martimor

VENTO VIVIMUS!!!
|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: December 15, 2009, 09:53:51 » |
|
Tja, erg he. Er zijn maar weinig dingen die ik zo gaaf vind als kiten......en ik heb echt al heeeeeeeeeel veel gave dingen gedaan. Maar dit is toch wel het tofste. Thuis worden ze er weleens gek van.  Krijg ik van mijn dochter van 7 te horen: 'zit je nou alweer naar kitefilmpies te kijken' of 'papa, wat zit je nou weer te tikken op die stomme computer' (forum dus). Zit ik in de kamer naar buiten te kijken, hoor ik weer dat ik niet zo moet staren naar de bomen of ze wel of niet bewegen. Tja, ik kan er niks aan doen en het is ook niet uit te leggen aan mensen die er niets mee hebben.  Nieuwe kite gekocht, staat die tas in de woonkamer. Tassie open, kite eruit. Is echt het enige wat ik hoor: 'kan je niet boven gaan zitten met DAT DING'.  Mooi he, zeg ik dan. 'Ja, prachtig' hoor je dan, 'pak hem nou maar weer in'. Het liefst zou ik iedere dag kiten, maar ja.........  Toch hou ik van die meiden. mijn dochter van drie vindt het NU nog wel leuk, maar mijn vriendin is net zo respectloos naar mijn schatjes (lap stof noemt ze het  ) hoort er helaas voor sommigen een beetje bij. moet eerlijk bekennen, dat als ik mijn dag niet heb, ze altijd zegt, ga ff 2 uurtjes kiten ofzo,  (dus redelijk sjagarijnig, vooral in het weekend  ) maar nog ff ontopic,: de bar is dus op de plek waar jij hem vast had gebroken? en lees hier al 3 gebroken best barren, andere merken ook last van? @krizze jeutje, heftig hoor, zeker met al die leuke paaltjes bij zuidlaardermeer.
|
|
|
|
|
Haring Hai Richardt

Als het waait ben ik niet thuis !!!! Haring met ui
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: December 15, 2009, 11:37:07 » |
|
Hier zijn wat foto,s
|

bar 1.JPG (30,47 KB, 640x428 - bekeken 91 keer.)

bar 5 .JPG (25,97 KB, 640x428 - bekeken 77 keer.)

bar 3.JPG (47,55 KB, 640x428 - bekeken 95 keer.)

bar 8 .JPG (53,11 KB, 640x428 - bekeken 90 keer.)

theo en bar 1.JPG (57,97 KB, 640x428 - bekeken 99 keer.)
|
|
« Laatste verandering: December 15, 2009, 11:44:53 door Haring Hai Richardt »
|
Meld dit bericht aan de moderator
|
|
|
|
Haring Hai Richardt

|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: December 15, 2009, 11:43:18 » |
|
Tja, erg he. Er zijn maar weinig dingen die ik zo gaaf vind als kiten......en ik heb echt al heeeeeeeeeel veel gave dingen gedaan. Maar dit is toch wel het tofste. Thuis worden ze er weleens gek van Bij mijn thuis weten ze niet beter. Als ik ,s morgens in bed lig en de gordijnen beginnen te bewegen door de wind zegt mijn vrouw zelf als ik er niet uit ga: Ben je ziek, want het waait !!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ride

Leef je leven!!!
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: December 15, 2009, 23:01:33 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ride

Leef je leven!!!
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: December 20, 2009, 17:40:17 » |
|
Jezus Richard, dat is inderdaad zwaar kl@#te zeg. Ik wilde eigenlijk al een topic starten met de titel..... 'Vermist, Haring Hai Richardt', maar gelukkig ben je er weer. We hoorden/lazen al bijna niets meer van één van de mannen die het kitesurfen in Schel op de kaart heeft gezet. Ongelooflijk zeg, dat je in het ergste geval je vinger kan kwijtraken. Ben je gewoon lekker met je hobby bezig, houd je dit eraan over. Vind ik echt zwaar balen voor je. Ik hoop dat je het vol houdt om drie maanden niet te kiten. Ongeacht hoe erg het is voor je vinger, denk ik dat je het ook balen vindt dat je 3 maanden het water niet op mag.  Nou Richard, geef je vinger de rust die hij nodig heeft, heel veel sterkte, Luister naar je vrouw, bijzonder fijne dagen, een goed uiteinde en tot op de nieuwjaars sessie. Ik hoop dat je erbij bent. Groetjes John.
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: December 20, 2009, 17:53:31 » |
|
Pffff Ries, allemaal flink kl*te.  Drie maanden niet kiten is natuurlijk balen (nog een "geluk" dat het in dit deel van het seizoen is gebeurd) maar de onzekerheid voor de komende tijd is vooral heel vervelend. Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en uiteraard voor jou ook hele fijne feestdagen.  Btw: is het je vinger vinger? In dat geval ook sterkte voor Judith. 
|
|
|
|
|
martimor

VENTO VIVIMUS!!!
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: December 20, 2009, 19:01:50 » |
|
kl*te man, 3 maanden niet kiten. maar idd enig lichtpuntje is, is dat het niet in de zomer gebeurt is. heb in het verleden bijna mijn topje van mijn vinger er af gesneden, dus heb ok zo`n tintelend gevoel in mijn topje als het erg koud gaat worden/is. best raar. rust goed uit, en in maart weer voorzichtig aan de slag  felic navidad 
|
|
|
|
|
|
|
Haring Hai Richardt

|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: December 21, 2009, 00:19:52 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Haring Hai Richardt

|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: December 21, 2009, 12:22:54 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
360

Dude, waar is de wind?
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: December 26, 2009, 21:34:41 » |
|
@ Dirk, jouw dude is ook niet slecht @ Richard Hoe gaat ie man. Kom je de kesrt een beetje door met 9 vingers? Hoe t ook zij. Snel herstel in 2010. 
|
|
|
|
|
|
|
Ride

Leef je leven!!!
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: December 28, 2009, 00:18:01 » |