morgen even kijken of het wel op de golfbaan kan marthijn, lijkt nu nog niet zo ok, te vweinig om goed te kunnen putten
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Wat dachten jullie van stavoren, lekker rustig heel weinig kiters.. goeie spot hoor
|
|
|
YJ
Logs: 0 | 106 uur
|
Wat dachten jullie van stavoren, lekker rustig heel weinig kiters.. goeie spot hoor
Wij gaan in Workum vaak naar It Soal, mooie camping aan het kitestrand is dat en je kunt lekker even douchen naar je sessie, ook als je niet blijft. Misschien morgen ook wel blijven en dan zondag nog een sessie
|
|
|
Lude
|
Morgen ff uitslapen, en s middags misschien ijsselmeer.. Zondag eventueel ook. Ff kijken morgen.
|
|
|
YJ
|
Nu op Workum, waait lekker schuin aanlandig ZW, 17-24 knopen en iedereen vaart met en 9. Drukte valt me nog enigszins mee.
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
Morgenvroeg potje golven, niet te laat denk ik we cuntact tomorrow
|
|
|
|
Lude
|
Hmm lekker Morgen maar ff naar Mirns denk ik... ditmaal niet uitslapen en op tijd die kant op. Heb evt nog wel plekje vrij vanuit de stad.
|
|
|
|
Lude
|
Ben ik opzich wel voor, maar wilde wel zo al die kant op. Jij ging nog golfen toch? Bel anders even: 0610205767
|
|
|
skyhigh as a
|
stelletje vroege sletjes.....
bah wa vroeg, ik ga nu golfen
|
|
|
radicaled
Geen avatar
|
LEKKKERUUUU sessie met Lude op Stavoren, hoe was het golfen........GREETZ
|
|
|
Lude
|
Golfen met een 'v' op stavoren! Big air zeg... dikke spierpijn nu
|
|
|
skyhigh as a
|
was wel eeum lachuh op de golfbaan, maar 2 watjes hielden er al 2uurtjes mee op toen nog naar zuidje gereden en daar de rest van de dag gekite, dikke airs over die hele plaat riet ben blij dak nie naar stavoren ben geweest
|
|
|
YJ
|
Vrijdag en zaterdag weer lekker een bak wind in de voorspelling
|
|
|
Lude
|
ben blij dak nie naar stavoren ben geweest Heb je 'the poo' al gevonden?
|
|
|
|