[Ervaring] Mijn ongeluk te IJmuiden, donderdag 10 december 2009

martimor

Berichten: 1934
Antwoord #50 December 15, 2009, 09:53:51
edit2Rapporteer  
Tja, erg he. Er zijn maar weinig dingen die ik zo gaaf vind als kiten......en ik heb echt al heeeeeeeeeel veel gave dingen gedaan. Maar dit is toch wel het tofste. Thuis worden ze er weleens gek van. Angry
Krijg ik van mijn dochter van 7 te horen: 'zit je nou alweer naar kitefilmpies te kijken' of 'papa, wat zit je nou weer te tikken op die stomme computer' (forum dus).

Zit ik in de kamer naar buiten te kijken, hoor ik weer dat ik niet zo moet staren naar de bomen of ze wel of niet bewegen. Tja, ik kan er niks aan doen en het is ook niet uit te leggen aan mensen die er niets mee hebben. ListenToMe

Nieuwe kite gekocht, staat die tas in de woonkamer. Tassie open, kite eruit. Is echt het enige wat ik hoor: 'kan je niet boven gaan zitten met DAT DING'.  ThumpDown
Mooi he, zeg ik dan. 'Ja, prachtig' hoor je dan, 'pak hem nou maar weer in'.

Het liefst zou ik iedere dag kiten, maar ja......... ThumpDown ThumpDown

Toch hou ik van die meiden. InLove InLove InLove

 

mijn dochter van drie vindt het NU nog wel leuk, maar mijn vriendin is net zo respectloos naar mijn schatjes (lap stof noemt ze het  Angry)
hoort er helaas voor sommigen een beetje bij.
moet eerlijk bekennen, dat als ik mijn dag niet heb, ze altijd zegt, ga ff 2 uurtjes kiten ofzo,  ThumpsUp (dus redelijk sjagarijnig, vooral in het weekend   schater)

maar nog ff ontopic,: de bar is dus op de plek waar jij hem vast had gebroken?

en lees hier al 3 gebroken best barren,  andere merken ook last van?


@krizze jeutje, heftig hoor, zeker met al die leuke paaltjes bij zuidlaardermeer.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #51 December 15, 2009, 11:37:07
edit2Rapporteer  
Hier zijn wat foto,s
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #52 December 15, 2009, 11:43:18
edit2Rapporteer  
Citaat
Tja, erg he. Er zijn maar weinig dingen die ik zo gaaf vind als kiten......en ik heb echt al heeeeeeeeeel veel gave dingen gedaan. Maar dit is toch wel het tofste. Thuis worden ze er weleens gek van

Bij mijn thuis weten ze niet beter.
Als ik ,s morgens in bed lig en de gordijnen beginnen te bewegen door de wind zegt mijn vrouw zelf als ik er niet uit ga:

Ben je ziek,  want het waait !!!!!!!!!!!!!!!!!
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #53 December 15, 2009, 11:45:48
edit2Rapporteer  
ga je hem lijmen met houtlijm  Grin Grin Grin

blijf het bizar vinden. dwars door midden  Shocked
das wel de plek waar je de bar vasthoudt.

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #54 December 15, 2009, 16:03:30
edit2Rapporteer  
Ik ben net gebeld door Richard van Best

Hij betuigde zijn medeleven en vond het ook allemaal erg vervelend wat er was gebeurd

Krijg een nieuwe bar en lijnen ThumpsUp ThumpsUp

Kortom weer Best geregeld van Best  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Retard

Berichten: 782
Antwoord #55 December 15, 2009, 16:23:06
edit2Rapporteer  
ongelofelijk wat goede zaak zal echt aan de naam liggen " RICHARD " SOUL !
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #56 December 15, 2009, 17:06:18
edit2Rapporteer  
Nice.. nu snel herstellen en weer knallen. !!!!
Succes
bertvh

Berichten: 224
Antwoord #57 December 15, 2009, 17:14:20
edit2Rapporteer  
betreft van de lijnen oprollen,had dit nog al gehoord bij de 4 lijnen de powerlijn eerst eenpaar slagen oprollen.
maar wat bij 5 lijns ?is dit dan de depowerlijn eerst een paar meter oprollen?
vaar nl met beide sistemen.
weet ook wel elke sytuwatie moet appart ingeschat worden;
maar als we de basis al serieus onder de knie hebben kunnen we zo mss al veel shit voorkomen.
enne richardt spoedig herstel hee.
spijtig voorval maar hopelijk leren we er allen wat van
bert
ditispablo

Berichten: 259
Antwoord #58 December 15, 2009, 20:16:37
edit2Rapporteer  
Ik ben net gebeld door Richard van Best

Hij betuigde zijn medeleven en vond het ook allemaal erg vervelend wat er was gebeurd

Krijg een nieuwe bar en lijnen ThumpsUp ThumpsUp

Kortom weer Best geregeld van Best  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
denk dat ze bij Best dondersgoed weten wat/wie de harde kern op Schellinkhout/Noordholland is...wel klasse van ze !
Hadden ze ook nog tips qua safety ?
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #59 December 15, 2009, 23:01:33
edit2Rapporteer  
Kijk, dat vind ik nou echt helemaal klasse geregeld van Best. ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Echt top van ze. Goede service. Succes ermee Richard. ThumpsUp
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #60 December 15, 2009, 23:44:04
edit2Rapporteer  
Ik ben net gebeld door Richard van Best

Hij betuigde zijn medeleven en vond het ook allemaal erg vervelend wat er was gebeurd

Krijg een nieuwe bar en lijnen ThumpsUp ThumpsUp

Kortom weer Best geregeld van Best  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
Topper! Het is zeker niet de eerste goede actie van Best. Over de service van Best is niets aan te merken! ThumpsUp
360

Berichten: 613
Antwoord #61 December 16, 2009, 11:08:55
edit2Rapporteer  
 Heel goed van BEST (en VDB)  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

gewoon klasse  ThumpsUp


Richard snel herstellen en knalluh

Cheerio
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #62 December 16, 2009, 16:31:24
edit2Rapporteer  
had dit topic volledig gemist;

scheisse wat er gebeurd is, bar mag natuurlijk absoullut niet breken, maar goed dat dit rechtgezet is, lijkt me alleen dan een waarschuwing miss. wel handig was geweest. gezien we in dit topic al 4kapotte bars hebben gelezen...
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #63 December 20, 2009, 14:37:35
edit2Rapporteer  
 Zondag 20 december 2009

Hallo allemaal

Afgelopen vrijdag naar de Plastisch Chirurg geweest in het medisch centrum Alkmaar.
Het verband werd er af gehaald en het zag er erg bloederig uit. Er zat veel opgedroogd bloed op mijn vinger.
Er moest een röntgen foto worden gemaakt.
Na het bekijken van de foto’s besloot de chirurg de navolgende afspraken met mij te maken:

·   Voorlopig 6 weken niet auto rijden
·   3 maanden niet kiten
·   Volgende week alle hechtingen eruit (stuk of 10)
·   Vinger niet belasten en laten rusten
·   Afspraak met de revalidatie voor volgende week maken i.v.m. revalidatie
·   Volgende afspraak over 6 weken

Het bot is verbrijzeld en wordt door het titanium plaatje bij elkaar gehouden. Door rust en revaladatie moet het bot weer gaan groeien.
Als dit allemaal goed gaat verlopen dan blijft alleen mijn vinger  stijf en bij koude krijgt de vinger het extra koud.
De arts was erg blij te zien dat er geen ontsteking bij is gekomen en dat mijn vinger goed doorbloed was. Maar mijn hele vinger wordt nu doorbloedt met één enkele ader en het is de vraag of het bot genoeg bloed krijgt om geheel te herstellen. Mocht dit niet zo zijn dan kan in het ergste geval mijn vinger alsnog worden geamputeerd.
Ik moet erg zuinig met mijn vinger omspringen zei de chirurg nadrukkelijk en goed naar je vrouw luisteren dat was wel het allerbelangrijkste wat hij zei.

Kortom geen goede berichten tot nu.

Evengoed vanaf deze kant  prettige feestdagen en een gelukkig en gezond 2010 toe gewenst en wees voorzichtig bij alles wat je doe want een ongeluk zit in een klein hoekje

Gr Richard

Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #64 December 20, 2009, 17:40:17
edit2Rapporteer  
Jezus Richard, dat is inderdaad zwaar kl@#te zeg. Ik wilde eigenlijk al een topic starten met de titel.....'Vermist, Haring Hai Richardt', maar gelukkig ben je er weer. We hoorden/lazen al bijna niets meer van één van de mannen die het kitesurfen in Schel op de kaart heeft gezet.  Grin Grin

Ongelooflijk zeg, dat je in het ergste geval je vinger kan kwijtraken. Ben je gewoon lekker met je hobby bezig, houd je dit eraan over. Vind ik echt zwaar balen voor je. Ik hoop dat je het vol houdt om drie maanden niet te kiten. Ongeacht hoe erg het is voor je vinger, denk ik dat je het ook balen vindt dat je 3 maanden het water niet op mag.  ThumpDown

Nou Richard, geef je vinger de rust die hij nodig heeft, heel veel sterkte, Luister naar je vrouw, bijzonder fijne dagen, een goed uiteinde en tot op de nieuwjaars sessie. Ik hoop dat je erbij bent.

Groetjes John.
Gerard
Gast
Antwoord #65 December 20, 2009, 17:53:31
edit2Rapporteer  
Pffff Ries, allemaal flink kl*te.  ThumpDown Drie maanden niet kiten is natuurlijk balen (nog een "geluk" dat het in dit deel van het seizoen is gebeurd) maar de onzekerheid voor de komende tijd is vooral heel vervelend.  Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en uiteraard voor jou ook hele fijne feestdagen.  ListenToMe

Btw: is het je vinger vinger? In dat geval ook sterkte voor Judith.   Grin
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #66 December 20, 2009, 19:01:50
edit2Rapporteer  
kl*te man, 3 maanden niet kiten.
maar idd enig lichtpuntje is, is dat het niet in de zomer gebeurt is.

heb in het verleden bijna mijn topje van mijn vinger er af gesneden, dus heb ok zo`n tintelend gevoel in mijn topje als het erg koud gaat worden/is. best raar.

rust goed uit, en in maart weer voorzichtig aan de slag  ThumpsUp
felic navidad  Grin
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #67 December 20, 2009, 19:07:08
edit2Rapporteer  
Damn, da's nogal een waslijst aan voorschriften, het is dat het voor de goede zaak is want anders...

Heul veul sterkte met het herstel, hoop je op 20 maart meteen weer op het water te zien!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #68 December 21, 2009, 00:19:52
edit2Rapporteer  
Citaat
Btw: is het je vinger vinger? In dat geval ook sterkte voor Judith

 schater  schater  schater   schater  schater schater  schater
360

Berichten: 613
Antwoord #69 December 21, 2009, 09:23:24
edit2Rapporteer  
Richard,
Zwaar balen. 3 maanden niet kiten en mogelijke ampu...... 
Ik denk dat we stiekum allemaal hoopten dat je binnenkort zou schrijven: "alles in orde even rust met de kerst en dan weer knalluh".
Luister inderdaad heel goed naar je vrouw! dat is inderdaad de beste manier om te zorgen dat je niet morgen alweer een wak staat te hakken op schell!

Misschien moeten we in januari wat alternatieve entertainment organiseren:
1 Bowlen: in zwembroek,wetsuit of droogpak
2 Filmpie pakken met z'n allen in droogpak.
3 Bier in het Beun mobiel.

heel veel sterkte Richard en tot snel
en FIJNE KERST DAGEN voor jou en de meiden 

(ik dacht ik post het hier gewoon nog een keer. Opdat er geen tekort aan kerst wensen ontstaat...)
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #70 December 21, 2009, 12:22:54
edit2Rapporteer  
Citaat
Luister inderdaad heel goed naar je vrouw! dat is inderdaad de beste manier om te zorgen dat je niet morgen alweer een wak staat te hakken op schell!

Misschien moeten we in januari wat alternatieve entertainment organiseren:
1 Bowlen: in zwembroek,wetsuit of droogpak
2 Filmpie pakken met z'n allen in droogpak.
3 Bier in het Beun mobiel.

 ThumpsUp  Grin schater   schater  schater   schater  Grin

Mijn vrouw vraagt zich tevens af wie die man is met die baard bij jouw profiel??

En bedankt allemaal voor de goede wensen
~Dirk~

Berichten: 633
Antwoord #71 December 26, 2009, 21:07:50
edit2Rapporteer  
THE DUDE
360

Berichten: 613
Antwoord #72 December 26, 2009, 21:34:41
edit2Rapporteer  
@ Dirk,
jouw dude is ook niet slecht


@ Richard
Hoe gaat ie man. Kom je de kesrt een beetje door met 9 vingers?

Hoe t ook zij. Snel herstel in 2010.  InLove
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #73 December 28, 2009, 00:11:35
edit2Rapporteer  
Kerst goed doorgekomen  ThumpsUp

1e kerst dag met teiger naar wijk  ThumpsUp ThumpsUp

Voorlopig rustig blijfen afwachten en revalidreren
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #74 December 28, 2009, 00:18:01
edit2Rapporteer  
We mistten je al vandaag. Maar ja, je kwam laat je kribje uit begreep ik al. Volgende week wel op de nieuwjaars sessie vieze vette bollen komen eten he. Grin Grin Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.